Ik ben gisteravond helemaal niet van bil gegaan en ik slaap ook niet naakt. Wel pas ik sinds kort op een kat van een vriend van mij, dus misschien komt hij uit die vlooienpels van dat beestquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Of met condoom hè. Is ook in dit geval veiliger!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
heb je er ook een teekening van?
Is hij ook door een rat gebeten dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Funksoldier het volgende:
![]()
Wel even naar de dokter voor een testje op de ziekte van Weill. Lijkt me wel zo verstandig!
ziekte van Lyme.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Funksoldier het volgende:
![]()
Wel even naar de dokter voor een testje op de ziekte van Weill. Lijkt me wel zo verstandig!
ziekte van Lymequote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Funksoldier het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:15 schreef ChrisFO het volgende:
Dit betekent dus dat je vader een teek in ze kont had?![]()
Nou is het niet meer leukquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ga in iedergeval even langs de apoTEEK
wat voor teek was het?
kon je er een film mee kijken? dan was het waarschijnlijk een videoteek.
Een film kijken met een videotheek? Hoe moet ik dat zien? Je nodigt zo'n videotheek bij je thuis uit en gaat samen een film kijken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ga in iedergeval even langs de apoTEEK
wat voor teek was het?
kon je er een film mee kijken? dan was het waarschijnlijk een videoteek.
Dus als ik het goed begrijp pas je op de kat van een vriend en hebt een teek op je leuter...quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:15 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond helemaal niet van bil gegaan en ik slaap ook niet naakt. Wel pas ik sinds kort op een kat van een vriend van mij, dus misschien komt hij uit die vlooienpels van dat beest![]()
wtf heb je met die kat gedaan danquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:15 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond helemaal niet van bil gegaan en ik slaap ook niet naakt. Wel pas ik sinds kort op een kat van een vriend van mij, dus misschien komt hij uit die vlooienpels van dat beest![]()
Ziekte van Lyme dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Funksoldier het volgende:
![]()
Net als zijn lul als hij niet naar de dokter gaat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:31 schreef AlohaXa het volgende:
Dit topic had potentie, maar bleek afgezaagd te zijn
Het feit dat jij op deze gedachte komt, zegt genoeg over hoe jij "liefde" naar dieren toe interpreteertquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:44 schreef ReneH83 het volgende:
[..]
wtf heb je met die kat gedaan dan![]()
of in een dronken bui aangezien voor een poesje![]()
De teek was nog klein en niet volgezogen. Ik heb nog nergens last van, maar ik zal het in de gaten houdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:38 schreef tweakdsl het volgende:
Kijk de komende tijd of er een rode kring komt met wit in het midden.
Je hebt de teek nl laten "schrikken" met alcohol en an spugen ze in je. Dan kun je sneller besmet raken met Lyme.
Succes ermee. Een ex Lyme slachtoffer.
Zuigen allebei..quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:54 schreef diomedes het volgende:
Eeen teek op je lul is weer eens wat anders dan een teef op je lul
Kijk wel uit, voor je het weet ben je geTEEKend voor het leven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:31 schreef the_jestert het volgende:
misschien helpt het als je de wond schoonmaakt met heet water uit een TEE Kan
Bruutquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:09 schreef hiena het volgende:
als je de teek binnen 24 uur dat hij of zij in je is gekomen, verwijdert, dan is er nauwelijks risico dat je de ziekte van lyme krijgt, ook niet als het kopje blijft zitten!
aldus mijn dokter
En nooit meer alcohol gebruiken, of een sigaret om m dood te brandenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
De teek was nog klein en niet volgezogen. Ik heb nog nergens last van, maar ik zal het in de gaten houden![]()
Dat is juist een overeenkomst tussen een teek en een vrouwquote:
Ben jij heaumeux ofzo, omdat je zo geinteresseerd in mijn piemel bent.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:40 schreef john6 het volgende:
foto'sssssss
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
Klopt aardig, alleen heb ik een kleinere piemelquote:
Z'n hoofdje hoort dan in z'n lul te zitten.quote:
Daarom gebruikt ie ook een vergrootglas.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:03 schreef LENUS het volgende:
[..]
Klopt aardig, alleen heb ik een kleinere piemel
wat dan weer een lemming is van het enige echte "er heeft een mug aan m'n lul gezogen" topic, maar vooruit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:52 schreef LENUS het volgende:
Dit is overigens, de enige echte TEEK topic
Nee is geen lemming, want het is echt gebeurdquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
wat dan weer een lemming is van het enige echte "er heeft een mug aan m'n lul gezogen" topic, maar vooruit.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:59 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee is geen lemming, want het is echt gebeurdIk wou dat het niet zo was, echt waar
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:55 schreef Impry het volgende:
Was hij aan het dansen? En hoorde je muziek?
Hij was nog niet begonnenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef nsfw het volgende:
Zuigt er eindelijk wat aan je lul... is het NOG niet goed![]()
Toen ik dit gelezen had heb ik vijf minuten lang in een deuk gelegenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:07 schreef LENUS het volgende:
Ja ik werd vanmorgen dus wakker met een teek op mijn leuterEnfin, ik heb het onding uiteindelijk met wat Amaretto weg kunnen krijgen, maar ik zie dit toch als een inbreuk op mijn privacy en beschadiging van mijn erogene zone
![]()
Och mijnheer, het valt wel mee. U heeft alleen een plaatselijke verlammingquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Funksoldier het volgende:
![]()
scherpquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
en daar heb jij je aan gehouden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 04:37 schreef Mustard_Man het volgende:
maar neeeee mn ouders hadden het mij verboden om het door te vertellen.
Misschien was het wel een discoteek..quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Moet je ook niet 's nachts in je blootje door het bos wandelen he
Ouderwetse pretvlekken!quote:
Bedoel je niet de ziekte van Lyme??quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Funksoldier het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:05 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Gelukkig dat je niet geneukt hebt met dat ding op je lul! Heel wat lastiger te werwijderen dunkt me....![]()
Dan was het vast een discotheek!quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:55 schreef Impry het volgende:
Was hij aan het dansen? En hoorde je muziek?
Dus er is in zijn lul gespuugd!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:38 schreef tweakdsl het volgende:
Je hebt de teek nl laten "schrikken" met alcohol en an spugen ze in je. Dan kun je sneller besmet raken met Lyme.
Weet je zeker dat het geen lippenstift is?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:00 schreef Natalie het volgende:
Is wel knap genant. Hallo dokter, ik had een teek op mijn lul en nu vormt er zich een vage ring. Kunt u even kijken?
Goede God... dat is toch wel de meest bizarre plaats voor een teek
Inderdaad, alcohol over een teek gieten is wel het laatste wat je moet doen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:38 schreef tweakdsl het volgende:
Als je een teek op je lul oploopt, heb je iets gedaan waarvoor je op zijn minst door de ratten besnuffelt voor moet zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:15 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Is hij ook door een rat gebeten dan?
Maar goed... als hij daar toch is kan hij zich meteen laten controleren op de ziekte van Lyme...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Funksoldier het volgende:
![]()
Wel even naar de dokter voor een testje op de ziekte van Weill!
Dit topicquote:
Ja, om te huilen zo slechtquote:
Hij heeft in de verkeerde kut geroerd!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:07 schreef skippy22 het volgende:
Is die teek niet je pielemuis ?? En hoe komt daar nou een teek heb je in je blote kont door de bosjes gekroeld![]()
Ze hebben het toch over een lulquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef Sehnsucht het volgende:
verassend dat nog niemand "foto's!" heeft geroepen.
![]()
Oh mijn God, dat lijkt me inderdaad serieus minder. Naja success met je lul. Lijkt me een pijnlijk verhaal.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:07 schreef LENUS het volgende:
Ja ik werd vanmorgen dus wakker met een teek op mijn leuterEnfin, ik heb het onding uiteindelijk met wat Amaretto weg kunnen krijgen, maar ik zie dit toch als een inbreuk op mijn privacy en beschadiging van mijn erogene zone
![]()
Gezellig!quote:Ziekte en behandeling
Hier vindt u onder meer informatie over verschillende ziekten en de behandeling daarvan. Ook staat hier informatie over regels bij het toepassen van euthanasie. Als u op een onderwerp klikt krijgt u een verfijning van het onderwerp en kunt u verder zoeken.
Ja want verlamd zijn en blind en impotent worden en helse pijn lijden is vet kickenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:05 schreef ratava het volgende:
Je verwijdert ze toch met het gloeiende puntje van een sigaret ????![]()
Die teek niet zijn lul natuurlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja want verlamd zijn en blind en impotent worden en helse pijn lijden is vet kicken![]()
*ex-lyme patient is*
Teek als SOAquote:Op maandag 17 juli 2006 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Teken moet je met een tekenpincet weghalen, niet met alcohol, olie of brandende peuk of gewone pincet, dan kotst ie namelijk zijn maaginhoud met ziektekiemen uit in je lijf en kan je een infectie oplopen, en dat ie niets om kinderachtig over te doen, daar kan je echt doodziek van worden.
Het zou mij ten zeerste verbazen als er niet iemand op dit forum ooit een teek in zn ster heeft gehad. Teken laten zich vallen op je, maar kruipen dan over je lichaam naar een warm, harig, geborgen plekje. Zoals je liezen, knieholtes, in je nek en tussen je hoofdhaar, in het kruis en tussen de billen, pas als ze een fijn plekje hebben nestelen ze zich en gaan ze bloed zuigen. Je hoeft helemaal niets vreemds te doen om een teek op je lul of in je reet te krijgen, alleen meestal zul je ze niet opmerken.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:38 schreef ratava het volgende:
Het is nu wachten op het topik
"Ik heb een teek in me ster"
![]()
Jij was verlamd, blind en impotent en leed helse pijn maar nu ben je weer helemaal genezen?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja want verlamd zijn en blind en impotent worden en helse pijn lijden is vet kicken![]()
*ex-lyme patient is*
Nee, ik noemde wat van de klachten op die je kunt krijgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:29 schreef rameijer het volgende:
Jij was verlamd, blind en impotent en leed helse pijn maar nu ben je weer helemaal genezen?
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:24 schreef Wunk het volgende:
Of zoals de friezen zeggen: een tikkel op je snikkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |