abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41222011
en we hebben een nieuwe toon hermans
Fragile like a rose on the snow...
pi_41222374
ts, ik ken de vragen... heb er ook een tijdje mee gezeten. ik denk niet dat je zult vinden wat je zoekt. we zijn allemaal op zoek naar het perfecte geluk. maar..dat bestaat per definitie niet. als mensen kennen we pieken en dalen. soms zijn we vrolijk, soms voelen we eenzaamheid, dan zijn we verliefd...et cetera. dat is het leven! de eerste stap is denk ik om dat te accepteren... in een volwassen relatie moet dat kunnen en wederzijds aangevoeld worden...

een tip: blijft niet je hele leven naar de horizon kijken en wat daar zou kunnen zijn.........
pi_41263851
quote:
op vrijdag 25 augustus 2006 14:36 schreef mindermutsig het volgende:

[..]

verliefd worden overkomt je, liefde moet groeien en tot de dood ons scheid is een keuze.
natuurlijk kan je als de eerste kriebels voorbij zijn een punt achter je relatie zetten maar dan zal je nooit een lange relatie krijgen.
tijdens een relatie heb je gewoon momenten dat je opnieuw ervoor kiest om bij elkaar te blijven, of je nog bij elkaar past enz. het probleem is volgens mij dat mensen geen doorzettingsvermogen hebben, bij de minste hobbel wordt de handoek in de ring gegooit. niemand is 24/7 zijn hele leven gelukkig, zoiets gaat met ups en downs, een relatie ook. je kunt ervoor kiezen om die hobbels samen te nemen of uit elkaar te gaan. zo simpel is het.
het sprookje van happily ever after bestaat niet, als je dat verwacht houd je jezelf voor de gek.
en zo zit het. goed gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')