Explorer is voor n00bs die geen Firefox gebruiken!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:02 schreef TheShadow het volgende:
[..]
nee in explorer heeft het geen functie...![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Explorer is voor n00bs die geen Firefox gebruiken!
ach kijk eens aan .... weer iemand die denkt dat hij meer ITer is omdat hij FF gebruikt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kotsen is niet leuk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef TheShadow het volgende:
[..]
ach kijk eens aan .... weer iemand die denkt dat hij meer ITer is omdat hij FF gebruikt.
op figuren als jou kots ik!![]()
![]()
Operaquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
JA! Als ik in win explorer zit en ik doe alt+tab, gaat ie naar word, als ik in word zit en ik doet alt+tab gaat ie naar win explorer!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:11 schreef PDOA het volgende:
Alt+Tab
Daarin is ctrl+enter ook handig, zet www. en .com in je adresbalk erbij!quote:
dat doet vuurvos al als je gewoon de enter induwtquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:20 schreef FHR het volgende:
[..]
Daarin is ctrl+enter ook handig, zet www. en .com in je adresbalk erbij!
ITer? Welneequote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef TheShadow het volgende:
[..]
ach kijk eens aan .... weer iemand die denkt dat hij meer ITer is omdat hij FF gebruikt.
![]()
Handig, www.www.nu.nl.comquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
dat doet vuurvos al als je gewoon de enter induwt
gek he!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:18 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
JA! Als ik in win explorer zit en ik doe alt+tab, gaat ie naar word, als ik in word zit en ik doet alt+tab gaat ie naar win explorer!
Leve de open source software
nu.nl..quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ITer? Welnee.
Ik gebruik gewoon m'n verstand.
heel gek, ik snapper nix meer van!quote:
je voelt je maar wat stoer om aan te geven dat je FF gebruikt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ITer? Welnee.
Ik gebruik gewoon m'n verstand.
Oh, dus als ik me stoer voel ben ik een ITer?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:26 schreef TheShadow het volgende:
[..]
je voelt je maar wat stoer om aan te geven dat je FF gebruikt.
gebruik firefox... veldmuis voor meer info.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:25 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
heel gek, ik snapper nix meer van!![]()
naja, IT'ers zijn wel stoer dus misschien klopt het wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oh, dus als ik me stoer voel ben ik een ITer?
neej je voelt je meer ITer en je voelt je stoerder. Je voelt je een stoere ITer!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oh, dus als ik me stoer voel ben ik een ITer?
Ik op kneuzen die nog steeds IE gebruiken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef TheShadow het volgende:
[..]
![]()
ja, zeer zeker! maar voortaan ff beter lezen, ok?quote:
Oe pas op, straks onketen je nog een ware rel!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik op kneuzen die nog steeds IE gebruiken.
het was sarcatischquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
ja, zeer zeker! maar voortaan ff beter lezen, ok?
terecht!quote:offtopic: ik wordt bang van jouw avater
ohw okquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
naja, IT'ers zijn wel stoer dus misschien klopt het wel.
fijn! bedankt voor je nutteloze info!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:39 schreef descendent1 het volgende:
Ik gebruik allebei (IE en FF); omdat sommige sites in FF wat lasiger openen omdat ie dan weer begint te zeiken.. ja, ik zou mijn FF instellingen ook aan kunnen passen ja
bruce is top, maar mijn favo blijft die schattige jawsquote:
Graag gedaan! Ochtendhumeurtje??quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:40 schreef TheShadow het volgende:
[..]
fijn! bedankt voor je nutteloze info!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Graag gedaan! Ochtendhumeurtje??![]()
heh, wat gebruik jij eigenlijk?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:43 schreef TheShadow het volgende:
[..]
![]()
dat gezeik van die mensen die FF gebruiken komt me nu al maanden de neus uit!
Huillie!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:43 schreef TheShadow het volgende:
[..]
![]()
dat gezeik van die mensen die FF gebruiken komt me nu al maanden de neus uit!
Op het werk IE en thuis gebruik ik IE en FF. Beetje gelijk dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:44 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
heh, wat gebruik jij eigenlijk?
gokje: ff, maar ik zeik er niet over
Dat is ook zo!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:49 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Op het werk IE en thuis gebruik ik IE en FF. Beetje gelijk dus.
Waarik me mateloos aan erger zijn die mensen die gelijk bij een probleem met internet roepen dat je kansloos bent als je IE gebruikt en dat je FF moet gebruiken!
ik begrijp.. lekker derailed topic geworden dit..quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:49 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Op het werk IE en thuis gebruik ik IE en FF. Beetje gelijk dus.
Waarik me mateloos aan erger zijn die mensen die gelijk bij een probleem met internet roepen dat je kansloos bent als je IE gebruikt en dat je FF moet gebruiken!
edit: helemaal als het niets aan het onderwerp toevoegd als als het probleem helemaal niet aan de browser ligt!
jha dat gebeurt er als mensen gelijk over het gebruik van andere browsers beginnen en ik hap.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:52 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
ik begrijp.. lekker derailed topic geworden dit..
wat wil je, met zo'n stoere avater..quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:55 schreef TheShadow het volgende:
[..]
jha dat gebeurt er als mensen gelijk over het gebruik van andere browsers beginnen en ik hap.![]()
wat is een windowsknop?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:27 schreef SimtekF1 het volgende:
Windowsknop + L werkt ook.
ik heb nog zo'n oud toetsenbord, denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:40 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Start knop dan eikel.
Je snapt toch wat ik bedoel.
Ik drukte, matigquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:27 schreef SimtekF1 het volgende:
Windowsknop + L werkt ook.
Ow, dat zou ook kunnen idd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:43 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
ik heb nog zo'n oud toetsenbord, denk ik
Fool.quote:
E=MC2, maarja, da's logischquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:50 schreef TheShadow het volgende:
[..]
kom eens met intelligentere reacties man!![]()
ff lezen.. tis veel werk en je krijgt er soms hoofdpijn van, maar doe t nou toch maar even..quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:56 schreef Catch22- het volgende:
jij wil een nieuwe pagina doen in een email?
gefeliciteerd! De eerste inhoudelijke reactie!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:56 schreef Catch22- het volgende:
jij wil een nieuwe pagina doen in een email?
ik wou het niet zeggen... thx!quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:59 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
ff lezen.. tis veel werk en je krijgt er soms hoofdpijn van, maar doe t nou toch maar even..
maar goed, ook dat was al eerder gezegdquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:00 schreef TheShadow het volgende:
[..]
gefeliciteerd! De eerste inhoudelijke reactie!!!
Ik wil geen nieuwe pagina doen maar gewoon een enter. En aangezien ik wel veel de ctrl gebruik voor selecteren of deleten komt het voor dat ik de enter en de control toets tegelijk indruk. Ook omdat ik dat in Word wel kan gebruiken.
ja, maar daar is al een topic overquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:03 schreef TheShadow het volgende:
geeft niet.
ik heb mijn punt gemaakt!!! En dat van FF erger ik me meer aan!
eenschquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:11 schreef TheShadow het volgende:
jha.... een spin-off van dit topic.
Maar goed... die cttrl-enter blijft irri!
wel netjes nederlands blijven praten, eh?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:17 schreef TheShadow het volgende:
idd ook fijn. bij het ene programma wel bij een ander verdomdt ie het!
bullshit, firefox is voor n00bs die niet weten hoe ze IE dicht moeten timmerenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ervanuitgaan dat Explorer hetzelfde is als Internet Explorerquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sloop je dan ook handmatig alle bugs uit IE met behulp van een hexeditor oid? Respect.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:21 schreef kaos- het volgende:
[..]
bullshit, firefox is voor n00bs die niet weten hoe ze IE dicht moeten timmeren
[afbeelding]
Programma's die je zelf moet dicht timmerenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:21 schreef kaos- het volgende:
[..]
bullshit, firefox is voor n00bs die niet weten hoe ze IE dicht moeten timmeren
Heb je wel een kutbrowser.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef TheShadow het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |