Ja, ik vond het aantal kaarten wel aan de lage kant.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
Die hadden we goed kunnen gebruiken op het WK.
quote:,,Nee, mijn vriend is het niet. Zelden iemand gezien die zo respectloos is naar collega's toe.''
quote:,,Hij wilde constant met iedereen op de vuist. Luisterde naar niets of niemand en ging volledig zijn eigen weg. Ik weet nog goed dat hij Barry Opdam op de training dwars door midden schopte en daarna nog even z'n voetbalschoen in z'n nek plantte. Opdam kwam huilend de kleedkamer in, het bloed spoot eruit.''
Ricksen advised to leave Rangersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel gaaf dat ze hem weer in genade aannemen. Ik hoop toch echt dat het nu gedaan is met zijn gekkigheid.
Dat hij er geen geheim van maakt vind ik bewonderenswaardig, hopelijk komt hij er weer bovenop.quote:Ricksen naar Britse afkickkliniek
Fernando Ricksen heeft zelf de beslissing genomen om van zijn alcoholprobleem af te komen. De oud-international laat zich behandelen in een Engelse kliniek. Daar gaan ze Ricksen behandelen en van zijn probleem af helpen.
De 30-jarige speler verklaarde tegenover het NRC dat een verslaving wordt onderschat in het voetbalwereldje. Ricksen is één van de weinige voetballers die zich openlijk durft uit te spreken over zijn probleem. Afgelopen maand werd de verdediger uit de selectie van Glasgow Rangers gezet vanwege wangedrag. Hij mag nu zelfs Schotland verlaten.
Doordat de salarissen van voetballers zo enorm stijgen, komen er meer probleemgevallen, aldus Ricksen. "Ik stond versteld hoeveel bekenden ik in de kliniek tegenkwam", zo zei Ricksen.
"In een mannenwereld zijn psychologen taboe, maar je gaat problemen niet uit de weg door te doen alsof ze niet bestaan. Heel veel voetballers zijn verslaafd aan gokken, seks, drugs en drank."
Voetbalprimeur
Andy v/d Meijdequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Joe Cocker, Robbie Williams, Kate Moss, Elton John....
geroge michaelquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Joe Cocker, Robbie Williams, Kate Moss, Elton John....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |