Voornamelijk jij en Jaszaquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Idd, mee eens, sommige weten gewoon niet van ophouden.
Ik ga gewoon verder met discuseren over Sneijder en dat jij je er niet meer mee gaat bemoeien zal de discussie ten goede komen.quote:
Wat jij wilquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ga gewoon verder met discuseren over Sneijder en dat jij je er niet meer mee gaat bemoeien zal de discussie ten goede komen.![]()
Hier ben ik het volledig mee eens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:39 schreef Adothehague het volgende:
Volgens mij is het gewoon dat hij er in de grote wedstrijden niet staat en in wedstrijden tegen de kleintjes wel.
Jep mee eens, na 1 wedstrijd is hij of geblesseerd, of hij speelt weer eens slecht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:31 schreef jimjim1983 het volgende:
Sneijder moet eens voor een langere tijd goed gaan spelen
dat is ook weer overdreven, maar hij speelt wel meer slechte of matige dan goede wedstrijden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jep mee eens, na 1 wedstrijd is hij of geblesseerd, of hij speelt weer eens slecht.
Ja, klopt maar over het algemeen word hij zwaar overschat. Hij moet gewoon niet zo belangrijk gemaakt worden, het lijkt me trouwens voor 2008 een verstandige keuze om die jongen thuis te laten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is ook weer overdreven, maar hij speelt wel meer slechte of matige dan goede wedstrijden.
Is dat niet een beetje voorbarig?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
het lijkt me trouwens voor 2008 een verstandige keuze om die jongen thuis te laten.
Nee, Ik basseer het op zijn dalende lijn, en ik denk dat hij het beste om er weer boven op te komen een jaartje verhuurd kan worden.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, Ik basseer het op zijn dalende lijn, en ik denk dat hij het beste om er weer boven op te komen een jaartje verhuurd kan worden.
Is meneer het weer ergens niet mee een? Lekker intiligent die smylies van je die leveren echt een goede bijdrage.quote:
Aan wie zou Sneijder dan verhuurd moeten worden? En je zegt dat je het baseert aan zijn dalende lijn van vorig seizoen..bedoel je dan competitie of het WK? (en nee ik zal niets over je spelling zeggen )quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Is meneer het weer ergens niet mee een? Lekker intiligent die smylies van je die leveren echt een goede bijdrage.
Beide, met verhuurd bedoel ik even naar het buitenland. Byvoorbeeld een jaartje rijpen bij Nice ofzo. Zodat hij iig aan spelen toe komt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aan wie zou Sneijder dan verhuurd moeten worden? En je zegt dat je het baseert aan zijn dalende lijn van vorig seizoen..bedoel je dan competitie of het WK?
Aan het einde van de competitie was Sneijder juist een van de bepalende spelers bij Ajax (denk aan de playoffs)quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Beide, met verhuurd bedoel ik even naar het buitenland. Byvoorbeeld een jaartje rijpen bij Nice ofzo. Zodat hij iig aan spelen toe komt.
Ja, maar dit jaar maakt hij weinig kans in de plannen van ten cate. En behaalde resultate in het verlede biede geen garantie voor toekomstquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aan het einde van de competitie was Sneijder juist een van de bepalende spelers bij Ajax (denk aan de playoffs)
wat weet jij veelquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, maar dit jaar maakt hij weinig kans in de plannen van ten cate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |