Heb een opleiding.. Eergister mn diploma opgehaaldquote:
Gelukkig niet nee maar dit is dan ook het enige voordeel wat ik kan bedenkenquote:
blijf maar thuis, want ze willen je toch nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:09 schreef Katana het volgende:
Werken is niet ideaal met dit mooie weer.
Maargoed, er moet ook geld in het laatje komen niet?
Ik heb zo sollicitatiegesprek voor vakantiewerk.
Ben benieuwd
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
blijf maar thuis, want ze willen je toch niet
Dacht ik wel; maar zo'n inkoppertje kon ik niet laten liggen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:58 schreef Charizma het volgende:
[..]
Heb een opleiding.. Eergister mn diploma opgehaaldDit is even een vakantie baantje..
Moet jij niet schoon gaan maken Ali?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
blijf maar thuis, want ze willen je toch niet
Zelfs ik heb een opleiding gehad (mbo multimedia vormgeving) en ik zou het nog aanpakken om in een fabriek te gaan werken. Een fatsoenlijke baan vinden lijkt praktisch onmogelijk voor mijquote:
Ik heb medelijden met je ook al is dit mischien niet nodig ik heb het tochquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:19 schreef MrSASO het volgende:
Ik moet ook zo, weer tot 24.00.
quote:
Same here, en er is ook nog eens geen ventilatie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:42 schreef Charizma het volgende:
wel weer tijd voor een klaag postje over productiewerk in een hete stinkende fabriek !
deze hele week van half 6 tot 2![]()
BAH
Maar gelukkig heb ik geen late dienst![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |