Ik heb gene hekel aan musicals an sich, maar als iets zo overhyped is krijg ik al tegenzin om er naar te kijken. De angst dat het tegenvalt ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij is leuk hoor. Een van de weinige musical-achtige zooi die ik leuk vind.![]()
Die komt volgende maand als het goed is op film1quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind musicals vrij tof.
En Charlie and the Chocolate Factory ook.
Ja, Neverland is ookal zo tofquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die komt volgende maand als het goed is op film1.
Heb je Neverland gezien?.
Ik ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef NanKing het volgende:
Musicals zijn ook vrij tof hoor.
Ik ben naar The Lion King geweest.
Er is geen film met Johnny wat ik niet leuk vindquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Neverland is ookal zo tof.
Ik zie een patroon... Johnny.
Maar Neverland is zo'n lekkere fantasievolle film.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook.
Twee keer. En ik kreeg bij de opening een vrij geëmotioneerd gevoel.
Hier ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er is geen film met Johnny wat ik niet leuk vind.
Ja, Amélie staat bij mij ook vrij hoog in aanzienquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Een erg tof vrouwspersoon, maar pas in The Da Vinci Code zag ik hoe mooi ze eigenlijk is.
Amélie is sowieso een van mijn meest favoriete films.![]()
Nee. Waar gaat die over?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:43 schreef NanKing het volgende:
Heeft een van jullie '8 femmes' gezien?
Nu we het toch over een franse film hebben.
Klinkt wel leuk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:44 schreef NanKing het volgende:
Die ga je echt heel leuk vinden! http://www.imdb.com/title/tt0283832/
Ik heb een gebrande dvd versie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:45 schreef NanKing het volgende:
Un long dimanche komt steeds op film1 op een tijdsstip dat ik er niet ben/geen zin heb/of er iets anders op is.
Ik wil 'm echt graag een keer zien.
Leuk is een understatement! Het is echt een geweldige film, waarvan het plot nog geweldiger isquote:
Dat vond ik ook een toffe film, mooi vormgegeven (zelfde maker als Amélie), en als Audrey Tautou erin speelt kan het eigenlijk al niet meer stuk voor mij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee. Waar gaat die over?
Un long dimanche vond ik trouwens ook een puike film. Maar minder dan Amélie.
De enige reden waarom ik hem iets, maar dan ook echt heel iets, minder vond dan Amélie, is ook puur omdat het zo dezelfde stijl is. Maar het blijft een genot om naar te kijken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een toffe film, mooi vormgegeven (zelfde maker als Amélie), en als Audrey Tautou erin speelt kan het eigenlijk al niet meer stuk voor mij.
À la folie... pas du tout is ook een leuke film, goed verhaal enzo.
ik nietquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Ik ben moe, verveel me, heb niks te doen, verveel me en ik ben moe. Oh, en ik heb ook niks te doen.quote:
Woowoowooquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben moe, verveel me, heb niks te doen, verveel me en ik ben moe. Oh, en ik heb ook niks te doen.
quote:
Ik leef vandaag tot nu toe alleen nog maar op snoepquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]Mooi
met dat kleine flutcameraatje van je?![]()
Ik ben ook aan het koken. Hetzelfde als gisteren, want toen had ik gore, droge pasta en dan telt het niet.
Dus eet ik het nu opnieuw mét lekkere pasta
ik las soepquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:29 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Ik leef vandaag tot nu toe alleen nog maar op snoep![]()
.
Mooie foto heur.quote:
Ja, maar die bloemen zijn zo mooi nu. En iedereen heeft wel bloemen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooie foto heur.
Grappig om te zien dat iedereen die een nieuwe cam. heeft, altijd een bloem foto maakt.
Ik heb er ook tig van.
Ik las dus ook soepquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:29 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Ik leef vandaag tot nu toe alleen nog maar op snoep![]()
.
ik nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooie foto heur.
Grappig om te zien dat iedereen die een nieuwe cam. heeft, altijd een bloem foto maakt.
Ik heb er ook tig van.
Bloemenquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar die bloemen zijn zo mooi nu. En iedereen heeft wel bloemen.
Die vragen erom, om gedeeld te wordenquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik nietik doe alleen maar mooie vrouwen
heb ik ook tig van
het was een grapje, helaasquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die vragen erom, om gedeeld te worden.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het was een grapje, helaas
parallellisme op jouw post
Nee, ik maak alleen op vakantie foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |