abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64804450
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:31 schreef ASroma het volgende:
Herbert, Mooie kerel! wordt altijd helemaal warm van binnen als ie zijn verhalen weer verteld!
pi_64804758
hij kwam wel erg sympathiek over zeg
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:02:12 #253
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_64805294
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:31 schreef ASroma het volgende:
Herbert, Mooie kerel! wordt altijd helemaal warm van binnen als ie zijn verhalen weer verteld!
Je kunt idd ook te ver gaan
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_64808010
Feit is dat we gisteren een andere Herbert zagen - en hoorden- dan Herbert de wielercommentator. Aardige verhalen en gevoel voor humor. Ik zeg: geef die man een wintercontract.
"That rug really tied the room together".
pi_64808626
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef Art_Core het volgende:
Feit is dat we gisteren een andere Herbert zagen - en hoorden- dan Herbert de wielercommentator. Aardige verhalen en gevoel voor humor. Ik zeg: geef die man een wintercontract.
Hij doet al én wielrennen én schaatsen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_64817310
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef Art_Core het volgende:
Herbert kan echt wel leuk vertellen, maar wij wieler/schaatsvolgers hebben alles al driehonderd keer gehoord.
pi_64820060
Idd. Was heel leuk om te zien/horen
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:56:55 #258
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64859701
Herbert net tijdens de 5000 meter rit van Koen Verweij, niet te filmen zeg...

"Koen sprong tijdens de pauze van het skeeler WK in Colombia van de 7 meter met een salto en dubbele schroef... Koen heeft spieren die niet te masseren zijn, zo sterk istie... Koen doet aan kickboksen, Koentje ging ook tijdens het WK skeeler naar de kermis in Cali... daar sloeg hij en passant een record, tegen de boksbal..."

Koen is de nieuwe Chuck Norris, eet zwarte gaten als ontbijt, en doneert bloed, met een emmer en een pistool.
Verweij gaat voor 5 medailles in Vancouver, en voor goud bij het duiken, schermen, wielrennen op de baan en boksen, in Londen!
pi_64859755
Inderdaad, die verhalen over Verweij

Of 'Koentje' zoals Herbert zegt
pi_64860434
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:56 schreef Perico het volgende:
Herbert net tijdens de 5000 meter rit van Koen Verweij, niet te filmen zeg...

"Koen sprong tijdens de pauze van het skeeler WK in Colombia van de 7 meter met een salto en dubbele schroef... Koen heeft spieren die niet te masseren zijn, zo sterk istie... Koen doet aan kickboksen, Koentje ging ook tijdens het WK skeeler naar de kermis in Cali... daar sloeg hij en passant een record, tegen de boksbal..."

Koen is de nieuwe Chuck Norris, eet zwarte gaten als ontbijt, en doneert bloed, met een emmer en een pistool.
Verweij gaat voor 5 medailles in Vancouver, en voor goud bij het duiken, schermen, wielrennen op de baan en boksen, in Londen!
Ik krijg net door dat Koen de reden is dat Martin gestopt is met tennissen.
pi_64862891
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:58 schreef wimderon het volgende:
Inderdaad, die verhalen over Verweij

Of 'Koentje' zoals Herbert zegt
Je zou bijna overschakelen naar de Belg. Maar Wuyts kijkt ook naar de NOS, want het is geen wielrennen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')