Zijn het van die grotes?quote:
Ik gebruik enkel bier! En een toetsenbord, op het moment.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:02 schreef zovty het volgende:
Ik zie ze wel hoor!.
Gebruiken jullie een firewall of proxy ofzo?
Ze vallen ruimschoots in de categorie jetzers.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:02 schreef Jarno het volgende:
Zijn het van die grotes?
Doe eens een prt-scr.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:02 schreef zovty het volgende:
Ik zie ze wel hoor!.
Het is een foto waarop ik mijn linkertepel tracht te likken.quote:
Geen flauw idee, ik zal eens aan de systeembeheerder vragen waarom blote tieten plaatjes niet doorkomen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:02 schreef zovty het volgende:
Ik zie ze wel hoor!.
Oh, die. Pffft, die ken ik al.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is een foto waarop ik mijn linkertepel tracht te likken.
Gaan die zo snel rond?quote:
ik werk daar niet hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, idnerdaad. Wat ister aan de hand? (Jij werkt daar toch?)
Kut.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:07 schreef Tally het volgende:
Chowi.rar is al het forum rond geweest!
En vergeet dat filmpje nietquote:
loyaldog@gmail.com...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
Er bestaat trouwens daadwerkelijk een Chowi.rar. Alleen bevat die enkel onschuldige foto's, hihi. Onschuldig, dat is wat ik ben.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
Er bestaat trouwens daadwerkelijk een Chowi.rar. Alleen bevat die enkel onschuldige foto's, hihi. Onschuldig, dat is wat ik ben.
Neger?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
En vergeet dat filmpje niet
Die met die neger
Echt, je zult het geheel oninteressant vinden.quote:
Hoogstwaarschijnlijk. Maar ik verveel mequote:Op woensdag 12 juli 2006 14:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Echt, je zult het geheel oninteressant vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |