Daar heb ik helemaal niks van gemerktquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
FYI, ik heb helemaal geen diploma's.
En daar stond ook nog een paard bij ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jammer dat ik die foto niet bij de hand heb waar ik als jongetje in een arabisch prinsenpakje op sta
Ja die zin had ik al eerder van je gezienquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:38 schreef NanKing het volgende:
Ik ben heel druk met euhz, contraproductief zijn..
Ja jij zou toch stiekum om het hoekje gaan kijken bij Pathéquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er, maar ik heb helemaal niks om te zeggen.
Het was mijn msn naamquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die zin had ik al eerder van je gezien
maar je bent in elk geval weer terug van het halen van een frisse neus![]()
Ja heerlijk, ik heb net van me werk af een half uurtje gewandeld naar het station in plaat van die vieze warme plakbus te nemen en tussen 19.30 en 20.00 was het echt fanfastisch buitenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het was mijn msn naam.
Lekker is het nu buiten trouwens. Niet zo benauwd als de afgelopen dagen.
Slaap lekkertquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zou ook nog wel wat bij willen dragen hier vanavond. Maar ik heb een enorme moeheidsaanval (), dus het gaat niet gebeuren helaas.
![]()
geeft niks hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zou ook nog wel wat bij willen dragen hier vanavond. Maar ik heb een enorme moeheidsaanval (), dus het gaat niet gebeuren helaas.
![]()
volgende keer toch maar weer met zeep wassenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:58 schreef NanKing het volgende:
Het valt me nu pas op.
Ik ben weer zwart.
Daar was ik toen nog véél te klein voor...quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En daar stond ook nog een paard bij ?
Herkansing Herkansing Herkansingquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar was ik toen nog véél te klein voor...
Nee, daar was ik toen ook best verdrietig om, toen ik moest concluderen dat ik uit dat pakje gegroeit wasquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Herkansing Herkansing Herkansing![]()
![]()
maar dan wel een een wat groter/moderner prinsenpak hoor
wat dat zal nu wel niet meer passen![]()
en die smoes van geen paard die telt niet
Want mijn vader heeft nog wel een paar Belgische trekpaarden (koudbloeds) in de wei lopen. En die zijn getuigd en zo dus helemaal mak en zo. Bovendien zijn Belsen zo breed dat je er niet vanaf kan vallen![]()
Is ook goed maar die had ik niet achter de handquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, daar was ik toen ook best verdrietig om, toen ik moest concluderen dat ik uit dat pakje gegroeit was
Trouwens, Belgische knollen?
No way! Fryske hinders! Een mooiere paardenras bestaat niet!
wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:39 schreef NanKing het volgende:
To fotoboek or not to fotoboek.
Of ik een een foto in mijn fotoboek zal zetten of nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee?
Ik ga zo slapen trouwens. Nog even in Minke Douwesz lezen en dan ga ik naar dromenland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |