Neen, Indurain was veel gaverquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:37 schreef Bartoli het volgende:
pff het was een heroische rit maar de mooiste niet. en als hij hem nog 5x wint komt die niet eens in de buurt van die mannen. Dan staat die in het rijtje van Indurain miscchien
Coppi, Merckx, en Bahamontes nooit zo'n vlucht gemaaktquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:38 schreef maril het volgende:
[..]
Moet ik het weeer voor hem opnemenhij zei dat bovengenoemde mensen nooit zo,n vlucht hadden gemaakt, dat is anders dan dat hij zegt dat Landis groter is.....
Die namen heeft hij weldegelijk vernemd , straks ff naar studio s kijken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef ASroma het volgende:
Coppi, Merckx, Hinault en Bahamontes
die namen heeft ie nooit genoemd, alleen dat armstrong nooit zulke vluchten gemaakt heeft.
Nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:00 schreef Perico het volgende:
Bahamontes heeft hij wel genoemd, hij was op hem aan het afgeven zelfs.. "onverharde wegen, andere fietsen, geen vergelijk"...
En hij noemde het een Coppiaanse vlucht al snel. Oke ik heb gechargeerd in die post.... voor de duidelijkheid, ik wil ook niet dat iemand met een mitrailleur het vuur op hem opent...
Coppi en Merckx deden niet anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Coppi, Merckx, en Bahamontes nooit zo'n vlucht gemaakt![]()
Smiley niet gezien??quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Coppi en Merckx deden niet anders.
Merckx heeft in zijn eerste Tour exact zo'n zelfde vlucht gemaakt als Landis nu, en had toen 8 minuten voorsprong op de rest.
Jawel, ik reageerde eigenlijk ook op de poster op wie jij reageerde. Was dus als bevestiging van je bedoeldquote:
quote:Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot over Tourspektakel
’We zitten hardop te GENIETEN!’
NED. 2, 14.40 UUR
door GERARD SMIT
Slechts weinig solide huwelijken zouden bestand zijn tegen zo’n knelband, maar Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot vinden het steeds leuker. De twee NOS-verslaggevers van de Tour de France delen al bijna drie weken een bloedhete commentaarcabine van pakweg anderhalve vierkante meter. „Het is al zover met ons dat we elkaars zinnen afmaken”, grijnst Ducrot. „Het is ons zweethokje, maar we zitten gewoon hardop te genieten”, vult Dijkstra aan. „We kunnen enorm met elkaar lachen!” 75 uur lang live commentaar verzorgen voor een miljoenenpubliek (de aankomst van Rasmussen trok woensdag 2,1 miljoen kijkers, G.S.) geeft het duo een kick. „We doen het nu voor het derde jaar samen en ik merk dat het steeds beter klikt en we steeds losser worden. Onze toon wordt positiever en we durven meer”, signaleert Ducrot. „Je moet er alleen voor waken dat het geen theekransje wordt. Gelukkig krijgen we voldoende feedback van ervaren rotten als Mart Smeets en Jan Stekelenburg”, aldus Dijkstra.
„Ik mis de journalistieke inbreng van Mart wel hoor, met name het zogenoemde ’wiellullen’ (bedacht door Marts vrouw Karen)”, lacht Ducrot. „Mart is een entertainer, die als geen ander de journalistieke vertaalslag naar het volk kan maken. Herbert is meer de feitenkenner.”
De twee hebben een onderlinge rolverdeling bedacht, waarbij Dijkstra aan de hand van zijn fameuze kaartenbak de feitelijke informatie over de koers doorgeeft en Ducrot de rennersverhalen en de anekdotes voor zijn rekening neemt. „Dat werkt uitstekend, maar we zitten niet in een keurslijf hoor. Ik zeg wel eens: Maarten staat linkshalf en ik rechtsback, maar we wisselen af en toe ook van positie. Improvisatie is heel belangrijk voor ons”, aldus Dijkstra. „We hebben zelfs wel eens een wedstrijdje gedaan wie het langst z’n kop kon houden.”
Ducrot vult aan: „Onderschat de rol van Matthieu Hermans trouwens niet. Hij beluistert de radio van de Tourorganisatie en brieft de laatste nieuwtjes meteen aan ons door. Bijvoorbeeld bij valpartijen buiten het bereik van de camera. Vooral in etappes waarbij van alles gebeurt is dat heel prettig.”
Het duo kan zijn ei volledig kwijt bij deze Tour. „De negatief beladen sfeer van de eerste dagen is omgeslagen in euforie. Het geregisseerde sprintersfestijn van de eerste week heeft plaatsgemaakt voor een ongekende strijd om de macht. Renners van het tweede plan komen helemaal tot bloei. In deze editie worden de aanvallers beloond. Voor het eerst zijn er renners die hun ’oortjes’ weggooien en voor eigen kansen gaan, fantastisch!” jubelt Dijkstra. Vanaf vandaag nog drie etappes te gaan voor Parijs en nog steeds staat de eindzege niet vast. „Er is dit jaar gewoon geen peil op te trekken”, zegt Ducrot.
- 't klikt beter, ze hebben geen ruzie meerquote:
Dat gebeurt inderdaad nogal veel ja, moeten ze echt op letten wat dat is schijtirritantquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:45 schreef Zyggie het volgende:
'ik heb gehoord dat de beelden zojuist beelden waren..'
Zo vervelend als de zinnen niet afgemaakt worden.![]()
Linkeballen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:31 schreef madcat het volgende:
Ik word helemaal gek van het woord linkeballen, wat door zowel Dijkstra en Ducrot om de haverklap uitgesproken wordt...![]()
Wel mooi dat Dijkstra werd afgekapt door Ducrot bij dat o zo relevante verhaal over die brug in Macon!
Juist dat woord proberen ze dit jaar zo veel mogelijk te vermijden. Ik hoorde het vandaag pas voor het eerst deze tour. In 2005 was het veel ergerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:31 schreef madcat het volgende:
Ik word helemaal gek van het woord linkeballen, wat door zowel Dijkstra en Ducrot om de haverklap uitgesproken wordt...![]()
Wel mooi dat Dijkstra werd afgekapt door Ducrot bij dat o zo relevante verhaal over die brug in Macon!
Dan heb je volgens mij niet zo vaak gekeken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:17 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Juist dat woord proberen ze dit jaar zo veel mogelijk te vermijden. Ik hoorde het vandaag pas voor het eerst deze tour. In 2005 was het veel erger
Haha, dat had ik ook gehoord. Hoe ver kun je gaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:27 schreef Gollemrulez het volgende:
pink floyd hahaha.............................
Het is zelfs nog erger; "horzel" is in het Engels letterlijk "HORNET"quote:Op zondag 23 juli 2006 22:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
"Horner is als een horzel in deze groep"
WTF, waar slaat dat nou weer op? Alleen maar omdat de eerste 3 letters hetzelfde zijn!
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:47 schreef JanJanJan het volgende:
Ik vind Herbert wel goed eigenlijk. Steeds beter.
En Ducrot ook.
En goeie grap: maarten je haar zit door de war![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |