Dan geloof je het toch lekker nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:45 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Als ik mijn PC zo uit wil zetten, moet ik de knop minstens 3 seconden ingedrukt houden. Lijkt me stug dat je dat dan nog niet doorhebt.
Een aandachtshoer??quote:
is lekker niet voor studie, maar voor werk, dus krijg er geen cijfer voor. Wel centjesquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Lekker snugger by the way. Ik denk dat ik al weet wat voor cijfer je gaat krijgen.
tja weet niet wat voor pc jij hebt, maar als ik met m'n grote teen op 'uit' druk, gaat m'n pc uitquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:50 schreef V1z0R het volgende:
Windows kan niet eens afsluiten als Word aan staat met onopgeslagen shit... Druk je het stroom eraf heb je herstel-bestanden... je klacht ?!
Ligt er maar net aan hoe je hem heb ingesteld, je kan hem ook zo instellen dat ie patsboem uit gaat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:45 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Als ik mijn PC zo uit wil zetten, moet ik de knop minstens 3 seconden ingedrukt houden. Lijkt me stug dat je dat dan nog niet doorhebt.
BIJ MIJN PC MAAKT HETN IET UIT OF JE JE GROTE TEEN GEBRUIKT OF WA ANDERS HAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tja weet niet wat voor pc jij hebt, maar als ik met m'n grote teen op 'uit' druk, gaat m'n pc uit
En ik heb niet echt een klacht. Vond het echter zo'n opmerkelijke gebeurtenis dat ik het even met mijn lieve Fokkertjes hier wilde delen![]()
stakker! Als je je FF met spellingscontrole maar hebt!quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
BIJ MIJN PC MAAKT HETN IET UIT OF JE JE GROTE TEEN GEBRUIKT OF WA ANDERS HAHAHAHAHAH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |