quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Standaard ik sta met een mond vol tanden reply
standaard-kijk-ik-ben-12-en-heb-het-IQ-van-een-pinda-replyquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Standaard ik sta met een mond vol tanden reply
Ik sta van jou stomheid zo te kijken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
idd! Van jouw stomheid! Daar zijn nog geen maatstaven voor uitgevonden!
het is jouw. En waar baseer jij mijn stomheid dan op? Ik baseer het op jouw kwaliteit van de Nederlandse spelling.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik sta van jou stomheid zo te kijken.
Ik de jouwe om je inhoud van je post waar het over gaat op fokquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
het is jouw. En waar baseer jij mijn stomheid dan op? Ik baseer het op jouw kwaliteit van de Nederlandse spelling.
haha wat zeg je jongen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik de jouwe om je inhoud van je post waar het over gaat op fok
Geef daar dan eens op een onderbouwende doch treffende manier vervolg aan. Oftewel kom met voorbeelden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik de jouwe om je inhoud van je post waar het over gaat op fok
Dat is niet netjesquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Steken, dat is pas lekker. En dan het liefst in z'n persoon als Adothehague.
Waarom kan ik daar niet eens meer om lachen (laggen)quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:30 schreef Jasza het volgende:
VBL-Feedback nummertje 29: Voor alle schwalbes
LOOOOOOL
Dan maak je daar toch lekker een topic overquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:32 schreef Trancelocator het volgende:
Sneijder wel of niet onderschat, ik denk dat ADO gaat degraderen dit seizoen.
Nee, want het boeit me verder niet, zoals Sneijder jou ook niet zou moeten boeien, als ADO-supporter zijnde.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dan maak je daar toch lekker een topic over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |