aah ja johquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oke, het nummer was eerst leuk, maar aangezien het nu 100x op een dag wordt gedraaid, is het gewoon KUT
kut nummer
Met zo'n Vettequote:
Tis echt geen cheesy nummer ofzo hoor, valt me nog mee dat dit aanslaat onder het Top40 publiekquote:
Eenschquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oke, het nummer was eerst leuk, maar aangezien het nu 100x op een dag wordt gedraaid, is het gewoon KUT
kut nummer
?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:29 schreef vigier het volgende:
*heeft nog nooit gehoord* en gaat DC winkel checken
t is Fuking cheesy!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:38 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Tis echt geen cheesy nummer ofzo hoor, valt me nog mee dat dit aanslaat onder het Top40 publiek.
Vegas babyquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
Richard Cheese is pas de bom.
+1 die is gaaf jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
Richard Cheese is pas de bom.
Over muzieksmaak kunnen we een hele discussie gaan houden natuurlijk. Muzieksmaak is van iedereen verschillend.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:46 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Nee, gewoon een goeie muzieksmaak waardoor ik me erger aan die troep.
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Over muzieksmaak kunnen we een hele discussie gaan houden natuurlijk. Muzieksmaak is van iedereen verschillend.
Geef ik je gelijk in, in het part dat die in de clubscene al een tijdje gedraaid wordt. Ongetwijveld dat hij meer nummers heeft die lekker klinkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:41 schreef ook_gek het volgende:
Fedde le grand is een mega goeie dj.
En dat nummer is onwijs goed. Alleen word ik er ook gek van dat hij opeens op de radio is. Dit nummer is al een paar maanden oud in de club scene.
Ik hoor hem nu te veel. GELUKKIG weet fedde le grand hem tijdens zijn eigen set zo lekker weg te mixen dat hij op dat moment extreem goed is.
Want een lekker setje neer zetten kan hij zeker
Fedde Le Grand & Funkerman - Wheels In Motionquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in, in het part dat die in de clubscene al een tijdje gedraaid wordt. Ongetwijveld dat hij meer nummers heeft die lekker klinken
FLG - Take No Shhhquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in, in het part dat die in de clubscene al een tijdje gedraaid wordt. Ongetwijveld dat hij meer nummers heeft die lekker klinken
Goed nummer vind ik dat ook, maar die Wheels in Motion is echt de shit, ik moet daar nog steeds een sample van vinden. Ik ga hem 29 juli weer live zien/horenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
FLG - Take No Shhh
Volgende week dinsdag ga ik hem weer live horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |