quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als je je ff had omgedraaid had je een mooier plaatje gehad![]()
Thanks.quote:
Klopt @ Veerhaven, mooi stukje Rotterdam met het leukste terras van Rotterdam.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:32 schreef Erasmusch het volgende:
Dat is toch tegenover t Westelijk Handelsterrein?
Nope.quote:Nog mooie fotos van Coolhaven?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:37 schreef Djoj het volgende:
Een aantal pics genomen van de 38ste verdieping van mijn werkgever, ING dus, plaatjes zijn door een collega genomen..
Je kunt overigens alleen naar binnen/boven als je aangemeldt bent als bezoeker en opgehaald wordt.
Ik ga dit jaar ook weer meedoen. Alleen volgende week kan ik helaas niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
Toffe foto's Teknomist!
De eerste Wednesday Night Skate zit erop! Niet meegedaan natuurlijkwel gekeken zoals altijd vanaf m'n balkonnetje, en het duurde weer een kwartier eer de hele stoet voorbij was. Zo'n mooie gezicht. Zal volgende week foto's maken
Hele mooie foto's.quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:37 schreef Djoj het volgende:
Een aantal pics genomen van de 38ste verdieping van mijn werkgever, ING dus, plaatjes zijn door een collega genomen..
Je kunt overigens alleen naar binnen/boven als je aangemeldt bent als bezoeker en opgehaald wordt.
Westin Hotel
[afbeelding]
Euromast
[afbeelding]
Erasmusbrug
[afbeelding]
Centrum
[afbeelding]
Zestienhoven
[afbeelding]
De Haagse variant van NN
[afbeelding]
De Kuip
[afbeelding]
Als je de week erop meedoet, laat hier even weten hoe je eruitziet of wat je aandoet. Dan kan ik naar je zwaaienquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook weer meedoen. Alleen volgende week kan ik helaas niet..
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:57 schreef teknomist het volgende:
Freud zou zeggen... vanuit je onderbewustzijn wil je een brug slaan tussen iets..
Same here, vind overigens de oude spoorbrug de mooiste van Rotterdam.quote:
Uhm...waar zit die?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Same here, vind overigens de oude spoorbrug de mooiste van Rotterdam.
Eh, tussen het Noordereiland en Zuid.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Uhm...waar zit die?
Ik blijf de Willemsbrug de mooiste vinden...
Ah, vandaar dat ik hem niet meteen herkende. Ik kom nooit in die buurt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Eh, tussen het Noordereiland en Zuid.
[afbeelding]
Willemsbrug is een goede tweede..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |