Boeiend. Alsof je nu minderwaardig bent ofzo...quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
FYI, ik heb helemaal geen diploma's.
Eh, hoe oud ben je als 'k vragen mag? En wat is dan je professie?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
FYI, ik heb helemaal geen diploma's.
Adriaen de Vries, volgens mij. Die leefde rond 1600 meen ik... veel eerder dan Rodin. Ik ben in Den Haag eens naar een expositie van zijn beelden geweest, inderdaad prachtig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gisteren heb ik besloten om mijzelf te gaan verdiepen in beelden. Rodin is natuurlijk prachtig en 'David' kent iedereen wel. Maar volgens mij is er nog zoveel meer, toevallig zag ik gisteren een docu over ene 'Adrianus/Adrianes de vries' (oid), is dezelfe stijl als Rodin, echt prachtig.
[..]
Wat is verstand hebben van iets dan he? Ik heb ook geen verstand van muziek of kunst of litteratuur maar ik weet wat ik mooit vind en wat mij raakt, daar gaat het bij mij om.
Wat ik wel altijd probeer is objectief naar iets te kijken, ik hoef iets niet mooi te vinden om toch de schoonheid er in te zien.
22, geen professie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh, hoe oud ben je als 'k vragen mag? En wat is dan je professie?
Nu ja, je studeert toch wel of je hebt toch wel een baan? (of wat is een baan die bij je past?)quote:
Neenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, je studeert toch wel of je hebt toch wel een baan? (of wat is een baan die bij je past?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen.
ow....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hum...
*spraakloos is*alias Capriccio Dieu Donné
Gelukkig een textueel forum.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ow....
hum...
*spraakloos is*
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ow....
hum...
*spraakloos is*
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ijs_beer fan!
*ook EHBO en VCA heeftquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook geen diploma's, ja, zwemdiploma's.
Geheime archieven?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*ook EHBO en VCA heeft
Nu mag ik op plekjes komen waar anderen niet mogen komen
Nee maar daar kan ik met 'n beetje hacken ook zo wel bij komenquote:
Je bent stiekem een prins, en je slayed draakenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee maar daar kan ik met 'n beetje hacken ook zo wel bij komen
Nee, GEVAARLIJKE omgevingen! Met bordjes waar op staat "Here be dragons"!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent stiekem een prins, en je slayed draaken.
Die houden we tegoedquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jammer dat ik die foto niet bij de hand heb waar ik als jongetje in een arabisch prinsenpakje op sta
Arme beestenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent stiekem een prins, en je slayed draaken.
Kijk nog een pluspuntquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hier zo veel intellectueler dan in andere SC's waar ik kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |