Dat mag niet op straat he! Boete!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:26 schreef PDOA het volgende:
Echt hoor, als ik ze heel tof met z'n tweeen op straat zie paraderen, onzinnige boetes uitdelend aan de hardwerkende medemens, dan gaat mijn bloed koken!!!
Ga er solliciteren..dan mag jij ook boetes uitdelen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:26 schreef PDOA het volgende:
Echt hoor, als ik ze heel tof met z'n tweeen op straat zie paraderen, onzinnige boetes uitdelend aan de hardwerkende medemens, dan gaat mijn bloed koken!!!
Als de regels je niet bevallen bok je lekker op naar Venezuela ofzoquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:26 schreef PDOA het volgende:
Helemaal niet! Tussen de boetes door gaan ze ook nog even snacken immers.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef mForce het volgende:
Tuig, lul, hufters...jullie zijn zeker van die pauperts die denken dat agenten alleen maar boetes uitdelen?
![]()
![]()
Politievriend!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef mForce het volgende:
Tuig, lul, hufters...jullie zijn zeker van die pauperts die denken dat agenten alleen maar boetes uitdelen?
![]()
![]()
[..]
Als de regels je niet bevallen bok je lekker op naar Venezuela ofzowil je geen boete? houd je aan de regels!!!
Ja zelfs agenten hebben voedsel nodig!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef knowall het volgende:
[..]
Helemaal niet! Tussen de boetes door gaan ze ook nog even snacken immers.
Goede beargumentatie ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:22 schreef PDOA het volgende:
Godverdomme, wat heb ik toch een hekel aan dat tuig!
'Kloplopert'.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:34 schreef KinkyHinky het volgende:
Mensen die zich niet aan de wet houden
Dat jij je niet aan de regels kan houden ligt aan jou kutpauper. Als je je gewoon normaal gedraagt gebeurt er geen fuck dus jij bent hier de kloplopert
Kijk! Een lolbroek!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:34 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
'Kloplopert'.
Zout eens op, ontzettende badslipper dat je d'r bent. Je post echt kut. Je bent kut. Heb je een kut? Mag ik 'm strelen? GRAPJE! Je stinkt. Ik wil je kut niet strelen. Ik wil 'm onderschijten. Doei!
Politievijand!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |