Bijna, mijn beste vrind, bijna...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:30 schreef descendent1 het volgende:
Heb je dat ding nu eindelijk eens een keer af dan Dirkt?![]()
Held; ik ben nog amper begonnen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:34 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Bijna, mijn beste vrind, bijna...
Even doorzetten mijn jongen, ik moet voor 15 augustus klaar zijn dus dan zit er wat druk achter. Hoewel, genoeg tijd om te wazelen op dit verlepte forum.quote:
ik vind het juist een verademing. al die dordrechtse breezertaal hierquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:43 schreef Hagelkaas het volgende:
Donder eens op met die bekakte taal, het is zo schjitirritant om te lezen
En zo is het maar net!quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:45 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het juist een verademing. al die dordrechtse breezertaal hier![]()
Regressie? da's toch iets met hypnose en je vorige levens enzo?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:27 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Albert heeft gewoon nieuwe woordjes geleerd vandaag en wil dat iedereen dat weet ...quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Regressie? da's toch iets met hypnose en je vorige levens enzo?![]()
Ik heb wel een voorkeur, hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:29 schreef _The_General_ het volgende:
Je zou zelfmoord kunnen plegen? Of gewoon uitloggen.
Mij om het even,
Succes dan! Gaat veel tijd in zitten!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:08 schreef vaagteken het volgende:
Joh, ik heb dezelfde deadline en moet nog aan m'n data beginnen
Ja en met je oma die jam met augurken eet..quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Regressie? da's toch iets met hypnose en je vorige levens enzo?![]()
Verander je toch je verwachtingen, theorie, eventueel de vraagstelling, etc?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:27 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dacht ik verdulleme dat al mijn variabelen in de regressies voor mijn Masterscriptie significant zouden zijn, blijkt dat slechts een fabel nadat ik controleerde voor grootte.
![]()
![]()
Addergebroed, dat ist!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |