das knap, aangezien je de allereerste paar minuten van je allereerste les alleen mag sturenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
leuk voor da vrouwke in die auto. Als je motor dan afslaat![]()
Niet waar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef EsDe het volgende:
[..]
das knap, aangezien je de allereerste paar minuten van je allereerste les alleen mag sturen![]()
das knap.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef EsDe het volgende:
[..]
das knap, aangezien je de allereerste paar minuten van je allereerste les alleen mag sturen![]()
Slaat toch nergens op als je oma gaat staan jankenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:23 schreef freddygonzales het volgende:
Wat een gedoe zeg, als mijn ouders om de auto hadden gestaan en 1 van hen was gaan janken dat had ik uitgestapt en met den vlakke hand in het gezicht geslagen onder het mom "verman jezelf".
Nee hoor, ik mocht gelijk alles, inclusief schakelen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef EsDe het volgende:
[..]
ik mocht meteen karren zeg maar. alleen de koppeling handelingen deed de gozer naast mequote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef EsDe het volgende:
[..]
Als je dat is overkomen bij je eerste rijles dan had je een kutschool.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef EsDe het volgende:
[..]
Het enige dat ik niet mocht doen tijdens m'n eerste rijles, was schakelen..quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef EsDe het volgende:
Ik mocht gelijk allesquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het enige dat ik niet mocht doen tijdens m'n eerste rijles, was schakelen..
Hmmmquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:24 schreef Robbiej het volgende:
ligt er net aan wat voor je les / pakket je hebt.
als je een versnelde rijopleiding doet. krijg je 1.5 uur intest en kan je meteen karren.
Bij mij ging het zo van 'kan ik al gaan?' en ben maar weggereden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:29 schreef HighLander het volgende:
[..]
Hmmm
Ik had 1 uur om even te laten zien hoeveel lessen ik nodig zou kunnen gaan hebben.
De introductie was zo ongeveer "Dit is een auto, rij maar weg".
Het is maar een auto.. UBER-EMO moment..quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:30 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Bij mij ging het zo van 'kan ik al gaan?' en ben maar weggereden.
Overigens mocht ik de eerste les niet terugschakelen, ook al ging dat goed![]()
Tis voor familie een leuk momentje.. dus niet zo zeuren. Emo-momentje zeg maar
allereerste paar minuten al? lijkt me vrij sterk aangezien de instructeur toch echt even wil zien of je enigszins feeling hebt om de goede kant uit te sturenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:26 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mocht gelijk alles, inclusief schakelen.
Neuh, een van de beste in Nijmegen eigenlijk... ook kon ik al redelijk autorijden, wist hoe te schakelen etc... toch bestond het eerste gedeelte van de eerste les puur alleen uit sturen omdat mijn instructeur wou dat ik de plaats op de weg goed onder controle had alvorens te gaan bezighouden met schakelen/spiegelen etcquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:27 schreef JeRa het volgende:
[..]
Als je dat is overkomen bij je eerste rijles dan had je een kutschool.
ik heb geen versneld pakket oid en de eerste les duurde 2 uur... bullshit dusquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:24 schreef Robbiej het volgende:
[..]
das knap.
BULLSHIT!
ligt er net aan wat voor je les / pakket je hebt.
als je een versnelde rijopleiding doet. krijg je 1.5 uur intest en kan je meteen karren.
Als jij dat bullshit vind. prima.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:44 schreef EsDe het volgende:
[..]
Neuh, een van de beste in Nijmegen eigenlijk... ook kon ik al redelijk autorijden, wist hoe te schakelen etc... toch bestond het eerste gedeelte van de eerste les puur alleen uit sturen omdat mijn instructeur wou dat ik de plaats op de weg goed onder controle had alvorens te gaan bezighouden met schakelen/spiegelen etc![]()
[..]
ik heb geen versneld pakket oid en de eerste les duurde 2 uur... bullshit dus![]()
Ik mocht de eerste les gewoon al wegrijdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef EsDe het volgende:
[..]
Nou ja ik mocht ook gewoon meteen schakelen en gassen etc. Dat verschilt gewoon per rijshool denk ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:44 schreef EsDe het volgende:
[..]
Neuh, een van de beste in Nijmegen eigenlijk... ook kon ik al redelijk autorijden, wist hoe te schakelen etc... toch bestond het eerste gedeelte van de eerste les puur alleen uit sturen omdat mijn instructeur wou dat ik de plaats op de weg goed onder controle had alvorens te gaan bezighouden met schakelen/spiegelen etc![]()
[..]
ik heb geen versneld pakket oid en de eerste les duurde 2 uur... bullshit dus![]()
Ik werd opgehaald door mijn instructeur en op een industrieterrein mocht ik toen gewoon rijden. Ging meteen goed want ik mocht meteen het terrein af en mij begeven tussen de bevoegde idioten. En nee, ik had nog geen rij ervaring met een auto. Dus vanaf het begin mocht ik ook alles doen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:42 schreef EsDe het volgende:
[..]
allereerste paar minuten al? lijkt me vrij sterk aangezien de instructeur toch echt even wil zien of je enigszins feeling hebt om de goede kant uit te sturen![]()
Same herequote:Op woensdag 12 juli 2006 13:02 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik mocht de eerste les gewoon al wegrijden![]()
heeft misschien er wel iets mee te maken dat ik al illegaal bij m'n vader in de auto gelest heb![]()
Nee hoor, ik mocht al gelijk rijden (en nee, ik had nog nooit auto gereden)quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef EsDe het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |