quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Die zijn er zeker ook wel, maar dit moest iig ff dr uit, aangezien ik al maanden gebitch hierover heb gehad.
Bedankt voor de eerste normale reactie.
Goedzo, je hebt lering getrokken uit de vermanende woorden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Die zijn er zeker ook wel, maar dit moest iig ff dr uit, aangezien ik al maanden gebitch hierover heb gehad.
Bedankt voor de eerste normale reactie.
Dan blijf je toch lekker thuisquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:03 schreef OFfSprngr het volgende:[..]
...geld heb ik niet en zin nog minder.
Vind juist de instelling van de ouders van TS egoïstisch.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:36 schreef schatje het volgende:
Waarom wil je niet vliegen? Vliegangst?
Ik vind dat je best wel aan je moeder mag denken. Ze wil jou kennelijk graag bij zich hebben. Logisch ook. En wat is nou 2 weken?
Kortom, stel je niet zo aan, doe niet zo egoïstisch.
Get a job, get rich, buy a plain and fly to fucking Spain!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:06 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hoop gebitch waar ik precies tussen in zit met voorstellen waar niemand naar wilt luisteren.
Nee, ouders willen wel betalen maar niet voorschieten (iig zo lees ik hetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vind juist de instelling van de ouders van TS egoïstisch.
Ts moet naar spanje komen TS moet met de bus vriend van TS moet het zelf betalen.......
klopt. De ouders stellen in mijn ogen iets teveel eisen....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee, ouders willen wel betalen maar niet voorschieten (iig zo lees ik het)
Als zijn ma hem zo graag zou willen zien zou ze zelf wel naar Nederland komen en die kotsende stink hond thuis laten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:36 schreef schatje het volgende:
Waarom wil je niet vliegen? Vliegangst?
Ik vind dat je best wel aan je moeder mag denken. Ze wil jou kennelijk graag bij zich hebben. Logisch ook. En wat is nou 2 weken?
Kortom, stel je niet zo aan, doe niet zo egoïstisch.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef Yozzz het volgende:
Oplossing: wachten tot je hond doodgaat.
Ik vermoed dat je gelijk hebt!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
huhh, jah dat ga ik echt niet lezen vast een of ander zeikverhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |