Hey, op Mallorca is het beter:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:29 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Tsssssssssss.... hebben we een keer zomerse temperaturen in Nederland, gaat meneer naar "een warm land"
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow! en dan bruin en met bakken vol foto's terugkomen zeker....![]()
tnxquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:33 schreef Lord Dreamer het volgende:
Veel plezier op vakantie LWaS
Pea gooide hem dicht. Jij postte door het slotje heenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:31 schreef Phoenixx het volgende:
[FOT SC]Hoe lang leeft een fototoestel?
Die gooide ik per ongeluk dicht... hier dus maar weer verder
En dat kunnen alleen modjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pea gooide hem dicht. Jij postte door het slotje heen
Oei! Dubbelfout... Maar ik deed het niet expres...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pea gooide hem dicht. Jij postte door het slotje heen
Zegguh P..quote:
Tuurlijk. Maar ik ben geen design-goeroe. Ik kan je wel helpen bij het technische gedoe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zegguh P..
Heb je eens tijd om eens ooit een keertje wellicht, als het ons beide uitkomt, te kijken of het misschien mogelijk is om te pogen een website-achtig iets voor mij op te zetten?
Wat voor goeroe ben je dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik ben geen design-goeroe. Ik kan je wel helpen bij het technische gedoe.
Tofquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik ben geen design-goeroe. Ik kan je wel helpen bij het technische gedoe.
Geenquote:
ah okquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GeenBen een generalist / wannabee-nerd
Ik weet iemand die je kan helpen met dat design gedoequote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zegguh P..
Heb je eens tijd om eens ooit een keertje wellicht, als het ons beide uitkomt, te kijken of het misschien mogelijk is om te pogen een website-achtig iets voor mij op te zetten?
Serieus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik weet iemand die je kan helpen met dat design gedoe
in je profiel staat niksquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Serieus?
In mijn profiel staat e-mail/msn
Zou wel graag in contact komen met die persoon.
msn staat er nu welquote:
ok, ik heb je toegevoegd op msn, dan praten we per msn verder. k?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
msn staat er nu wel
Verder ben ik qua mail ook altijd te bemailen via deze nickname die ik op fok draag en dan de goedheid van gmail gebruikend
Genietse van het ijsje P.!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...na een heftig gesprek eerst maar eens een perenijsje eten![]()
Op het balkon dus
Waar ik best vette maan zie
Hij is rood
En schijnt door de wolken
ik mail je wel even..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:29 schreef Xilantof het volgende:
In mijn profiel staat e-mail/msn
Zou wel graag in contact komen met die persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |