Omdat op de website van Badge, te bereiken via
http://www.fanshop.nl/epa(...)spo_voe_wk06_lan_tot het Ierland shirt van 04-05 in de aanbieding was, besloot ik dit shirt + bedrukking te bestellen! Leuk! De 15
werkdagen levertijd duurde maar en duurde maar, en vorige week maandag zou ik
eindelijk mijn felbegeerde shirt krijgen, precies op tijd voor mijn vakantie!
Maar toen werd het vrijdag, één werkdag voor leverdatum, en ik kreeg een mailtje in mijn inbox. Deze luidde:
quote:
Geachte mijnheer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling. Hierbij zouden wij graag van u mogen vernemen
welke bedrukking u wenst op het shirt daar dit via internet niet goed
doorgekomen is.
Graag zien wij uw bericht zo spoedig mogelijk tegemoet
Vriendelijke groeten
Badge Direct
Klanten Service
Nou, ik baalde dus al flink, want mijn bestelling was al bijna 14 werkdagen geleden, wat neerkomt op 3 weken. Ik mailde de gewenste opdruk echter toch naar deze dame, hopende dat ik het shirt maar snel in mijn bezit zou krijgen, in gedachte houdend dat ze deze mail alleen maar stuurden omdat ze de deadline van 15 werkdagen niet gingen halen.
Afgelopen maandag, mijn shirt was al ruim een week te laat en het was al een maand na mijn bestelling, volgde er weer een mailtje.
quote:
Geachte meneer/mevrouw ####,
U heeft bij ons een Ierland thuis shirt met drukking O'Knaapen 85 besteld
Helaas zijn de orginele bedrukkinge niet leverbaar.
Wat we wel voor u hebben zijn standaard bedrukkingen dat zijn zwarte en witte
letters.
Dus de vraag aan u is of u de standaard bedrukking wilt.
Ik hoor spoedig mogelijk wat van u.
Met vriendelijke groet,
###### ####
AAARGH! Wat moet een mens doen om dat shirt in bezit te krijgen? Ik betaal verdomme geen
¤24,95 voor een bedrukking die je voor een knaak en een krentenbol bij de lokale shirtperser erop kan zetten. Ik mailde dus terug.
quote:
Geachte heer, mevrouw,
Dit mailtje is naar aanleiding van uw mailtje betreffende mijn bestelling.
Ik heb namelijk ruim een maand geleden een Ierland-shirt besteld met de bedrukking O'Knaapen, rugnummer 85. Eén werkdag voordat hij daadwerkelijk geleverd zou worden, en ik had heel erg naar deze dag uitgekeken, kreeg ik een mailtje dat de bedrukking "niet goed doorgekomen was". Nouja, een foutje van gebeuren, op elke website kan weleens iets misgaan.
Nu kreeg ik maandag echter een mailtje dat de officiële bedrukking helemaal niet meer leverbaar is, iets wat u wel op uw website claimt, en daar ook een niet gering bedrag voor vraagt ¤24,95 voor een shirt van ¤29,95. U begrijpt natuurlijk wel, dat ik niet op de nieuwe aanbieding van "witte/zwarte gewone letters" in kan gaan: ik kan een kaal shirtje voor ¤10 laten bedrukken bij een shirtdrukker hier om de hoek.
Graag wacht ik uw reactie af. Ik verwacht of het shirt voor het bedrag van 29,95 en restitutie van het overige bedrag (ik heb namelijk al geruime tijd terug ¤60 overgemaakt voor het shirt + bedrukking) of totale restitutie.
Ik hoor graag van u.
####,
teleurgestelde klant.
Kortom: een lekker zeikmailtje waarin ik excuses verlang. Wat krijg ik 5 minuten later echter terug:
quote:
Geachte meneer/mevrouw,
Wij gaan de ¤ 24,95 terug storten en dan sturen wij het shirt zonder bedrukking op.
ok?
met vriendelijke groet,
####
De
"ok?" deed het hem. Ik heb de bestelling gecancelled, en wel om deze reden:
quote:
Bij nader inzien zie ik toch af van de koop.
Ik verwacht het volledige bedrag teruggestort op mijn rekening, *** ten name van #### te Velp. Als reden geef ik dat het nieuwe shirt van Ierland hetzelfde bedrag kost als het oude + bedrukking op de website
www.subsidesports.com. Van die website heb ik namelijk wél goeie verhalen gehoord en worden klanten met indien er teleurstellingen zijn goed op de hoogte gesteld.
Met vriendelijke groet,
Toen ik nog een tenenkrommend mailtje terugkreeg van dezelfde persoon, wist ik dat ik goed zat. Met gekromde tenen las ik:
quote:
geachte meneer/mvrouw,
Oke dat komt voor elkaar.
Met vriendelijke groet,
###### ###
Mijn conclusie: ik baal van die kutsite, waar ik een maand op mijn mooie shirt zit te wachten met coole bedrukking om het shirt alsnog NIET te krijgen. Terwijl ze op de site duidelijk aangeven dat ze de bedrukking hebben,
tenzij anders staat aangegeven.
Zo!
Samenvatting:
Ik bestel shirt + bedrukking
Na een maand hebben ze nóg geen shirt en geen bedrukking gestuurd
en krijg ik mailtjes in allochtonisch Nederlands[ Bericht 2% gewijzigd door flugeltje op 11-07-2006 22:10:20 (persoonsgegevens verwijderd.) ]