Töf.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:45 schreef GI het volgende:
[..]
In het kort.
Ik ben in loondienst bij mijn vaders bedrijf. Als je het geheel praktisch bekijkt ben ik freelance programmeur.
Vandaar dat ik een duurdere auto kan leasen.
Mja. Meerderheid van stemmen he. Ofzo. Democratie sucks.quote:
Ik heb gewoon "mazzel" en heb een headstart gekregenquote:
Mooie Wagen !quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:45 schreef GI het volgende:
[..]
In het kort.
Ik ben in loondienst bij mijn vaders bedrijf. Als je het geheel praktisch bekijkt ben ik freelance programmeur.
Vandaar dat ik een duurdere auto kan leasen.
Nou hier staat 538 aan , daar wordt ik ook niet vrolijk vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 07:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Meerderheid van stemmen he. Ofzo. Democratie sucks.
30.000 doe ik in een jaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 07:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Mooie Wagen !
Ik moet nog 30.000km met mijn auto doen, dus in januari staat er bij mij ook weer een nieuwe auto voor de deur.
Ik heb echter nog geen idee wat , mn huidige Megane bevalt eigenlijk prima.
Netjes , ik rijdt een kleine 70.000km per jaar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:49 schreef GI het volgende:
[..]
30.000 doe ik in een jaar!.
Ik heb op dit moment een eigen auto.
Een Volvo S40 van 6 jaar oud ofzo. Als je bekijkt dat die auto mij in totaal maar 40 euro minder kost dan het volledig leasen van de xc70. Dan heb ik de beslissing snel genomen eigenlijk
(Das inclusief bijtelling dus).
Maar toch hè. Q is good for you.quote:
Q zuigtquote:
Najá!quote:
Q is toch zeker geen heaumeau!quote:
Durf jij dat met zekerheid te zeggen ?quote:
Nee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Durf jij dat met zekerheid te zeggen ?
Sommigen hebben altijd mazzel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:47 schreef GI het volgende:
Ik heb gewoon "mazzel" en heb een headstart gekregenHet huis dat ik afgelopen april ingetrokken ben past ook niet helemaal bij mijn leeftijd.
Dat leek mij nou ook al.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:27 schreef Q. het volgende:
Hallo. Ik ben hetero. In principe.
Jah, misschien wel.quote:
Wat rijdt een Q ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:28 schreef Q. het volgende:
Ik voel me echt een pauper met mijn autootje tegen al dit grote-bakken-geweld.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Enzo. Ik word gewoon niet opgewonden van een pé-nis.
Das met een volvo ook niet moeilijk je drukt een ander gewoon aan de kant.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:28 schreef GI het volgende:
[..]
Jah, misschien wel.
Ik ben een "zondagskind", ook vind ik altijd een parkeerplekje als ik er een nodig heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |