Verdomt lekkugh, zo un Gans, wa?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:08 schreef JohnnyBe het volgende:
dan vreet je toch zo'n gans op!
Kga mijn eigen kudde toch niet opvreten johquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:08 schreef JohnnyBe het volgende:
dan vreet je toch zo'n gans op!
Das ook weer slecht voor het vertrouwen he... Ik ben trouwens als de dood voor ganzen!!! Ik loop nog lliever langs een groep van 85 bajesklanten dan dat ik langs 1 gans moetquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kga mijn eigen kudde toch niet opvreten joh![]()
Nog nooit van een goede vriezer gehoord zeker..quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:07 schreef ganzenherder het volgende:
Het is sowieso al schandalig dat al het vlees van tegenwoordig massaal moet worden weggepleurd omdat het maar een paar dagen eetbaar is.
Maar nu durven die k*tjes bij de C1000 het klaar te krijgen om nog niet eens de houdbaarheidsdatum op het vleesch te zetten.
Als ik vanavond halfdood in bed lig weet ik wie de schuldige is![]()
C1000![]()
C1000 vlees![]()
![]()
Het was natuurlijk vroeg vanmorgenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:08 schreef skiczukie het volgende:
Misschien ben ik het stickertje wel vergeten.
En mensen stierven aan allerhande ziektesquote:
De pest; het beste middel tegen overbevolking sinds eeuwen; met scheurbuik als 'runner up'!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En mensen stierven aan allerhande ziektes![]()
AIDS, tyfus, cholera, hepatitis....quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En mensen stierven aan allerhande ziektes![]()
Hehehehe...ik moest toch wel lachen om die laatste zin van je.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:48 schreef PeZu het volgende:
dat komt ervan he, maikuuul is weg bij de c1000 en de kwaliteit aldaar holt achteruit!!!!
boh gek, sjef, tjek deze vleesje is, wtf bbq die is toensjus al over rofldatum heen gegaan...
wat een onzinquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:41 schreef Cheesecake het volgende:
Op dit soort momenten mis je Maikuuul nog meer dan je sowieso al doet.
ja misschien slaag je daar beter..quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:42 schreef znarch het volgende:
Ga naar een echte slager dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |