Echt?! Why am I not surprised. Nee, ik zou het niet weten. Toen ik voor het laatst in R'dam was, was -ie nog gewoon open.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik werk al een paar jaar niet meer in her centrum. Hebben ze bij Kong de zaak nou al eens verbouwd? Ik geloof dat de gemeente eiste; verbouwen of sluiten.![]()
Niks verbazingwekkends aan inderdaad. Het interieur was (is?) zo vreselijk gammel dat het een waar avontuur was om ergens te gaan zitten in de angst wat er nu weer mis zou gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt?! Why am I not surprised. Nee, ik zou het niet weten. Toen ik voor het laatst in R'dam was, was -ie nog gewoon open..
Die altijd op een kruk voor de zaak zat met een halve literblik bier? Ik ben zijn naam vergeten Die was zo gek als een deur. Soms stond ie ineens midden op de Oude Binnenweg te schreeuwen naar iets op de straat, maar er was niks te zien.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:42 schreef Jarno het volgende:
Op een gegeven moment hadden ze volgens mij ook die zwerver die voor een bord nasi de straat voor de winkel schoonveegde ofzo..
En niet te vergeten die eeuwige 'heeft u een euro voor de nagopvang?!'.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die altijd op een kruk voor de zaak zat met een halve literblik bier? Ik ben zijn naam vergeten Die was zo gek als een deur. Soms stond ie ineens midden op de Oude Binnenweg te schreeuwen naar iets op de straat, maar er was niks te zien.....
![]()
Doordat ik op de Westersingel werkte kwam ik die gozer vijf of meer keer per dag tegen met zijn; hebtueeneurovoordenagovaaaannggggg!?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
En niet te vergeten die eeuwige 'heeft u een euro voor de nagopvang?!'..
En die ene die elke keer gedichtjes voor je maakte. Liep vaak in de Witte de Wit geloof ik of bij Boijmans.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah vrôger, toen waren er nog zwervers op straat in R'dam.
Op een gegeven moment was het ook niet meer dan 'neurovoornagopvang'.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doordat ik op de Westersingel werkte kwam ik die gozer vijf of meer keer per dag tegen met zijn; hebtueeneurovoordenagovaaaannggggg!?![]()
Op een gegeven moment kon ik hem zijn strot wel afbijten.
Toch niet Sieger die ook wel eens in de trein te vinden was?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef Jarno het volgende:
En die ene die elke keer gedichtjes voor je maakte. Liep vaak in de Witte de Wit geloof ik of bij Boijmans.
Toen hij begon met zijn gedichten stopte hij niet voor hij klaar was met zijn gedicht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
En die ene die elke keer gedichtjes voor je maakte. Liep vaak in de Witte de Wit geloof ik of bij Boijmans.
Dat was die vieze met die baard. Dat was niet dezelfde.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toch niet Sieger die ook wel eens in de trein te vinden was?
"ik ben geeeeeen junkiiiiieeeee".
Met dat plastic dekzeiltje van 'm?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was die vieze met die baard. Dat was niet dezelfde.
Die is vervelendquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was die vieze met die baard. Dat was niet dezelfde.
Toen hij net in Rotterdam was liep hij met een goor plastic zeiltje om zich heen inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met dat plastic dekzeiltje van 'm?.
Nee, die van die gedichtjes was redelijk normaal. (Nouja). In m'n herinnering leek íe op Ed de Goey.
.
Daar was laatst nog een topic over op Fok!quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die donkere kerel die altijd bij de Bijenkorf stond?
Niet zo raar. Het liep totaal uit de hand, je kon geen 20 stappen zetten of er stond weer een andere vieze tronie in je gezicht te ademen met zijn hand op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:02 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij heerst er zero-tolerance op het gebied van bedelen tegenwoordig in R'dam. Kweenie waarom. De meeste hoorden gewoon een beetje bij de stad en ik heb me nog nooit onveilig gevoeld door een zwerver. Daar zorgden de grote getalen hangjongeren in de Hoogstraat 5 minuten na sluitingstijd altijd wel voor..
Oh, daar is nu de 'Mag ik u wat vragen?' maffia van Lenen.nl en Koopeenprutshypotheek.com voor in de plaats gekomen. Vooruitgang hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet zo raar. Het liep totaal uit de hand, je kon geen 20 stappen zetten of er stond weer een andere vieze tronie in je gezicht te ademen met zijn hand op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |