quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Das met een volvo ook niet moeilijk je drukt een ander gewoon aan de kant.
Seicento ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet zeggen. Het is nog erger dan de Corsa van J.
Whehehe , nou toevallig heb ik ook nog een geweldige nissan micra 1.2 uit 92 voor de deur staan , kunnen we nu weer een beetje levelen Q?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:28 schreef Q. het volgende:
Ik voel me echt een pauper met mijn autootje tegen al dit grote-bakken-geweld.
Tja, als ik in Lutjebroek zou wonen, zou ik ook geen probleem hebben met het vinden van een plaatsje. Maar goed, vooralsnog kan ik nog niet eens iemand vinden die mij een auto wil verkopen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:28 schreef GI het volgende:
Jah, misschien wel.
Ik ben een "zondagskind", ook vind ik altijd een parkeerplekje als ik er een nodig heb.
Je begon spontaan te zingen , ben ik te min ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:30 schreef GI het volgende:
[..]
, dat heb ik 1 keer gedaan.
Maar dat was een grotere volvo dan de mijne.
Laatste keer dat ik bij jou langskwam stond ik toch voor de deur geparkeerd. En das best wel hartje A'damquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja, als ik in Lutjebroek zou wonen, zou ik ook geen probleem hebben met het vinden van een plaatsje. Maar goed, vooralsnog kan ik nog niet eens iemand vinden die mij een auto wil verkopen.
Lutjebroekquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja, als ik in Lutjebroek zou wonen, zou ik ook geen probleem hebben met het vinden van een plaatsje. Maar goed, vooralsnog kan ik nog niet eens iemand vinden die mij een auto wil verkopen.
Nee, maar het koste me wel 700 euro om zijn bumper te laten repareren. Mijn trekhaak was harderquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Je begon spontaan te zingen , ben ik te min ?
Sommige mensen rijden ook gewoon weg / door na een aanrijding ! tof dat je hebt betaald.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:32 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, maar het koste me wel 700 euro om zijn bumper te laten repareren. Mijn trekhaak was harder
Ik had mijn zusje in de auto zitten. En ik ben zo'n grote broer die het goede voorbeeld wil gevenquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Sommige mensen rijden ook gewoon weg / door na een aanrijding ! tof dat je hebt betaald.
Het rijdt. Dusdanig dat ik vaak gewoon de trein prefereer bij windkracht 2 of hoger.quote:
En je waarschijnlijk ook sneller bent met de treinquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Het rijdt. Dusdanig dat ik vaak gewoon de trein prefereer bij windkracht 2 of hoger.![]()
Die plaats had ik dan ook voor jou gereserveerd. Met een bordje. En de opmerking dat een twee-meter lange kerel en een Schotse binnen niet al te lange tijd zouden arriveren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:32 schreef GI het volgende:
Laatste keer dat ik bij jou langskwam stond ik toch voor de deur geparkeerd. En das best wel hartje A'dam.
Goeie zaak ! .quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:34 schreef GI het volgende:
[..]
Ik had mijn zusje in de auto zitten. En ik ben zo'n grote broer die het goede voorbeeld wil geven
Men een Twingo is hendig sjiek vergeleken bij een micra !quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Het rijdt. Dusdanig dat ik vaak gewoon de trein prefereer bij windkracht 2 of hoger.![]()
Naar mn werk iig wel, dan ben ik met de auto 5 tot 10 minuten langer onderweg dan met de combi fiets, trein en benenwagen. Scheelt dat ik 5 minuten fietsen vanaf Utrecht CS woon.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:35 schreef GI het volgende:
[..]
En je waarschijnlijk ook sneller bent met de trein.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die plaats had ik dan ook voor jou gereserveerd. Met een bordje. En de opmerking dat een twee-meter lange kerel en een Schotse binnen niet al te lange tijd zouden arriveren.
Maar je hebt een volvo dus een bordje deert je niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:37 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk weer over dat bordje heengereden. Ik moet eens kijken waar ik rij
Best veel ruimte er in hoor. En met trekhaak. Een Twingo met trekhaak.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Men een Twingo is hendig sjiek vergeleken bij een micra !
quote:Volvo XC70
U kunt rekenen op de snelle respons van een geperfectioneerde ophanging en een soepele vijfcilinder turbo benzinemotor met 210 pk (2.5T)
Die micra ook , geen trekhaak, maar wel 1200cc !quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Best veel ruimte er in hoor. En met trekhaak. Een Twingo met trekhaak..
Demmit 2,5 liter benzine .quote:
Mitä vertelt me net dat we vandaag weer de maandborrel hebben. Juist als ik de middag heb vrij genomen. Lastig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:37 schreef GI het volgende:Ik ben natuurlijk weer over dat bordje heengereden. Ik moet eens kijken waar ik rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |