abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39758116
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik werk al een paar jaar niet meer in her centrum. Hebben ze bij Kong de zaak nou al eens verbouwd? Ik geloof dat de gemeente eiste; verbouwen of sluiten.
Echt?! Why am I not surprised. Nee, ik zou het niet weten. Toen ik voor het laatst in R'dam was, was -ie nog gewoon open. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:39:29 #52
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_39758447
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Echt?! Why am I not surprised. Nee, ik zou het niet weten. Toen ik voor het laatst in R'dam was, was -ie nog gewoon open. .
Niks verbazingwekkends aan inderdaad. Het interieur was (is?) zo vreselijk gammel dat het een waar avontuur was om ergens te gaan zitten in de angst wat er nu weer mis zou gaan.
Vooral het tafeltje direct voor de balie. Dat wiebelde, en niet zo'n beetje ook. Die ging bijna 45 graden om zodra je er op leunde. Daar heb ik aardig wat broodjes, en zelfs een keer een heel bord vol eten in iemands schoot zien verdwijnen.
pi_39758528
Op een gegeven moment hadden ze volgens mij ook die zwerver die voor een bord nasi de straat voor de winkel schoonveegde ofzo. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_39758678
Ik krijg honger van dit topic.
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:46:47 #55
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_39758680
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:42 schreef Jarno het volgende:
Op een gegeven moment hadden ze volgens mij ook die zwerver die voor een bord nasi de straat voor de winkel schoonveegde ofzo. .
Die altijd op een kruk voor de zaak zat met een halve literblik bier? Ik ben zijn naam vergeten Die was zo gek als een deur. Soms stond ie ineens midden op de Oude Binnenweg te schreeuwen naar iets op de straat, maar er was niks te zien.....

pi_39758719
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:46 schreef Snakey het volgende:

[..]

Die altijd op een kruk voor de zaak zat met een halve literblik bier? Ik ben zijn naam vergeten Die was zo gek als een deur. Soms stond ie ineens midden op de Oude Binnenweg te schreeuwen naar iets op de straat, maar er was niks te zien.....

En niet te vergeten die eeuwige 'heeft u een euro voor de nagopvang?!'. .
pi_39758810
Ah vrôger, toen waren er nog zwervers op straat in R'dam.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:50:35 #58
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_39758819
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

En niet te vergeten die eeuwige 'heeft u een euro voor de nagopvang?!'. .
Doordat ik op de Westersingel werkte kwam ik die gozer vijf of meer keer per dag tegen met zijn; hebtueeneurovoordenagovaaaannggggg!?

Op een gegeven moment kon ik hem zijn strot wel afbijten.
pi_39758837
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah vrôger, toen waren er nog zwervers op straat in R'dam.
En die ene die elke keer gedichtjes voor je maakte. Liep vaak in de Witte de Wit geloof ik of bij Boijmans.
pi_39758857
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Doordat ik op de Westersingel werkte kwam ik die gozer vijf of meer keer per dag tegen met zijn; hebtueeneurovoordenagovaaaannggggg!?

Op een gegeven moment kon ik hem zijn strot wel afbijten.
Op een gegeven moment was het ook niet meer dan 'neurovoornagopvang'.
pi_39758976
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef Jarno het volgende:
En die ene die elke keer gedichtjes voor je maakte. Liep vaak in de Witte de Wit geloof ik of bij Boijmans.
Toch niet Sieger die ook wel eens in de trein te vinden was?
"ik ben geeeeeen junkiiiiieeeee".
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:57:02 #62
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_39758991
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

Toen hij begon met zijn gedichten stopte hij niet voor hij klaar was met zijn gedicht. En gewoon doorgaan terwijl je hem al 20 had gezegd dat je er niet van gediend was en hij ook geen geld zou krijgen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:58:07 #63
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_39759018
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Toch niet Sieger die ook wel eens in de trein te vinden was?
"ik ben geeeeeen junkiiiiieeeee".
Dat was die vieze met die baard. Dat was niet dezelfde.
pi_39759055
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef Snakey het volgende:

[..]

Met dat plastic dekzeiltje van 'm? .

Nee, die van die gedichtjes was redelijk normaal. (Nouja). In m'n herinnering leek íe op Ed de Goey.

.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:00:27 #65
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_39759095
Hebben jullie Mo (Mohamed) dan ook nog gekend?

Hartstikke aardige gozer die nog wel eens wat kreeg. Je moest daarna alleen niet je geld of knip ergens laten slingeren want dan was ie weg.
Hij is op een gegeven moment zwaar lazerus van de heroine verdronken in de Westersingel... Hij lag waarschijnlijk te slapen op het gras voor de Pauluskerk en is het water ingerold. Tja....
pi_39759102
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef Snakey het volgende:

[..]

Die is vervelend .
Hij loopt/liep altijd rond op CS en als je even stond te wachten op iemand kwam hij soms wel 3 x langs.
Met het zelfde kut gedichtje.
ijs_beer fan!
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:00:57 #67
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39759116
Die met die gedichten vond ik wel cool.

Waar is-ie eik gebleven? Ben hem al jaren niet meer tegen gekomen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:02:03 #68
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_39759148
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Met dat plastic dekzeiltje van 'm? .

Nee, die van die gedichtjes was redelijk normaal. (Nouja). In m'n herinnering leek íe op Ed de Goey.

.
Toen hij net in Rotterdam was liep hij met een goor plastic zeiltje om zich heen inderdaad.
pi_39759174
Volgens mij heerst er zero-tolerance op het gebied van bedelen tegenwoordig in R'dam. Kweenie waarom. De meeste hoorden gewoon een beetje bij de stad en ik heb me nog nooit onveilig gevoeld door een zwerver. Daar zorgden de grote getalen hangjongeren in de Hoogstraat 5 minuten na sluitingstijd altijd wel voor. .
pi_39759184
Die donkere kerel die altijd bij de Bijenkorf stond?
pi_39759204
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die donkere kerel die altijd bij de Bijenkorf stond?
Daar was laatst nog een topic over op Fok! .
ijs_beer fan!
pi_39759209
Oe oe oe.

Over Hoogstraat gesproken: Raffaello's. Dé plek voor een puike goedkope pizza. .
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:06:55 #73
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_39759303
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:02 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij heerst er zero-tolerance op het gebied van bedelen tegenwoordig in R'dam. Kweenie waarom. De meeste hoorden gewoon een beetje bij de stad en ik heb me nog nooit onveilig gevoeld door een zwerver. Daar zorgden de grote getalen hangjongeren in de Hoogstraat 5 minuten na sluitingstijd altijd wel voor. .
Niet zo raar. Het liep totaal uit de hand, je kon geen 20 stappen zetten of er stond weer een andere vieze tronie in je gezicht te ademen met zijn hand op.
Er zijn er nog wel een paar, maar die "werken" voor hun geld door gitaar te spelen ofzo. Maar het is behoorlijk uitgedund.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:07:25 #74
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39759337
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Niet zo raar. Het liep totaal uit de hand, je kon geen 20 stappen zetten of er stond weer een andere vieze tronie in je gezicht te ademen met zijn hand op.
Oh, daar is nu de 'Mag ik u wat vragen?' maffia van Lenen.nl en Koopeenprutshypotheek.com voor in de plaats gekomen. Vooruitgang hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')