abonnement Unibet Coolblue
pi_39766549
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:04 schreef thunderice het volgende:
Dus mensen, reden genoeg om met een fles wodka in het vliegtuig te stappen
Dat klinkt goed.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:08:24 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39766570
stel je voor dat het vliegtuig in de lucht in tweën gereten wordt. ben je dan dood voordat je op de grond beland? of zie je de aarde, net als zoomen met google earth (!), op je af komen? ik heb het niet over 10.000 maar over zeg 3.000.

wat lijkt me dat een 'freaky death'.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:10:35 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39766640
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:07 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Dat klinkt goed.
ik drink een glas water met "rhohypnol, also known as “roofies”

of ik nou eerste of tweede klas zit, ze hebben een hele goedkope passagier aan me.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:11:29 #54
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_39766668
rooie knol met een whisky'tje dabei
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_39766725
Aan die dikke man naast je, die bij de crah op je terecht komt
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:13:37 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39766732
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
rooie knol met een whisky'tje dabei
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:15:11 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39766775
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:13 schreef i2Them2 het volgende:
Aan die dikke man naast je, die bij de crah op je terecht komt
ik denk dat zijn vet jouw leven wel eens zou kunnen redden. een letterlijke 'airbag' van 100+ die de klap opvangt. ik teken ervoor als ik helemaal keihard lig te tukken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39767677
Verdrinken als het vliegtuigin zee stort?
Volgens mij ben je gewoon dood door klap hoor, als je zo'n wrak ziet... daar is niks meer van over.
pi_39772119
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
stel je voor dat het vliegtuig in de lucht in tweën gereten wordt. ben je dan dood voordat je op de grond beland? of zie je de aarde, net als zoomen met google earth (!), op je af komen? ik heb het niet over 10.000 maar over zeg 3.000.

wat lijkt me dat een 'freaky death'.
Dit is echt een keer gebeurt...
De cabine was weggeslagen (bom or whatever), en de passagiers
hebben de hele val nog meegemaakt totdat ze insloegen op de zee

Aircrash database
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:09:01 #60
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_39780497
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:25 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Dit is echt een keer gebeurt...
De cabine was weggeslagen (bom or whatever), en de passagiers
hebben de hele val nog meegemaakt totdat ze insloegen op de zee

Aircrash database
Is het filmpje in de eerste link die gepost is (door Dante_A) niet een simulatie van dat bewuste ongeluk?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_39780555
Bij de TWA-800 crash hebben de mensen acherin de cabine waarschijnlijk de hele val terug naar aarde meegemaakt..... Brandstof tank ontplofde, scheurde de romp aan flarden, voorste gedeeldte viel gelijk naar beneden, het achterste gedeeldte vloog nog eventjes door alvorens ze in een stall terecht kwamen.. Dat wil je echt niet meemaken.
  FOK!fotograaf donderdag 13 juli 2006 @ 10:23:32 #62
13368 NiGeLaToR
pi_39780824
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:11 schreef Freak187 het volgende:
Bij de TWA-800 crash hebben de mensen acherin de cabine waarschijnlijk de hele val terug naar aarde meegemaakt..... Brandstof tank ontplofde, scheurde de romp aan flarden, voorste gedeeldte viel gelijk naar beneden, het achterste gedeeldte vloog nog eventjes door alvorens ze in een stall terecht kwamen.. Dat wil je echt niet meemaken.
Discovery heeft daar wel wat docu's over. Tis ook voor de claims die je in kan dienen van belang te weten wat er gebeurde.. in 1 klap over, of een "lange" lijdensweg.

Dood vind eigenlijk altijd plaats bij een grote crash door desintegration. De klap rukt alles in 1 keer uit elkaar, zowel mensen als het vliegtuig zelf. Ook van het vallen zul je niet veel meemaken, lawaai, de snelle val, wind, etc zorgen er voor dat je nog even aan je geliefde denkt en ... <vul in waar jij in geloofd>.
pi_39781861
Gátverdamme wat een vieze verhalen.
  FOK!fotograaf donderdag 13 juli 2006 @ 11:02:30 #64
13368 NiGeLaToR
pi_39781919
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:59 schreef fleur22 het volgende:
Gátverdamme wat een vieze verhalen.
Doodgaan is nooit leuk, maar zo zo onontkombaar. Ook jij gaat dood - ooit.
Misschien is een vliegtuigcrash dan wel spectaculairder dan jaren een ziekte ondergaan ofzo.
Vind het wel apart dat de dood niet in ons plaatje van een ideaal leven past - als het er al in zit is het als je 100.000 jaar oud bent en in je slaap. Zo gaat het dus niet altijd.
pi_39788669
mijn meest ideale dood lijkt het volgende:

Je loop over straat, mp3spelertje opstaan, blikje drinken erbij en ineens hoor je een schot. Je draait je om en er vliegt een grote sniperkogel door je voorhoofd die je halve hoofd eraf knalt.
Een sluipschutter dus met een groot kaliber die het op jou gemunt heeft.

Je hebt het niet aan zien komen, je hebt er niet over na kunnen denken en het heeft geen pijn gedaan. Als het dan toch moet, iig onverwacht en pijnloos.
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:47:58 #66
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_39788821
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:43 schreef Stabdogg het volgende:
mijn meest ideale dood lijkt het volgende:

Je loop over straat, mp3spelertje opstaan, blikje drinken erbij en ineens hoor je een schot. Je draait je om en er vliegt een grote sniperkogel door je voorhoofd die je halve hoofd eraf knalt.
Een sluipschutter dus met een groot kaliber die het op jou gemunt heeft.

Je hebt het niet aan zien komen, je hebt er niet over na kunnen denken en het heeft geen pijn gedaan. Als het dan toch moet, iig onverwacht en pijnloos.
Kogels gaan volgens mij zo snel dat je niet eens de tijd hebt om je om te draaien?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_39789410
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Kogels gaan volgens mij zo snel dat je niet eens de tijd hebt om je om te draaien?
<mierenneuker mode> Dan zit de sniper gewoon 2 km ver weg </mierenneuker mode>
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:15:22 #68
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_39789814
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:43 schreef Stabdogg het volgende:
mijn meest ideale dood lijkt het volgende:

Je loop over straat, mp3spelertje opstaan, blikje drinken erbij en ineens hoor je een schot. Je draait je om en er vliegt een grote sniperkogel door je voorhoofd die je halve hoofd eraf knalt.
Een sluipschutter dus met een groot kaliber die het op jou gemunt heeft.

Je hebt het niet aan zien komen, je hebt er niet over na kunnen denken en het heeft geen pijn gedaan. Als het dan toch moet, iig onverwacht en pijnloos.
Lijkt mij nog niet optimaal aangezien je schrikt van het schot en je je omdraait. Dus helemaal ontspannen komt het einde van je leven niet.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_39790088
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:04 schreef Stabdogg het volgende:

[..]

<mierenneuker mode> Dan zit de sniper gewoon 2 km ver weg </mierenneuker mode>
De knal hoor je nooit. Een kogel gaat sneller dan het geluid.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:38:27 #70
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39790514
Vanaf 2500 meter heb je zuurstof nodig om in de lucht te kunnen overleven. Daarboven krijg je zuurstofgebrek en uiteindelijk loop je dus paars aan. 2500 meter is iets minder dan 1000 ft. Aangezien de meeste vliegtuigen op een vlieghoogte van 10.000 ft vliegen zul je een botising in de lucht nooit overleven.
Wanneer een vliegtuig in zee stort en je de mazzel hebt dat de piloot het vliegtuig netjes op het water terrecht krijgt dan heb je een redelijk grote kans op overleven. Her vliegtuig blijft dan een een tijdje drijven waardoor je uit kunt stappen/glijden.
Wanneer een vliegtuig bij de grond neer stort is het afhankelijk an de stand waarop het de grond raakt. Maakt het vliegtuig een buikschuiver (meest voorkomend) dan heb je de beste overlevings kansen achter in het vliegtuig. Je zit ver van de brandstoftanks (vleugels) en vangt als laaste de klap op.
Raakt het vliegtuig op welke andere manier dan ook de grond dan is het afhankelijk van de snelheid en welk gedeelte als eerste de grond treft, hoe groot je overlevingskansen zijn. Maar ook dan is het achterin erg veilig. Wanneer een piloot namelijk constanteert dat hij zijn staart te laag heeft / snelheid te laag is (waardoor ie uit de luchtvalt) is de reactie uiteraard neus naar voren. Dus als het een crash zou betekenen dan staat de staart in de lucht.
Ok. tot zo ver mijn kennis over vliegtuigen (en als het niet klopt, dan lees ik het wel)
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:55:39 #71
12750 Hrun
Special Obedience
pi_39791176
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:38 schreef chacama het volgende:
Vanaf 2500 meter heb je zuurstof nodig om in de lucht te kunnen overleven. Daarboven krijg je zuurstofgebrek en uiteindelijk loop je dus paars aan. 2500 meter is iets minder dan 1000 ft. Aangezien de meeste vliegtuigen op een vlieghoogte van 10.000 ft vliegen zul je een botising in de lucht nooit overleven.
Wanneer een vliegtuig in zee stort en je de mazzel hebt dat de piloot het vliegtuig netjes op het water terrecht krijgt dan heb je een redelijk grote kans op overleven. Her vliegtuig blijft dan een een tijdje drijven waardoor je uit kunt stappen/glijden.
Wanneer een vliegtuig bij de grond neer stort is het afhankelijk an de stand waarop het de grond raakt. Maakt het vliegtuig een buikschuiver (meest voorkomend) dan heb je de beste overlevings kansen achter in het vliegtuig. Je zit ver van de brandstoftanks (vleugels) en vangt als laaste de klap op.
Raakt het vliegtuig op welke andere manier dan ook de grond dan is het afhankelijk van de snelheid en welk gedeelte als eerste de grond treft, hoe groot je overlevingskansen zijn. Maar ook dan is het achterin erg veilig. Wanneer een piloot namelijk constanteert dat hij zijn staart te laag heeft / snelheid te laag is (waardoor ie uit de luchtvalt) is de reactie uiteraard neus naar voren. Dus als het een crash zou betekenen dan staat de staart in de lucht.
Ok. tot zo ver mijn kennis over vliegtuigen (en als het niet klopt, dan lees ik het wel)
er klopt echt geen kloot van. jezus wat een gelul.
Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_39791577
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:23 schreef Gripper het volgende:

[..]

De knal hoor je nooit. Een kogel gaat sneller dan het geluid.
Ach misschien hoor je hem idd net niet of net wel. Het verhaal klopte toch al niet want ik had het over een mp3speler

Maar het gaat om het idee
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:08:05 #73
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_39791650
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:55 schreef Hrun het volgende:

[..]

er klopt echt geen kloot van. jezus wat een gelul.
Verbeter hem dan. Wat klopt er niet aan?
pi_39792148
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:08 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Verbeter hem dan. Wat klopt er niet aan?
Gaan we doen
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:38 schreef chacama het volgende:
Vanaf 2500 meter heb je zuurstof nodig om in de lucht te kunnen overleven. Daarboven krijg je zuurstofgebrek en uiteindelijk loop je dus paars aan.
Gek is dat, er staat een foto in mijn fotoboek waar ik op een bergtop van 4015 meter sta. Zie jij iets paars in m'n gezicht? Zuurstof heb je volgens mij altijd nodig, en zelfs de hogste plek op aarde die mensen kunnen bereiken zonder te vliegen heeft voldoende van dat spul om er niet paars van te worden. Makkelijk is het niet zonder zuurstof uit een flesje, maar da's een ander verhaal.
quote:
2500 meter is iets minder dan 1000 ft. Aangezien de meeste vliegtuigen op een vlieghoogte van 10.000 ft vliegen zul je een botising in de lucht nooit overleven.
1 meter is 3 ft. Vliegtuigen vliegen op 9 kilometer hoog, in de straalstroom. 27.000 feet dus. In de cabine wordt echter de druk nagebootst zoals die is op 2500 meter. Daar kunnen de meeste mensen nog heel goed functioneren zonder zich licht in het hoofd te gaan voelen.
quote:
Wanneer een vliegtuig in zee stort en je de mazzel hebt dat de piloot het vliegtuig netjes op het water terrecht krijgt dan heb je een redelijk grote kans op overleven. Her vliegtuig blijft dan een een tijdje drijven waardoor je uit kunt stappen/glijden.
BS. Een vliegtuig zinkt heel snel. Bovendien valt een Boeing bij snelheden lager dan 180 km/u zo'n beetje uit de lucht. Je komt dus zo abrupt tot stilstand dat het vliegtuig kapot gaat, en door de ontstane openingen volstroomt. Je mag van geluk spreken als er een paar mensen uit kunnen zwemmen voordat het ding naar de kelder gaat.
En tenzij je neerstort in de mediterannee in de zomer, of in de zuid chinese zee, ben je binnen korte tijd onderkoeld en dood dan wel opgevreten door haaien. Weinig kans dus.
quote:
Wanneer een vliegtuig bij de grond neer stort is het afhankelijk an de stand waarop het de grond raakt. Maakt het vliegtuig een buikschuiver (meest voorkomend) dan heb je de beste overlevings kansen achter in het vliegtuig. Je zit ver van de brandstoftanks (vleugels) en vangt als laaste de klap op.
Hier heb je voor de eerste en enige keer gelijk.
quote:
Ok. tot zo ver mijn kennis over vliegtuigen (en als het niet klopt, dan lees ik het wel)
tevreden met de feedback?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_39792539
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:15 schreef schatje het volgende:

[..]
Check deze filmpjes:

3
7
Nummer 3 is bijzonder knap btw.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')