En dan moet je nog een hele middagquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:33 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Was wel lachen aan het begin.
H = Herbert M = Maarten
M: Ja met wielrennen kan je overnemen, dat maakt het interressant.
H: Ja.
M: Het is geen zwemmen, daar zitten ze in aparte banen, dat is saaier.
H: Niet over zwemmen lullen hè.![]()
M: Schaatsen dan, dat is ook zo saai
H:![]()
![]()
![]()
En al helemaal niet over schaatsen beginnen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vond je?quote:
Later begon Maarten zelf te stressen over discovery toen zei Herbert niet paniek zaaien Maarten, en ze lachten toen, nee ik vond het gemoedelijk t was niet geweldig dat dan wel niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:08 schreef 456 het volgende:
[..]
Vond je?
Kvond dit keer Herbert echt op zijn p*k getrapt.
En even later Maarten die geaggiteerd reageerde op Herbert die vond dat DSC in elkaar zakte, dat ie niet zo in paniek moest raken (al dan niet terecht van Herbert overigens, want DSC is waardeloos)
Kwas al bijna bang dat we het niet eens waren met elkaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef maril het volgende:
[..]
Later begon Maarten zelf te stressen over discovery toen zei Herbert niet paniek zaaien Maarten, en ze lachten toen, nee ik vond het gemoedelijk t was niet geweldig dat dan wel niet.
Neemt toch niet weg dat ik ervan baal dat Mart niet eens een etappetje mag doen.![]()
dat gezever over het verplaatsen bw de avondetappe vind ik gezever van de NOS
er zijn altijd voorwerkers die opbpuwwen voor het avondprogramma en autochauffeurs die poppetjes verplaatsen., de echte reden is dat ze geen "overdosis Mart" wilden bij de NOS .
Kijk ik begrijp ook wel niet elke dag, maar 2 a 3 etappes kan wel mijn inziens![]()
Menchov praat prima Spaans en ook redelijk Engels, dus dat voordeel valt op zich ook wegquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:49 schreef JZweeds het volgende:
Wel zo handig dat Russisch van hem met Menchov als potentiele tour-winnaar.
(als er dan een positief puntje is, waar je jaren op hebt moeten wachten, mag dat ook even genoemd worden)
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Menchov praat prima Spaans en ook redelijk Engels, dus dat voordeel valt op zich ook weg![]()
Ducrot doet gewoon wat een co-commentator (in de regel ex-renner) moet doen, lekker opportunistisch en spontaan, maar daar moet je dan een ander type tegenover hebben, zoals bij de Belg, of met Smeets, die dat dan weer relativeert, tegengas geeft en af en toe inkoppertjes geeft aan de co-commentator...quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:28 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Al met al is Ducrot ook een mooie koekenbakker. Ze zien iets gebeuren en meestal weten ze niet eens waar dat is (eerste of tweede groep) en daarna wordt iets of acht keer herhaald, of zwaar overdreven. En Ducrot doet daar ook maar aan mee. Voeckler is ook onze held lijkt het wel, terwijl hij gewoon als een randdebiel gereden heeft. En een paar dagen geleden bleef hij maar zagen over die levensgevaarlijke bloembakken die je niet eens gezien zou hebben als hij er niet over begonnen was. En vluchthevels die het verkeer zoveel onveiliger maken. Een beetje kortzichtig want soms stoor ik me er ook aan en voor Wielrenners is het helemaal vervelend, maar dat stome overdrijven....
En ze wekken vaak de indruk dat ze weten hoe renners zich voelen en hoe ze denken. Goh wat is die sterk... En dan twee minuten later hangen die figuren aan het elastiek. Kijk ik kan niet schatten, maar doe dat dan ook niet.
Mwa. Mijn pa kijkt ook niet zo vaak, en is ook geen fervent wieler liefhebber, maar die kent zo ondertussen ook het verhaal van de vader van Voeckler uit zijn hoofd. En de non-communicatie tussen de 2 heren (domme vragen over en weer).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:56 schreef Slachtkalf het volgende:
Weet je wat ik denk? Ducrot en Dijkstra zijn prima commentatoren voor mensen, zoals ik, die niet zo vaak naar wielrennen kijken maar wel naar de tour, maar ook niet de hele dag achter de TV zitten (helaas, overigens). Dan zijn deze twee mannen prima te verdragen. Ik kan er in ieder geval goed naar luisteren en voor mij, als leek, krijg je dankzij D&D een kijkje in de tactiek van de ploegen, en meer van dat soort dingen.
Jullie zijn volgens mij veel meer kenners van de wielersport, als je meer weet en meer ziet dan kan je ook kritischer luisteren naar tv commentaar.
Zou dat het niet zijn?
Ik wil dat kastelenboek ook hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:31 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een prachtig verhaal over Carcassonne van Herbert![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |