Voor alle kneuzen zoalsquote:
dat is niet mijn keuze, dat ding staat hier aan.quote:alwaysleft
Dan kijk je er toch niet naarquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:43 schreef frankium het volgende:
[..]
Voor alle kneuzen zoals
[..]
dat is niet mijn keuze, dat ding staat hier aan.![]()
Nee maar die kut stem van hem hoor ik wel! En nee, ik ga hier niet met oordoppen opzitten.quote:
Waarom nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:48 schreef frankium het volgende:
[..]
En nee, ik ga hier niet met oordoppen opzitten.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:51 schreef LENUS het volgende:
Zelfde als Talpa kijken en dan zeuren dat het bagger is![]()
houd jezelf voor de gekquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:58 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Nou, niet dat ik vaak echt vaak naar TMF kijk, maar die Valerio mag er best wezen hoor.
Breezer alert, oh nee die leeftijd heeft ze gehadquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:58 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Nou, niet dat ik vaak echt vaak naar TMF kijk, maar die Valerio mag er best wezen hoor.
nou, ik lig elke keer dubbelquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:02 schreef Dementor het volgende:
Valerio![]()
Die gast heeft echt een goed gevoel voor humor
Of jij een bedenkelijk niveau daarvanquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:02 schreef Dementor het volgende:
Valerio![]()
Die gast heeft echt een goed gevoel voor humor
Zeg ludo jij bent toch dood?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of jij een bedenklijk niveau daarvan.
en anderen kijken TMFquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:50 schreef Sjibble het volgende:
niet iedereen heeft een leven weet je, hij probeert er gewoon een te vinden in iemands bed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |