Ja tegen een kleiner clubje is hij wel goed maar tegen de grote is hij rijp voor het vuilquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi moment terug gehaald
Ajax - ADO Den Haag (1-2-2004) 4-0
Daarom werd AC Milan met hem in verband gebrachtquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja tegen een kleiner clubje is hij wel goed maar tegen de grote is hij rijp voor het vuil
Dat heeft er niks mee te maken of hij tegen grote clubs niet presteerd hoor.Het is een feit dat sneijder alleen presteerd tegen clubs als RBCquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom werd AC Milan met hem in verband gebracht![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken of hij tegen grote clubs niet presteerd hoor.Het is een feit dat sneijder alleen presteerd tegen clubs als RBC
In Italie speel je elke week topwedstrijden.. AC Milan wilde hem niet hebben omdat hij zo vaak faalt hoor (volgens jou dan)quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken of hij tegen grote clubs niet presteerd hoor.Het is een feit dat sneijder alleen presteerd tegen clubs als RBC
Je zegt het al wilde. Bij nader in zien toch maar niet. Hoe zou dat toch komenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
In Italie speel je elke week topwedstrijden.. AC Milan wilde hem niet hebben omdat hij zo vaak faalt hoor (volgens jou dan)
Je leest de zin in het verkeerde verband. Ik ga een poging uitleggen..hopelijk begrijp je het maar iets in mij zegt dat het niet zo is. Het was cynisch. Dat wil zeggen dat ik bedoel dat AC Milan hem wilde hebben omdat het juist een goede voetballer is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je zegt het al wilde. Bij nader in zien toch maar niet. Hoe zou dat toch komen
Achteraf niet als ze hem echt wilden hadden ze hem gekocht. Schei toch uit , die Sneijder is net als VDV overschat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je leest de zin in het verkeerde verband. Ik ga een poging uitleggen..hopelijk begrijp je het maar iets in mij zegt dat het niet zo is. Het was cynisch. Dat wil zeggen dat ik bedoel dat AC Milan hem wilde hebben omdat het juist een goede voetballer is.
On-Topic aubquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:09 schreef jimjim1983 het volgende:
zeg dan ff hoe oud je bent
dan weten we of we hier met een zwakzinnige of gewoon een klein kereltje te maken hebben
Daarom is VDV verkozen tot een-na beste speler van de Bundesliga! (voel ik een tweede topic aankomen)quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Achteraf niet als ze hem echt wilden hadden ze hem gekocht. Schei toch uit , die Sneijder is net als VDV overschat.
die komt er (wat mij betreft niet) Maar sneijder is nog nooit verkocht aan een topclub dus kom nou maar niet praten met je AC Milanquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom is VDV verkozen tot een-na beste speler van de Bundesliga! (voel ik een tweede topic aankomen)
Maar hij zal Ajax wel verlaten voor een topclub als AC Milan. Of je hem nou overschat vindt of niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
die komt er (wat mij betreft niet) Maar sneijder is nog nooit verkocht aan een topclub dus kom nou maar niet praten met je AC Milan
Dan weet jij meer als heel ajax denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar hij zal Ajax wel verlaten voor een topclub als AC Milan. Of je hem nou overschat vindt of niet.
Net als dat jij ook al heel veel denkt te weten! Lees je eigen replies maar eens door! En kijk hoeveel wijsheden jij in pacht hebt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dan weet jij meer als heel ajax denk ik
Het gaat nu niet om mij maar erom dat jij veel denkt te weten. Sneijder bij AC Milan...........Droom verder.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net als dat jij ook al heel veel denkt te weten! Lees je eigen replies maar eens door! En kijk hoeveel wijsheden jij in pacht hebt.
Ik dacht dat jij weg zou blijven.. Jij maakt jezelf ook belachelijk door je niet aan je woord te houdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef Jasza het volgende:
Adothehague je maakt jezelf echt belachelijk, ik mag niet off-topic en wat doe jij zelf de hele tijdRonaldinho was toch ook tijdens het WK schijt, dus nu is hij ook overschat?
Die geruchten heb ik niet verzonnen. En het gaat er in dit topic ook om wat jij denkt te weten, want dat loop jij toch de hele tijd te verkondigen. Je probeert een beetje je eigen wetten te maken he. Jij mag iedereen bashen..maar zodra er iets terug gezegd word is het not-done.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het gaat nu niet om mij maar erom dat jij veel denkt te weten. Sneijder bij AC Milan...........Droom verder.
Nee hoor, Ik sta open voor andermans mening maar een beetje discuseren kan best.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die geruchten heb ik niet verzonnen. En het gaat er in dit topic ook om wat jij denkt te weten, want dat loop jij toch de hele tijd te verkondigen. Je probeert een beetje je eigen wetten te maken he. Jij mag iedereen bashen..maar zodra er iets terug gezegd word is het not-done.
Toevallig las ik ff alles wat je net hebt geschreven en ik lach me echt de tering.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij weg zou blijven.. Jij maakt jezelf ook belachelijk door je niet aan je woord te houden![]()
Je laat niet echt merken dat je openstaat voor andermans mening hoor. En ik ben vast niet de enige die dat denktquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee hoor, Ik sta open voor andermans mening maar een beetje discuseren kan best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |