Inderdaad die telefoon wat je vandaag steeds hoorde was ook van hemquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een reportage over Andre M. gezien.
Hele tijd bellen, note's doorgeven, 10 stopwatchen in de gaten houden en ook nog eens koffie halen af en toe![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is echt vaag ja.
Zit je ineens helemaal kapot, komt 'ie naast je fietsen: "Zoho, hongerklop??"
Geturfd??quote:
hij noemde de naam van ducrot in een interview maar heb het nog eens aandachtig teruggeluisterd maar dat viel wel mee.quote:
Bij Landis dacht ik zelf ook aan een hongerklop eigenlijk. Had er wel alle symptomen van.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:08 schreef Ereinion het volgende:
Toen Kessler moest lossen weet hij dat direct aan een hongerklop, ook bij Landis (die zelf zei dat dat het probleem niet was).
Ja, en met 2 x hersenschudding tijdens zijn werkzaamheden, verhalen, echt een karaktermensquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:11 schreef kwintenstraler het volgende:
Mag je zeggen dat het een karaktermens is?![]()
Ja, dit de mooiste etappe ooitquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:22 schreef Perico het volgende:
"Ooooh, kijk, Landis zet niet eens zijn drinkbus in de houder, wat een atleet, geweldig.. en hij rijdt op zijn reservefiets nu, fenomenaal... OWWWWWW wat een mooi zegegebaar, prachtig.. van de oermens Landis. Dit is de mooiste etappe uit de hele Tour geschiedenis, Landis is groter dan Coppi, Merckx, Hinault en Bahamontes en dit heb ik ook Armstrong nooit zien doen."
HERBERT [afbeelding]
Moet ik het weeer voor hem opnemenquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:22 schreef Perico het volgende:
"Ooooh, kijk, Landis zet niet eens zijn drinkbus in de houder, wat een atleet, geweldig.. en hij rijdt op zijn reservefiets nu, fenomenaal... OWWWWWW wat een mooi zegegebaar, prachtig.. van de oermens Landis. Dit is de mooiste etappe uit de hele Tour geschiedenis, Landis is groter dan Coppi, Merckx, Hinault en Bahamontes en dit heb ik ook Armstrong nooit zien doen."
HERBERT [afbeelding]
Moet ik het weeer voor hem opnemenquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:22 schreef Perico het volgende:
HERBERT [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |