Beker winnen, 2e ronde CL en opnieuw CL halenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jullie prestaties zijn een schande met dit materiaal![]()
Gelukkig verspeelt ado nooit punten inderdaadquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En als je voor ajax bent ben je gewend in een lelijke ufo te zitten. En punten te verspelen in de ufo
Zelf bedacht?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En als je voor ajax bent ben je gewend in een lelijke ufo te zitten. En punten te verspelen in de ufo
Die verspeelt ze niet.. want verspelen is iets wat je al denkt te hebben of daadwerkerlijk hebt en dan alsnog kwijt raakt.. ADO zal nooit punten kunnen verspelen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:13 schreef Riro het volgende:
[..]
Gelukkig verspeelt ado nooit punten inderdaad
Omdat ze bij ado nooit zullen denken dat ze punten zullen hebben?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die verspeelt ze niet.. want verspelen is iets wat je al denkt te hebben of daadwerkerlijk hebt en dan alsnog kwijt raakt.. ADO zal nooit punten kunnen verspelen.
Jij snapt het!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef Riro het volgende:
[..]
Omdat ze bij ado nooit zullen denken dat ze punten zullen hebben?
Waarom heb je em in godsnaam op msnquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef Jasza het volgende:
Jongens, toevallig heb ik die gozer ook op msn en hij vind Hakansson beter dan Huntelaar
Hakansson is toch ook de betere Heerenveen speler!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef Jasza het volgende:
Jongens, toevallig heb ik die gozer ook op msn en hij vind Hakansson beter dan Huntelaar
ajax wel 2-2 1-4 mag ik lachenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die verspeelt ze niet.. want verspelen is iets wat je al denkt te hebben of daadwerkerlijk hebt en dan alsnog kwijt raakt.. ADO zal nooit punten kunnen verspelen.
IDD Ajax verspeelt punten! Want tegen een tobclub als ADO mag je alleen maar winnen. Dank je wel voor het bevestigen van mijn stellingquote:
jullie vinden ajax ook een topclub maar als ik die uitslagen zie ga ik stuk van het lachenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
IDD Ajax verspeelt punten! Want tegen een tobclub als ADO mag je alleen maar winnen. Dank je wel voor het bevestigen van mijn stelling![]()
En de volgende 5 ook nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Komend seizoen valt er niets meer te lachen voor je![]()
als ik jou zo zie posten in dit topic ga ik stuk van het lachenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
jullie vinden ajax ook een topclub maar als ik die uitslagen zie ga ik stuk van het lachen
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
jullie vinden ajax ook een topclub maar als ik die uitslagen zie ga ik stuk van het lachen
Ajax is zeker een topclub in Nederland. Als jij dat ontkent dan bevestigd dat alleen maar mijn beeld dat ik van je heb!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Eerste van de afgelopen 100 posts die ontopic is ofzoquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:19 schreef LuukBes het volgende:
Sneijder moet gewoon opbokken uit Oranje, verderest interesseert het me geen zak. Hij mag zijn trieste niveau rustig tentoonspreiden in Amsterdam, waar ze tot in de eeuwigheid mogen blijven geloven in zijn kwaliteiten.
Boeiend wel pijnlijk als de rest van europa ajax uitlachtquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als ik jou zo zie posten in dit topic ga ik stuk van het lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |