ja waarom heeft een postorderbedrijf geen winkel zeg, tis schandalig eigelijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:06 schreef Senang het volgende:
Waarom hebben die postorderbedrijven in de grote steden niet gewoon filialen? Ik vind het assortiment vaak erg oke maar wil graag iets kunnen passen zonder het terug te moeten sturen..
Ze vinden pakjes versturen veel te leuk, en als iedereen hun troep maar op komt halen dan is er voor hen geen lol meer aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:06 schreef Senang het volgende:
Waarom hebben die postorderbedrijven in de grote steden niet gewoon filialen? Ik vind het assortiment vaak erg oke maar wil graag iets kunnen passen zonder het terug te moeten sturen..
Hahahaha,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:09 schreef ehqo het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze authistisch winkelpersoneel, iets anders kan ik niet bedenken.
Maar dat is juist kutquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:26 schreef petre86 het volgende:
je kan ook gewoon 3 verschillende maten bestellen bij de wehkamp of neckermann, en dan degene die niet passen terugsturen :s
Ik zoek nog een werkgever waar ik s`morgens niet hoef te komen en s`middags mag wegbliven, en wel een goed salaris geeft elke maand, weet jij een optie?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:06 schreef Senang het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |