Ik ben gisteravond helemaal niet van bil gegaan en ik slaap ook niet naakt. Wel pas ik sinds kort op een kat van een vriend van mij, dus misschien komt hij uit die vlooienpels van dat beestquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Of met condoom hè. Is ook in dit geval veiliger!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
heb je er ook een teekening van?
Is hij ook door een rat gebeten dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Funksoldier het volgende:
![]()
Wel even naar de dokter voor een testje op de ziekte van Weill. Lijkt me wel zo verstandig!
ziekte van Lyme.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Funksoldier het volgende:
![]()
Wel even naar de dokter voor een testje op de ziekte van Weill. Lijkt me wel zo verstandig!
ziekte van Lymequote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Funksoldier het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:15 schreef ChrisFO het volgende:
Dit betekent dus dat je vader een teek in ze kont had?![]()
Nou is het niet meer leukquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ga in iedergeval even langs de apoTEEK
wat voor teek was het?
kon je er een film mee kijken? dan was het waarschijnlijk een videoteek.
Een film kijken met een videotheek? Hoe moet ik dat zien? Je nodigt zo'n videotheek bij je thuis uit en gaat samen een film kijken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ga in iedergeval even langs de apoTEEK
wat voor teek was het?
kon je er een film mee kijken? dan was het waarschijnlijk een videoteek.
Dus als ik het goed begrijp pas je op de kat van een vriend en hebt een teek op je leuter...quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:15 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond helemaal niet van bil gegaan en ik slaap ook niet naakt. Wel pas ik sinds kort op een kat van een vriend van mij, dus misschien komt hij uit die vlooienpels van dat beest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |