Jij luistert alleen maar naar gratis weggeef-cd's waar niemand geld aan heeft verdiend?quote:
Wat een josti actie, 2 cds kopen waarvan je er 1 gesealed houd... Waar is dat nu weer voor nodig? Als er 1 kapot gaat of hou je gewoon van plastic?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dus nu heb je 2 kutcd's, een die je niet wil luisteren en 1 die je gesealed houdt?
Ach, waarschijnlijk gewoon iemand die bang werd na berichten over CD rotquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:19 schreef ZeroSletje het volgende:
[..]
Wat een josti actie, 2 cds kopen waarvan je er 1 gesealed houd... Waar is dat nu weer voor nodig? Als er 1 kapot gaat of hou je gewoon van plastic?
Ik bedoelde juist, mensen die over het eeuwige commercieel/niet-commercieel zeikenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij luistert alleen maar naar gratis weggeef-cd's waar niemand geld aan heeft verdiend?
hilarisch idd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist, mensen die over het eeuwige commercieel/niet-commercieel zeiken
In dat geval:quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist, mensen die over het eeuwige commercieel/niet-commercieel zeiken
Enige CDs die ik heb zijn promo CDs en Mp3 CDs, verder heb ik nog een collectie Thunderdomes van jaren terug, sindsdien geen album meer gekocht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij luistert alleen maar naar gratis weggeef-cd's waar niemand geld aan heeft verdiend?
Waarom ??quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Enige CDs die ik heb zijn promo CDs en Mp3 CDs, verder heb ik nog een collectie Thunderdomes van jaren terug, sindsdien geen album meer gekocht.
Geen geld voor CDs en mn smaak is veelste breed om overal maar albums van te gaan kopen.quote:
albums kopen is sowieso veelste commercieel natuurlijk..quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Geen geld voor CDs en mn smaak is veelste breed om overal maar albums van te gaan kopen.
En als je 't over de Thunderdomes hebt, dat's gewoon leuke muziek.
hey, mss kan je ook een paperclip ruilen voor een huis.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Besteed 't geld liever aan andere dingen als alles toch op het internet gratis verkrijgbaar is.
dat heb ik met Hysteriaquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:28 schreef Maisnon het volgende:
Plug-in Baby blijft gewoon zo'n vet nummer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |