Zijn die nog nie klaar dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:13 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
JA, GA NOU EERST DIE KOZIJNEN EENS SCHUREN!!!
Jawel, of zoals het tegenwoordig heet: "Tsjet hier gezellig mee met medeburgers!".quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik ben hier toch op Fok he?
Opeens? Man.. ik kom hier nooit meer.. volgens mij is hij al een jaar dood!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar is je avatar opeens heen trouwens.
Welk kleurtje?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Zijn die nog nie klaar dan?
Jij ging ze toch spuiten
Joe had toch zo een soort psychedelische met zwart en wit?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:19 schreef SignOTheTimes het volgende:
Opeens? Man.. ik kom hier nooit meer.. volgens mij is hij al een jaar dood!
Yep... nieuwe vorm van SM.. Tally d'r lippen aan elkaar lijmen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:20 schreef GI het volgende:
Spuitlijm ?
Yep!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Joe had toch zo een soort psychedelische met zwart en wit?
Ik was het niet... ik was het niet!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef jogy het volgende:
SoTTemans!
d0h!quote:
En dan keihard van elkaar aftrekkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Yep... nieuwe vorm van SM.. Tally d'r lippen aan elkaar lijmen!
Wat lees ik toch allemaal voor kots verhalen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef jogy het volgende:
SoTTemans!
Gillen kreng.. gillen!quote:
quote:
De buurvrouw is al een keer langs geweest rememberquote:
Vuige leugens om mijn vlekkeloze blazoen te bevlekken, SoTT. Ik hb helemaal mijn enkel niet aan bagger gekneust op zo een uiterst dronken en pijnlijke manier dat ik er van moest braken. Echt niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:22 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Wat lees ik toch allemaal voor kots verhalen?
Dan was het toch Malawi!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Vuige leugens om mijn vlekkeloze blazoen te bevlekken, SoTT. Ik hb helemaal mijn enkel niet aan bagger gekneust op zo een uiterst dronken en pijnlijke manier dat ik er van moet braken. Echt niet.
Dat geile ding of die ouwe teef?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:23 schreef Tally het volgende:
[..]
De buurvrouw is al een keer langs geweest remember
Ocherm!quote:
Nee, dat kan ik niet maken, ik was het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |