Dat heet subtiel doch effectief wegsoepen van je weelderige haardos.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:16 schreef J-Will het volgende:
nee dat space-monster ding wat DikkeDiarree heeft gesoept
Komop mensen
wie ben jijquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef snadrem het volgende:
Hee T. Als je persee kaal wil, dan neem ik volgend jaar naar college wel een schaar mee![]()
Je moet dit topic 20x uitprinten en uitdelen tijdens een college!quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef snadrem het volgende:
Hee T. Als je persee kaal wil, dan neem ik volgend jaar naar college wel een schaar mee![]()
snadremquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:31 schreef Razorback het volgende:
Waarom die je geen lang haar?
[afbeelding]
Wij zien hem naar de kapper gaan, en zich kaalscheren.quote:
Dan is het te hopen dat dat niet gaat lukkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:20 schreef J-Will het volgende:
geniaalHulde
Duidelijk dat ik het ga doen
nu m'n dinnetje nog overhalen, die is de baas
nog even off topic. je maakt me nieuwsgierig waarom je posts hebt verwijderd nu.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
* Ik heb héél wat offtopic posts verwijderd.
Ontopic posten of wieberen!
Omdat het offtopic is. Duh! En omdat het baggerreacties waren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nog even off topic. je maakt me nieuwsgierig waarom je posts hebt verwijderd nu.
Ja dat ligt eraan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:04 schreef J-Will het volgende:
sterk topic van mezelfGisteren goed gelachen met m'n vrienden en zij vonden ook dat ik het duidelijk moest doen.
ik vind je een lulquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:04 schreef J-Will het volgende:
sterk topic van mezelfGisteren goed gelachen met m'n vrienden en zij vonden ook dat ik het duidelijk moest doen.
Weet je dat je met die uitgestreken grijns sprekend op "Wild Bill" uit The Green Mile lijkt?quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:07 schreef Tony_Teletext het volgende:
En als het niet staat painten wij er gewoon weer haar op hoor![]()
En wat dacht je van een baard?
[afbeelding]
Nou nog een muts en dan lijkt hij op die knecht van David de Kabouterquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:07 schreef Tony_Teletext het volgende:
[afbeelding]
krijg nou tietenquote:
Kaal met baard staat je duidelijk het best!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:07 schreef Tony_Teletext het volgende:
[afbeelding]
LOL @ AVATAR hihihihihihiihihihihihquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:31 schreef SimtekF1 het volgende:
Je kan beter een zak over je hoofd doen.
[afbeelding]
Damn, nu al ontmaskerd....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:33 schreef J-Will het volgende:
En Lemming(nogwat) ik weet al wie je bent, vriend van Fart of niet![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |