abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:03:31 #1
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39731711
Al verwacht ik weinig positieve reacties op dit topic, maar ik moet er toch ff flink over klagen.
Sinds jaar en dag (lees 4 jaar) wonen mijn ouders in Spanje, ik zelf woon in Scheveningen in een eigen huisje, geen probleem zover.
In zijnder tijd kwamen mijn ouders zo nu en dan terug naar Nederland om het een en ander te regelen en wat niet.
Sinds een jaar of 2 komt mijn hond (inmiddels een 11 jarige Golden Retriever) niet meer mee aangezien vliegen erg slecht is voor om aangezien ie alles overal uit gooit (lichaamelijk gezien), na dus dit feit gegeven te hebben krijg ik te horen dat mijn ouders niet meer terug keren Nederland, aldus het gevolg dat mijn moeder (het zwaar emotionele type) mijn constant loopt te bellen dat ik naar Spanje moet komen en vanalles loopt te beloven dat ik een vriend kan mee nemen aangezien ze in een of andere kut dorp wonen waar geen zak te doen is.
Ok geen probleem want zij betalen want ik heb er totaal het geld niet voor een die vriend van me al helemaal niet, als de tijd voorbij gaat spreek ik af begin/half juli richting Spanje te komen met de TGV (ik hou niet van vliegen) toendertijd bleek dat goed te zijn, dus ik zoek alles uit kwa route en prijs, zo gezegd zo gedaan dus.
Afijn,.. rond maart is dit allemaal uit gezocht, besproken, uitgerekend en rekening mee gehouden maar nog niet geboekt, mijn moeder blijft weer als het emotionele treinongeluk als dat ze is constant zeiken en huilend opbellen dat ik maar niet zou komen met het gevolg dat dus elke als dat gebeurt ik er dus steeds minder zin in heb aangezien de communicatie tussen mij en mijn vader slecht is maar tussen mij en mijn moeder ronduit een catastrophale wereldramp is.
In ieder geval belt mijn vader mij zo'n 2 weken op met het gezeur dat alles te duur zou zijn en dat ik maar MOEST komen vliegen (wat ik dus niet wil) maar uiteindelijk blijkt de vliegreis even veel te kosten als een treinreis en toen kwamen ze op het idee om ons met een gezellige busreis van 26 uur in een volgepakte bus met allemaal BrEeZaH's/Hollanders/algemene asos op te zadelen, al als dat natuurlijk niet al rampzalig genoeg is is dat 26 UUR LANG!, de gene die al wel eens een busreis van een aantal uur hebben gemaakt weten watvoor hel dit is.
Uiteindelijk stel ik dus voor om te interrailen, een iets duurder alternatief na wij het resterende bedrag terug betalen, maar mijn ouders zijn tot zo'n ver punt gekomen dat ze de vriend die wel mee wilt niets voor willen betalen.
Dan is er een week lang telefonisch geruzie waar ik diplomatiek alle problemen op probeer te lossen tussen mijn ouders zelf en die vriend van me die dus inmiddels heeft gemeld niet meer mee wilt gaan omdat hij het gezeik zat is (en ik geef 'm groot gelijk).
Dus mijn reiscompanion vervalt en ik zit dus opgescheept in mn eentje in een trip van 26uur lang in een bus naar hel heen en vervolgens terug in mn eentje om 2 weken lang tussen 2 ruziënde ouders te zitten in een of andere kankergehucht in fucking Spanje tussen allemaal fucking 50jarige Duitsers die ik helemaal niet hoef te kennen.
Allemaal puurweg omdat iedereen blijkbaar liever op mij loopt te bitchen dan gewoonweg mijn plan aan te horen en te accepteren als enige mogenlijkheid want financieel maakt het geen zak uit aangezien er terug betaald gaat worden.
Maar goed, dit is dus nu totaal van de baan en zal ik nu verlopig weer moeten leven met het gezeik van mijn ouders over wanneer ik dan wel kom terwijl ik niet eens weet of ik uberhaubt iemand kan regelen om mee te gaan of wel zin heb om weer door al dit gezeik heen te gaan terwijl zij er totaal regelend er niets voor doen en om nou zelf geld uit te gaan geven om daar heen te gaan is voor mij ook geen optie, geld heb ik niet en zin nog minder.

Edit: punten voor de zeikerds.

[ Bericht 0% gewijzigd door OFfSprngr op 11-07-2006 20:14:17 ]
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39731741
huhh, jah dat ga ik echt niet lezen vast een of ander zeikverhaal.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:04:49 #3
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39731746
tvp.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:05:03 #4
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_39731758
Samenvatting? Iemand?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:06:20 #5
38229 kanaiken
pi_39731794
He, homo, ik probeer de eerste een laatste zin te lezen, maar daar is geen beginnen aan. Als ik even een punt voor je plaats is dit nog je laatste zin.
quote:
maar goed, dit is dus nu totaal van de baan en zal ik nu verlopig weer moeten leven met het gezeik van mijn ouders over wanneer ik dan wel kom terwijl ik niet eens weet of ik uberhaubt iemand kan regelen om mee te gaan of wel zin heb om weer door al dit gezeik heen te gaan terwijl zij er totaal regelend er niets voor doen en om nou zelf geld uit te gaan geven om daar heen te gaan is voor mij ook geen optie, geld heb ik niet en zin nog minder.
Te lang dus.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:06:49 #6
117776 OFfSprngr
pi_39731809
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:05 schreef kanaiken het volgende:
Samenvatting? Iemand?
Hoop gebitch waar ik precies tussen in zit met voorstellen waar niemand naar wilt luisteren.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_39731812
Niet doorheen te komen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:07:10 #8
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39731823
hebben ze je enter en komma toesten ontvoerd?

dit gaat ik zo dus niet lezen mappy
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:08:47 #9
38229 kanaiken
pi_39731860
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:06 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Hoop gebitch waar ik precies tussen in zit met voorstellen waar niemand naar wilt luisteren.
Iedereen die iets met de zaak te maken heeft doodmaken.
Ook een paar die er niets mee te maken hebben, trouwens. Voor de zekerheid.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:09:22 #10
148655 Robocock
pi_39731874
Gothichuillie.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:09:32 #11
117776 OFfSprngr
pi_39731880
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:07 schreef PeZu het volgende:
hebben ze je enter en komma toesten ontvoerd?

dit gaat ik zo dus niet lezen mappy
Ik hou niet van enters en punten als ik met een lang verhaal bezig ben omdat ik puurweg niet bezig ben met precies waar de zin nou eindigt omdat het punt van het verhaal zelf wat mij betreft veel belangrijker is dan de punt aan het einde van het verhaal.
.
.
pi_39731892
iemand en samenvatting?
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:10:07 #13
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39731903
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:09 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik hou niet van enters en punten als ik met een lang verhaal bezig ben omdat ik puurweg niet bezig ben met precies waar de zin nou eindigt omdat het punt van het verhaal zelf wat mij betreft veel belangrijker is dan de punt aan het einde van het verhaal.
wat
pi_39731924
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:05 schreef kanaiken het volgende:
Samenvatting? Iemand?
Z'n ouders willen dat ie naar Spanje komt.
Gezeik.
Gezeik.
Gezeik.
Gezeik.
Hij wil niet.
pi_39731926
quote:

[..]

Heb je hier ook een samenvatting van? Onleesbaar.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:10:39 #16
38229 kanaiken
pi_39731928
quote:

[..]

Als je wilt dat informatie overkomt is dat tóch handig.
pi_39731952
quote:

[..]

jamaar waarneer moet ik dan ademhalen als er geen punten in jouw zinnen staan?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:11:05 #18
38229 kanaiken
pi_39731953
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:10 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Gezeik.
Gezeik.
Gezeik.
Gezeik.
Hij wil niet.
Spanje annexeren, probleem opgelost.
pi_39731966
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:10 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Gezeik.
Gezeik.
Gezeik.
Gezeik.
Hij wil niet.
Simpel. Niet naar Spanje gaan. Slotje.
pi_39732010
quote:

[..]

als je die punten niet in het verhaal zet, halen mensen het punt er ook niet uit
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:14:21 #21
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_39732042
Ik heb het gelezen..

En... Ik weet het niet, praktisch gratis naar Spanje en daar 2 weken zitten met je ouders (en je hond!) die je blijkbaar lang niet heb gezien.. Ik kan me betere zaken voorstellen waarover je kan bitchen.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:15:06 #22
148655 Robocock
pi_39732065
quote:

[..]

dinsdag 11 juli 2006 @ 20:15:58 #23
117776 OFfSprngr
pi_39732092
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:14 schreef RipCore het volgende:
Ik heb het gelezen..

En... Ik weet het niet, praktisch gratis naar Spanje en daar 2 weken zitten met je ouders (en je hond!) die je blijkbaar lang niet heb gezien.. Ik kan me betere zaken voorstellen waarover je kan bitchen.
Die zijn er zeker ook wel, maar dit moest iig ff dr uit, aangezien ik al maanden gebitch hierover heb gehad.
Bedankt voor de eerste normale reactie.
.
.
pi_39732115
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Al verwacht ik weinig positieve reacties op dit topic, maar ik moet er toch ff flink over klagen.
Sinds jaar en dag (lees 4 jaar) wonen mijn ouders in Spanje, ik zelf woon in Scheveningen in een eigen huisje, geen probleem zover.
In zijnder tijd kwamen mijn ouders zo nu en dan terug naar Nederland om het een en ander te regelen en wat niet.

Sinds een jaar of 2 komt mijn hond (inmiddels een 11 jarige Golden Retriever) niet meer mee aangezien vliegen erg slecht is voor om aangezien ie alles overal uit gooit (lichaamelijk gezien), na dus dit feit gegeven te hebben krijg ik te horen dat mijn ouders niet meer terug keren Nederland, aldus het gevolg dat mijn moeder (het zwaar emotionele type) mijn constant loopt te bellen dat ik naar Spanje moet komen en vanalles loopt te beloven dat ik een vriend kan mee nemen aangezien ze in een of andere kut dorp wonen waar geen zak te doen is.

Ok geen probleem want zij betalen want ik heb er totaal het geld niet voor een die vriend van me al helemaal niet, als de tijd voorbij gaat spreek ik af begin/half juli richting Spanje te komen met de TGV (ik hou niet van vliegen) toendertijd bleek dat goed te zijn, dus ik zoek alles uit kwa route en prijs, zo gezegd zo gedaan dus.

Afijn,.. rond maart is dit allemaal uit gezocht, besproken, uitgerekend en rekening mee gehouden maar nog niet geboekt, mijn moeder blijft weer als het emotionele treinongeluk als dat ze is constant zeiken en huilend opbellen dat ik maar niet zou komen met het gevolg dat dus elke als dat gebeurt ik er dus steeds minder zin in heb aangezien de communicatie tussen mij en mijn vader slecht is maar tussen mij en mijn moeder ronduit een catastrophale wereldramp is.
In ieder geval belt mijn vader mij zo'n 2 weken op met het gezeur dat alles te duur zou zijn en dat ik maar MOEST komen vliegen (wat ik dus niet wil) maar uiteindelijk blijkt de vliegreis even veel te kosten als een treinreis en toen kwamen ze op het idee om ons met een gezellige busreis van 26 uur in een volgepakte bus met allemaal BrEeZaH's/Hollanders/algemene asos op te zadelen, al als dat natuurlijk niet al rampzalig genoeg is is dat 26 UUR LANG!, de gene die al wel eens een busreis van een aantal uur hebben gemaakt weten watvoor hel dit is.

Uiteindelijk stel ik dus voor om te interrailen, een iets duurder alternatief na wij het resterende bedrag terug betalen maar mijn ouders zijn tot zo'n ver punt gekomen dat ze de vriend die wel mee wilt niets voor willen betalen dan is er een week lang telefonisch geruzie waar ik diplomatiek alle problemen op probeer te lossen tussen mijn ouders zelf en die vriend van me die dus inmiddels heeft gemeld niet meer mee wilt gaan omdat hij het gezeik zat is (en ik geef 'm groot gelijk) dus mijn reiscompanion vervalt en ik zit dus opgescheept in mn eentje in een trip van 26uur lang in een bus naar hel heen en vervolgens terug in mn eentje om 2 weken lang tussen 2 ruziënde ouders te zitten in een of andere kankergehucht in fucking Spanje tussen allemaal fucking 50jarige Duitsers die ik helemaal niet hoef te kennen, puurweg omdat iedereen blijkbaar liever op mij loopt te bitchen dan gewoonweg mijn plan aan te horen en te accepteren als enige mogenlijkheid want financieel maakt het geen zak uit aangezien er terug betaald gaat worden.

Maar goed, dit is dus nu totaal van de baan en zal ik nu verlopig weer moeten leven met het gezeik van mijn ouders over wanneer ik dan wel kom terwijl ik niet eens weet of ik uberhaubt iemand kan regelen om mee te gaan of wel zin heb om weer door al dit gezeik heen te gaan terwijl zij er totaal regelend er niets voor doen en om nou zelf geld uit te gaan geven om daar heen te gaan is voor mij ook geen optie, geld heb ik niet en zin nog minder.

Edit: punten voor de zeikerds.
Paar enters en een stuk leesbaarder.

OT. Ik zou sws niet naar Spanje gaan, wat moet je daar nou doen? Helemaal in een kutgat.
ijs_beer fan!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:16:59 #25
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39732122
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:15 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Die zijn er zeker ook wel, maar dit moest iig ff dr uit, aangezien ik al maanden gebitch hierover heb gehad.
Bedankt voor de eerste normale reactie.
en jij bedankt voor de eerst normaal leesbare post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')