Explorer is voor n00bs die geen Firefox gebruiken!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:02 schreef TheShadow het volgende:
[..]
nee in explorer heeft het geen functie...![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Explorer is voor n00bs die geen Firefox gebruiken!
ach kijk eens aan .... weer iemand die denkt dat hij meer ITer is omdat hij FF gebruikt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kotsen is niet leuk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef TheShadow het volgende:
[..]
ach kijk eens aan .... weer iemand die denkt dat hij meer ITer is omdat hij FF gebruikt.
op figuren als jou kots ik!![]()
![]()
Operaquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
JA! Als ik in win explorer zit en ik doe alt+tab, gaat ie naar word, als ik in word zit en ik doet alt+tab gaat ie naar win explorer!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:11 schreef PDOA het volgende:
Alt+Tab
Daarin is ctrl+enter ook handig, zet www. en .com in je adresbalk erbij!quote:
dat doet vuurvos al als je gewoon de enter induwtquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:20 schreef FHR het volgende:
[..]
Daarin is ctrl+enter ook handig, zet www. en .com in je adresbalk erbij!
ITer? Welneequote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef TheShadow het volgende:
[..]
ach kijk eens aan .... weer iemand die denkt dat hij meer ITer is omdat hij FF gebruikt.
op figuren als jou kots ik!![]()
![]()
Handig, www.www.nu.nl.comquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
dat doet vuurvos al als je gewoon de enter induwt
gek he!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:18 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
JA! Als ik in win explorer zit en ik doe alt+tab, gaat ie naar word, als ik in word zit en ik doet alt+tab gaat ie naar win explorer!
Leve de open source software
nu.nl..quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ITer? Welnee.
Ik gebruik gewoon m'n verstand.
heel gek, ik snapper nix meer van!quote:
je voelt je maar wat stoer om aan te geven dat je FF gebruikt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ITer? Welnee.
Ik gebruik gewoon m'n verstand.
Oh, dus als ik me stoer voel ben ik een ITer?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:26 schreef TheShadow het volgende:
[..]
je voelt je maar wat stoer om aan te geven dat je FF gebruikt.
gebruik firefox... veldmuis voor meer info.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:25 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
heel gek, ik snapper nix meer van!![]()
naja, IT'ers zijn wel stoer dus misschien klopt het wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oh, dus als ik me stoer voel ben ik een ITer?
neej je voelt je meer ITer en je voelt je stoerder. Je voelt je een stoere ITer!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oh, dus als ik me stoer voel ben ik een ITer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |