Eens. Er zullen inderdaad geen extreme figuren bij zitten, maar het zijn wel allemaal koppels die door PE zijn samengesteld, dus dat zal best wat onderlinge irritaties opleveren. Want ook al ben je BN'er, bewust van de camera, je kunt echt niet 24/7 acteren en doen alsof alles geweldig is terwijl je uren op een lift staat te wachten, en je opgedrongen reispartner niet zo leuk is als je zou willen.quote:Op zondag 3 september 2006 14:44 schreef Nuna het volgende:
Nouja, VIP lijkt me ook minder leuk. Maar toch ga ik kijken en het een kans geven![]()
Welkom bij BB-VIP en Bobo's in the Bush... waar ze dat over het algemeen toch goed afging.quote:Op zondag 3 september 2006 17:54 schreef Wakey het volgende:
Eens. Er zullen inderdaad geen extreme figuren bij zitten, maar het zijn wel allemaal koppels die door PE zijn samengesteld, dus dat zal best wat onderlinge irritaties opleveren. Want ook al ben je BN'er, bewust van de camera, je kunt echt niet 24/7 acteren en doen alsof alles geweldig is terwijl je uren op een lift staat te wachten, en je opgedrongen reispartner niet zo leuk is als je zou willen.
http://pekingexpress.org/quote:Op zondag 3 september 2006 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Is er al een fotorijtje?
Ik kan een aantal mensen niet voor de geest halen
Bob is schaatser. Marian speelde in Baantjer.quote:Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Joep Sertons & Marian Mudder
Regina Romeijn
Bob de Jong
Wie zijn dit?
quote:Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Joep Sertons (=acteur) & Marian Mudder (=actrice en andere TV-dingen)
Regina Romeijn (vd TV)
Bob de Jong (schaatser)
Wie zijn dit?
lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |