ik noem Simoni. Die kondigde voor aanvang van de Tour al aan dat het klassement maar bijzaak was. Maar ja toen Marchante al snel op minuten achterstand stond dachten ze dat hij de kopman werd dus niet. Nu is hij ook zwaar aan het proesten dus of het ervan komt waag ik te betwijfelen. Maar je weet maar nooit. Idem voor Rasmussen.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:52 schreef Perico het volgende:
Ze hebben ook nog steeds niet door dat er een heleboel renners zijn, die 1 dag uitzoeken in de bergen bijvoorbeeld en dan de rest van de bergetappes niet op maximum rijden, maar in een bescheiden groepje. Anders kunnen ze namelijk niet in die ene etappe toeslaan.
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:54 schreef Falco het volgende:
Ik heb geen zin om de tussenstand uit te rekenen
Was al bang dat dat moment zou komenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:54 schreef Falco het volgende:
Ik heb geen zin om de tussenstand uit te rekenen
Hoe deed ie dat dan??quote:Op maandag 17 juli 2006 21:06 schreef Bartoli het volgende:
Boogerd gaf zelfs een sneer naar Ducrot op TV als ik dat goed begreep![]()
Oh, maar daar konden ze op de belg ook wat van...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:47 schreef IedeK. het volgende:
Net hongerklop en eerder op de middag mountainbiken en het gewicht van Rasmussen + obsessie.
Hij zou zijn smoel eens moeten dicht ritsen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:22 schreef Rudieh het volgende:
iets wat Herbert al een aantal dagen heel bijzonder vindt:
'HIJ ZIET ZELFS KANS OM Z'N RITS NOG DICHT TE DOEN!'
Haha, ja nu je het zegt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:22 schreef Rudieh het volgende:
iets wat Herbert al een aantal dagen heel bijzonder vindt:
'HIJ ZIET ZELFS KANS OM Z'N RITS NOG DICHT TE DOEN!'
Dat is echt vaag ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef Bartoli het volgende:
moet je nagaan dat die mongool van een dijkstra ook nog zelf koerst of gekoerst heeft
hermans is geen haar beter die zit daar ook voor jan lul. Die zit er egl om hetzelfde te doen als André M. bij de belgen maar qua informatieverziening, achtergrondinfo ben je bij de NOS aan verkeerde adres. Ow ja die van de NOS missen de informatie op hun beeld ook volledig merjehquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef PLAE@ het volgende:
Elke rit is tegenwoordig deze tour ook een deal![]()
ow man ik kan uren op m schelden.
Het zijn echt 2 kleuters daar in dat hokje. hoe moet het met de bloeddruk van Mathieu Hermans gaan?![]()
Ik heb ooit eens een reportage over Andre M. gezien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hermans is geen haar beter die zit daar ook voor jan lul. Die zit er egl om hetzelfde te doen als André M. bij de belgen maar qua informatieverziening, achtergrondinfo ben je bij de NOS aan verkeerde adres. Ow ja die van de NOS missen de informatie op hun beeld ook volledig merjeh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |