abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39754911
Voor degene die ze nog niet kennen een korte bio:
Punk revivalist quartet Billy Talent used to be known as Pezz back in their Streetsville, Ontario, high-school days. But by 1999, the quartet -- vocalist Ben Kowalewicz, guitarist Ian D'Sa, bassist Jon Gallant, and drummer Aaron Solowoniuk -- had adopted a new moniker and were making their way in Toronto with the self-released Watoosh! LP under their belt. The Try Honesty EP followed in 2001; it led to strong local buzz, exposure supporting larger touring acts, and an eventual demo deal with EMI. The band entered the studio in early 2003 with producer Gavin Brown and emerged with its eponymous debut in July, which was slated for a September release on Atlantic. Billy Talent got the word out during that summer with a slot on Lollapalooza and a series of dates with the Buzzcocks. Before they knew it, the band had not only garnered an impressive following, but also a slew of Juno (Best New Group, Group of the Year and Album of the Year) and MuchMusic (Best Video, Best Rock Video) Awards to their name. Billy Talent hit the studio in February 2005 to begin work on their sophomore offering. Submitting to fan requests, the group re-released Pezz's Watoosh! that September before the highly anticipated and explosive II appeared in June 2006. A handful of festivals and U.K. dates were played prior to spending the rest of the summer on the Warped Tour. ~ Johnny Loftus, All Music Guide
bron

website's:
www.billytalent.com
www.myspace.com/billytalent

Nieuwe album:
Na hun eerste album genaamd Billy Talent hebben ze eindelijk een opvolger, Billy Talent II. Hoe orgineel.

---
Hun eerste album heb ik echt helemaal grijs gedraaid en ik draai hem nu nog steeds. Ik vond het dus een geweldige album (understatement). Dus ik was ook heel benieuwd naar hun nieuwe album. Ik was bang dat het helemaal niks zou zijn, maar gelukkig is dat niet zo. Hij is weer heel vet. Mss overdrijf ik een beetje, maar ja.
pi_39807773
hm...niemand?
  maandag 15 januari 2007 @ 23:13:59 #3
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_45391256
Ik doe even een ontzettende topickick
4 maart: Billy Talent in de Melkweg!

Iemand die er heen gaat, iemand enig idee hoe hard de kaarten gaan?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_45446913
Ik vind II een erg lekker album. Ik had op zich wel naar het concert op 4 maart willen gaan, maar dan ben ik op vakantie.

Je kunt via internet nog kaartjes bestellen bij Ticketmaster, dus die zijn nog wel verkrijgbaar.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_45451621
Toevallig vanmiddag een megastapel 7"'s binnengekregen en daar zat ook picturedisc van Billy Talent bij. Kende de band niet, maar net even op de platenspeler gelegd. Het gaat om de nummers Devil in a midnight mass en Red flag. Op zich wel grappig, maar die zanger probeert wel erg opzicht Billy Joe van Green Day te imiteren. Verder niet de aandrang meer dan deze band te checken, sorry.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_45453349
Jaaa Billy Talent!!
IK vind ze echt tof, ben verslaafd aan hun eerste cd, Billy Talent genaamd
echt zo goede nummers staan daarop!
ik heb net II gedownload, ben beniewd
  vrijdag 2 februari 2007 @ 20:55:28 #7
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_45925297
Billy Talent is tof (ook live!), beide albums vind ik tof!
zou ze best nog wel een keer willen zien
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 17:57:01 #8
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_47128952
fallen leaves is wel geinig iig, maar eens de rest checken
Bij tijd en wijle aanwezig...
  zondag 11 maart 2007 @ 12:24:51 #9
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_47149829
Billy talent daar was ik een tijd geleden die-hard fan van.
Totdat die vent oppeens zon dode marmot op zijn kop had, en als een adhd-er begon te stuiteren.
Although, de muziek roeleert nog steeds! Zou er wel een keer heen willen, als ik weer eens geld heb!.
Iemand naar het laatste concert geweest?
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_47151366
album I vind ik beter, river below is echt heerlijk nummer. Live blijken ze volgens een aantal mensen wel tegen te vallen.
BT II vind ik beetje te veel hangen op het succes van I
www.erikluyten.nl fotografie
pi_47165224
4 Maart, ik was er bij !
Ik vind ze live beter dan op t album eerlijk gezegd.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 22:58:48 #12
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_47626922
kreeg deze band als tip van een vriend van mij. Het is niet helemaal mijn muziek, maar het nummer River below is wel hee gaaf
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_51663871
ik vind Red Flag wel heel leuk!
luister het de laatste tijd erg vaak!
vooral als ik op de fiets zit
lekkere fiets muziek hoor, fiets je lekker van door
pi_51664464
28/08/07 Staan de jongens weer in de Melkweg (Max).
Voor een kaartje ben je geloof ik rond de (¤15 + servicekosten + lidmaatschap Melkweg) 20 euro kwijt.
Ik ben er in iedergeval weer bij .
pi_51667755
ik verdorie niet omdat ik dan de intro week van mij nieuwe opleiding heb VERDORIE!!!!
  maandag 28 juli 2008 @ 02:48:56 #16
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_60389075
Het derde album is voor het grootste gedeelte klaar. Met het nieuwe nummer "Turn Your Back" blijven ze wel klinken als Billy Talent, maar lijken ze meer de politieke kant op te gaan met hun muziek.

Al hebben ze tijdens optredens ook al vaak laten blijken dat ze geen fan zijn van George Bush.

Hier de nieuwe single, live in Oslo, Noorwegen.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_60402628
Van het II album vind ik alleen Surrender mooi.. De tofste nummers staan toch op het Billy Talent - Billy Talent album (Try Honesty, River Below, The Ex, Voices of Violence, When i Was a Little Girl en Line and Sinker vind ik erg vet).
pi_60412148
Puik cdtje wel.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:01:46 #19
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_60431439
Red Flag
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_60444089
Blijft een leuke band.
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:48:10 #21
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_60474358
Billy Talent + Anti-Flag - Turn Your Back (Praag 2008)

Deze kwam ik gister tegen. Het nieuwe nummer gezongen met de twee zangers van Anti-Flag. Ik vind 'm overdonderend goed

Wat een avond was dat ook. The Blackout (verbaast me dat daar nog geen topic over is), Anti-Flag en Billy Talent in één concert. En dan ook nog dat gastoptreden van die twee gasten van Anti-Flag. Ik wou dat ik er bij was.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  FOK!fotograaf donderdag 24 juni 2010 @ 02:32:13 #22
145146 Andyy
pi_83228776
Omhoog, ze hebben net gespeeld
  donderdag 24 juni 2010 @ 08:31:53 #23
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_83229866
Ze komen eind augustus naar Duitsland, en ik hoop dat ze dan ook nog even de tijd gaan nemen om pukkelpop een bezoekje te gunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')