Reboundsex... ben ik groot voorstander van
't Enige kutte is dat je in een café/bar/discotheek niet aan een meisje kunt zien hoe ze psychisch in elkaar zit. Voor goeie reboundsex heb je een vrouw nodig die niet praat/zeikt/moeilijk gaat lopen doen over zaken als: 'Doen we niet eerst gezellig een kopje thee?' etc. Voor kopjes thee is geen tijd bij reboundsex, het is een kwestie van kleren uit en beuken.
Soms ontsnap je niet aan het kopje thee. Wat je dan krijgt, in sommige gevallen, is een variatie op het thema 'Mijn therapeut zei laatst nog tegen me...' en dan is er geen weg meer terug. Bij reboundsex ben je namelijk gefocust op 1 ding, en dat is: neuken. Dus je zet je schrap en je luistert naar de verhalen over de therapeut, en over haar ex-vriend die haar borstjes te klein vond, en je denkt: godverdomme, en daar kom je NU mee?! En daarna bekijk je die borstjes nog eens goed en je denkt bij jezelf: inderdaad, dat ziet er bij TL-licht een stuk minder strak uit dan daarnet in de discotheek, maar je ben gefocust, je moet gefocust blijven, je hebt een OPDRACHT, en dus draai je de halogeenlamp wat zachter en je slaat snel nog twee pilsjes achterover, en daarna zeg je: "Zal ik je mijn nieuwe IKEA-bed eens laten zien?" Nou, dat wil ze wel. Ze wil ook wel even naast je komen liggen om de nieuwe matras te testen, en dan spring je er bovenop, je bent nog steeds gefocust, je hand glijt in haar bh en snel duw je de bh-vullingen terug, je doet alsof je niks gemerkt hebt, want straks begint ze weer over haar kleine tietjescomplex en dit is het moment om toe te slaan.
Je slaat toe. Je neukt haar. Je zou net zo goed een lantarenpaal kunnen neuken, ze blijft stokstijf liggen en halverwege denk je: ligt ze nou te janken? Niet op letten. Gefocust blijven. Reboundsex gaat erom dat je je ding doet, de rest is onbelangrijk. Je komt klaar, het is een fucking wonder dat het je gelukt is, maar het is je gelukt en that's it. Nou moet je haar nog weg zien te krijgen, en snel. Dus je zegt: echt groot zijn ze inderdaad niet, en je knijpt zacht in een van haar borstjes. Dat werkt. Janken. Het opgevulde bh-tje gaat weer aan, goed zo, en de trui eroverheen. Ze vraagt of je nog een keer wilt afspreken. Anytime, zeg je, anytime, en je sluit je ogen. Als ze eindelijk is opgerot wil je maar één ding: je ex terug.
Reboundsex... 't is niet altijd een succes