Hij weet toch wel dat we gelijk hebben, maar hij bedenkt steeds dingen om het niet toe te gevenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die geruchten heb ik niet verzonnen. En het gaat er in dit topic ook om wat jij denkt te weten, want dat loop jij toch de hele tijd te verkondigen. Je probeert een beetje je eigen wetten te maken he. Jij mag iedereen bashen..maar zodra er iets terug gezegd word is het not-done.
Ik heb al een andwoord op die vraag gegeven, hmm maar ik vergeef het je lezen is nogal moeilijk voor jouw.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef Jasza het volgende:
Adothehague je maakt jezelf echt belachelijk, ik mag niet off-topic en wat doe jij zelf de hele tijdRonaldinho was toch ook tijdens het WK schijt, dus nu is hij ook overschat?
Spellen voor jou.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb al een andwoord op die vraag gegeven, hmm maar ik vergeef het je lezen is nogal moeilijk voor jouw.![]()
Sneijder alleen maar goed tegen flutclubjes........... Wordt wakker.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het gaat nu niet om mij maar erom dat jij veel denkt te weten. Sneijder bij AC Milan...........Droom verder.
Nee lager dan zijn iq kan het nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef jimjim1983 het volgende:![]()
toch niet alle Hagenezen zijn zo dom als jij?
Andwoordquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb al een andwoord op die vraag gegeven, hmm maar ik vergeef het je lezen is nogal moeilijk voor jouw.![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef jimjim1983 het volgende:![]()
toch niet alle Hagenezen zijn zo dom als jij?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ga maar zoeken, ik was niet van plan het voor je te doen
Zie je je eigen spelfout nog steeds niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
[..]
[..]
En toch ging je er op inquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:23 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat we het nu helemaal niet meer serieus kunnen nemen (voor zover dat al mogelijk was)
Standaard ik sta met een mond vol tanden replyquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Standaard-ik-weet-niet-wat-ik-moet-zeggen-reply
Je vergeet de -quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Standaard ik sta met een mond vol tanden reply
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
standaard-kijk-ik-ben-12-en-heb-het-IQ-van-een-pinda-replyquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik sta van jou stomheid zo te kijken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
idd! Van jouw stomheid! Daar zijn nog geen maatstaven voor uitgevonden!
het is jouw. En waar baseer jij mijn stomheid dan op? Ik baseer het op jouw kwaliteit van de Nederlandse spelling.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik sta van jou stomheid zo te kijken.
Ik de jouwe om je inhoud van je post waar het over gaat op fokquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
het is jouw. En waar baseer jij mijn stomheid dan op? Ik baseer het op jouw kwaliteit van de Nederlandse spelling.
haha wat zeg je jongen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik de jouwe om je inhoud van je post waar het over gaat op fok
Geef daar dan eens op een onderbouwende doch treffende manier vervolg aan. Oftewel kom met voorbeelden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik de jouwe om je inhoud van je post waar het over gaat op fok
Dat is niet netjesquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Steken, dat is pas lekker. En dan het liefst in z'n persoon als Adothehague.
Waarom kan ik daar niet eens meer om lachen (laggen)quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:30 schreef Jasza het volgende:
VBL-Feedback nummertje 29: Voor alle schwalbes
LOOOOOOL
Dan maak je daar toch lekker een topic overquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:32 schreef Trancelocator het volgende:
Sneijder wel of niet onderschat, ik denk dat ADO gaat degraderen dit seizoen.
Nee, want het boeit me verder niet, zoals Sneijder jou ook niet zou moeten boeien, als ADO-supporter zijnde.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dan maak je daar toch lekker een topic over
Het is gewoon een link hoor valt niks aan te begrijpequote:Op woensdag 12 juli 2006 22:36 schreef jimjim1983 het volgende:
Adothehague, verander alsjeblieft je ondertitel. want die is moeilijk te geloven
Dat is je signaturequote:Op woensdag 12 juli 2006 22:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het is gewoon een link hoor valt niks aan te begrijpe![]()
dat is je sigquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat is dat nou toch weer voor onzinquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:36 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nee, want het boeit me verder niet, zoals Sneijder jou ook niet zou moeten boeien, als ADO-supporter zijnde.
Dat gaat over de club ado den haag. Word het te laat of te moeilijk?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:50 schreef jimjim1983 het volgende:
shit, hij heeft internet op zijn kamer
[..]
dat is je sig
je ondertitel is: Pride of TH, wat ik moeilijk te geloven vind
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je begrijpt er echt niets van he!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat gaat over de club ado den haag. Word het te laat of te moeilijk?
het staat onder je naam, vandaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat gaat over de club ado den haag. Word het te laat of te moeilijk?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het staat onder je naam, vandaar![]()
vond het al erg moeilijk te geloven
Heeft de basisschool al vakantie dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:04 schreef jimjim1983 het volgende:
ik schat...................11
Aha, dus als ADO straks een paar wedstrijdjes verliest, hop jij gewoon over naar een club die wel wint?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Over namen gesproken. Jouw naam is nog oranje. Ik weet niet of je het weet maar we liggen er al uit hoor.Van jou trek ik me niets aan want ik weet niet uit welk hol jij komt, maar ik ben meer bij de tijd dan jij
Nee we zijn gfeen ajacieden die naar AZ gaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Aha, dus als ADO straks een paar wedstrijdjes verliest, hop jij gewoon over naar een club die wel wint?
maar je vindt het wel gek dat hij nog oranjefan is.................quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee we zijn gfeen ajacieden die naar AZ gaan
Als je voor ADO bent dan ben je niet anders gewend dan te verliezen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Aha, dus als ADO straks een paar wedstrijdjes verliest, hop jij gewoon over naar een club die wel wint?
En als je voor ajax bent ben je gewend in een lelijke ufo te zitten. En punten te verspelen in de ufoquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je voor ADO bent dan ben je niet anders gewend dan te verliezen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En als je voor ajax bent ben je gewend in een lelijke ufo te zitten. En punten te verspelen in de ufo
Nee hoor. Ik ben er nog steeds niet aan gewend!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En als je voor ajax bent ben je gewend in een lelijke ufo te zitten. En punten te verspelen in de ufo
Jullie prestaties zijn een schande met dit materiaalquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er nog steeds niet aan gewend!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef jimjim1983 het volgende:
"maar jullie stadion lijkt op een UFO, boehoe"
Hoezo? Sneijder is toch overschat!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jullie prestaties zijn een schande met dit materiaal![]()
Beker winnen, 2e ronde CL en opnieuw CL halenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jullie prestaties zijn een schande met dit materiaal![]()
Gelukkig verspeelt ado nooit punten inderdaadquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zelf bedacht?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die verspeelt ze niet.. want verspelen is iets wat je al denkt te hebben of daadwerkerlijk hebt en dan alsnog kwijt raakt.. ADO zal nooit punten kunnen verspelen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:13 schreef Riro het volgende:
[..]
Gelukkig verspeelt ado nooit punten inderdaad
Omdat ze bij ado nooit zullen denken dat ze punten zullen hebben?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die verspeelt ze niet.. want verspelen is iets wat je al denkt te hebben of daadwerkerlijk hebt en dan alsnog kwijt raakt.. ADO zal nooit punten kunnen verspelen.
Jij snapt het!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef Riro het volgende:
[..]
Omdat ze bij ado nooit zullen denken dat ze punten zullen hebben?
Waarom heb je em in godsnaam op msnquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef Jasza het volgende:
Jongens, toevallig heb ik die gozer ook op msn en hij vind Hakansson beter dan Huntelaar
Hakansson is toch ook de betere Heerenveen speler!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef Jasza het volgende:
Jongens, toevallig heb ik die gozer ook op msn en hij vind Hakansson beter dan Huntelaar
ajax wel 2-2 1-4 mag ik lachenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die verspeelt ze niet.. want verspelen is iets wat je al denkt te hebben of daadwerkerlijk hebt en dan alsnog kwijt raakt.. ADO zal nooit punten kunnen verspelen.
IDD Ajax verspeelt punten! Want tegen een tobclub als ADO mag je alleen maar winnen. Dank je wel voor het bevestigen van mijn stellingquote:
jullie vinden ajax ook een topclub maar als ik die uitslagen zie ga ik stuk van het lachenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
IDD Ajax verspeelt punten! Want tegen een tobclub als ADO mag je alleen maar winnen. Dank je wel voor het bevestigen van mijn stelling![]()
En de volgende 5 ook nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Komend seizoen valt er niets meer te lachen voor je![]()
als ik jou zo zie posten in dit topic ga ik stuk van het lachenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
jullie vinden ajax ook een topclub maar als ik die uitslagen zie ga ik stuk van het lachen
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
jullie vinden ajax ook een topclub maar als ik die uitslagen zie ga ik stuk van het lachen
Ajax is zeker een topclub in Nederland. Als jij dat ontkent dan bevestigd dat alleen maar mijn beeld dat ik van je heb!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Eerste van de afgelopen 100 posts die ontopic is ofzoquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:19 schreef LuukBes het volgende:
Sneijder moet gewoon opbokken uit Oranje, verderest interesseert het me geen zak. Hij mag zijn trieste niveau rustig tentoonspreiden in Amsterdam, waar ze tot in de eeuwigheid mogen blijven geloven in zijn kwaliteiten.
Boeiend wel pijnlijk als de rest van europa ajax uitlachtquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als ik jou zo zie posten in dit topic ga ik stuk van het lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |