Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:04 schreef thunderice het volgende:
Dus mensen, reden genoeg om met een fles wodka in het vliegtuig te stappen
ik drink een glas water met "rhohypnol, also known as “roofies”quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
rooie knol met een whisky'tje dabei
ik denk dat zijn vet jouw leven wel eens zou kunnen redden. een letterlijke 'airbag' van 100+ die de klap opvangt. ik teken ervoor als ik helemaal keihard lig te tukken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:13 schreef i2Them2 het volgende:
Aan die dikke man naast je, die bij de crah op je terecht komt
Dit is echt een keer gebeurt...quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
stel je voor dat het vliegtuig in de lucht in tweën gereten wordt. ben je dan dood voordat je op de grond beland? of zie je de aarde, net als zoomen met google earth (!), op je af komen? ik heb het niet over 10.000 maar over zeg 3.000.
wat lijkt me dat een 'freaky death'.
Is het filmpje in de eerste link die gepost is (door Dante_A) niet een simulatie van dat bewuste ongeluk?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dit is echt een keer gebeurt...
De cabine was weggeslagen (bom or whatever), en de passagiers
hebben de hele val nog meegemaakt totdat ze insloegen op de zee
Aircrash database
Discovery heeft daar wel wat docu's over. Tis ook voor de claims die je in kan dienen van belang te weten wat er gebeurde.. in 1 klap over, of een "lange" lijdensweg.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:11 schreef Freak187 het volgende:
Bij de TWA-800 crash hebben de mensen acherin de cabine waarschijnlijk de hele val terug naar aarde meegemaakt..... Brandstof tank ontplofde, scheurde de romp aan flarden, voorste gedeeldte viel gelijk naar beneden, het achterste gedeeldte vloog nog eventjes door alvorens ze in een stall terecht kwamen.. Dat wil je echt niet meemaken.
Doodgaan is nooit leuk, maar zo zo onontkombaar. Ook jij gaat dood - ooit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:59 schreef fleur22 het volgende:
Gátverdamme wat een vieze verhalen.
Kogels gaan volgens mij zo snel dat je niet eens de tijd hebt om je om te draaien?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:43 schreef Stabdogg het volgende:
mijn meest ideale dood lijkt het volgende:
Je loop over straat, mp3spelertje opstaan, blikje drinken erbij en ineens hoor je een schot. Je draait je om en er vliegt een grote sniperkogel door je voorhoofd die je halve hoofd eraf knalt.
Een sluipschutter dus met een groot kaliber die het op jou gemunt heeft.
Je hebt het niet aan zien komen, je hebt er niet over na kunnen denken en het heeft geen pijn gedaan. Als het dan toch moet, iig onverwacht en pijnloos.
<mierenneuker mode> Dan zit de sniper gewoon 2 km ver weg </mierenneuker mode>quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Kogels gaan volgens mij zo snel dat je niet eens de tijd hebt om je om te draaien?
Lijkt mij nog niet optimaal aangezien je schrikt van het schot en je je omdraait. Dus helemaal ontspannen komt het einde van je leven niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:43 schreef Stabdogg het volgende:
mijn meest ideale dood lijkt het volgende:
Je loop over straat, mp3spelertje opstaan, blikje drinken erbij en ineens hoor je een schot. Je draait je om en er vliegt een grote sniperkogel door je voorhoofd die je halve hoofd eraf knalt.
Een sluipschutter dus met een groot kaliber die het op jou gemunt heeft.
Je hebt het niet aan zien komen, je hebt er niet over na kunnen denken en het heeft geen pijn gedaan. Als het dan toch moet, iig onverwacht en pijnloos.
De knal hoor je nooit. Een kogel gaat sneller dan het geluid.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:04 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
<mierenneuker mode> Dan zit de sniper gewoon 2 km ver weg </mierenneuker mode>
er klopt echt geen kloot van. jezus wat een gelul.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:38 schreef chacama het volgende:
Vanaf 2500 meter heb je zuurstof nodig om in de lucht te kunnen overleven. Daarboven krijg je zuurstofgebrek en uiteindelijk loop je dus paars aan. 2500 meter is iets minder dan 1000 ft. Aangezien de meeste vliegtuigen op een vlieghoogte van 10.000 ft vliegen zul je een botising in de lucht nooit overleven.
Wanneer een vliegtuig in zee stort en je de mazzel hebt dat de piloot het vliegtuig netjes op het water terrecht krijgt dan heb je een redelijk grote kans op overleven. Her vliegtuig blijft dan een een tijdje drijven waardoor je uit kunt stappen/glijden.
Wanneer een vliegtuig bij de grond neer stort is het afhankelijk an de stand waarop het de grond raakt. Maakt het vliegtuig een buikschuiver (meest voorkomend) dan heb je de beste overlevings kansen achter in het vliegtuig. Je zit ver van de brandstoftanks (vleugels) en vangt als laaste de klap op.
Raakt het vliegtuig op welke andere manier dan ook de grond dan is het afhankelijk van de snelheid en welk gedeelte als eerste de grond treft, hoe groot je overlevingskansen zijn. Maar ook dan is het achterin erg veilig. Wanneer een piloot namelijk constanteert dat hij zijn staart te laag heeft / snelheid te laag is (waardoor ie uit de luchtvalt) is de reactie uiteraard neus naar voren. Dus als het een crash zou betekenen dan staat de staart in de lucht.
Ok. tot zo ver mijn kennis over vliegtuigen (en als het niet klopt, dan lees ik het wel)
Ach misschien hoor je hem idd net niet of net wel. Het verhaal klopte toch al niet want ik had het over een mp3spelerquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
De knal hoor je nooit. Een kogel gaat sneller dan het geluid.
Verbeter hem dan. Wat klopt er niet aan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:55 schreef Hrun het volgende:
[..]
er klopt echt geen kloot van. jezus wat een gelul.
Gaan we doenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:08 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Verbeter hem dan. Wat klopt er niet aan?
Gek is dat, er staat een foto in mijn fotoboek waar ik op een bergtop van 4015 meter sta. Zie jij iets paars in m'n gezicht? Zuurstof heb je volgens mij altijd nodig, en zelfs de hogste plek op aarde die mensen kunnen bereiken zonder te vliegen heeft voldoende van dat spul om er niet paars van te worden. Makkelijk is het niet zonder zuurstof uit een flesje, maar da's een ander verhaal.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:38 schreef chacama het volgende:
Vanaf 2500 meter heb je zuurstof nodig om in de lucht te kunnen overleven. Daarboven krijg je zuurstofgebrek en uiteindelijk loop je dus paars aan.
1 meter is 3 ft. Vliegtuigen vliegen op 9 kilometer hoog, in de straalstroom. 27.000 feet dus. In de cabine wordt echter de druk nagebootst zoals die is op 2500 meter. Daar kunnen de meeste mensen nog heel goed functioneren zonder zich licht in het hoofd te gaan voelen.quote:2500 meter is iets minder dan 1000 ft. Aangezien de meeste vliegtuigen op een vlieghoogte van 10.000 ft vliegen zul je een botising in de lucht nooit overleven.
BS. Een vliegtuig zinkt heel snel. Bovendien valt een Boeing bij snelheden lager dan 180 km/u zo'n beetje uit de lucht. Je komt dus zo abrupt tot stilstand dat het vliegtuig kapot gaat, en door de ontstane openingen volstroomt. Je mag van geluk spreken als er een paar mensen uit kunnen zwemmen voordat het ding naar de kelder gaat.quote:Wanneer een vliegtuig in zee stort en je de mazzel hebt dat de piloot het vliegtuig netjes op het water terrecht krijgt dan heb je een redelijk grote kans op overleven. Her vliegtuig blijft dan een een tijdje drijven waardoor je uit kunt stappen/glijden.
Hier heb je voor de eerste en enige keer gelijk.quote:Wanneer een vliegtuig bij de grond neer stort is het afhankelijk an de stand waarop het de grond raakt. Maakt het vliegtuig een buikschuiver (meest voorkomend) dan heb je de beste overlevings kansen achter in het vliegtuig. Je zit ver van de brandstoftanks (vleugels) en vangt als laaste de klap op.
tevreden met de feedback?quote:Ok. tot zo ver mijn kennis over vliegtuigen (en als het niet klopt, dan lees ik het wel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |