Echt niet! Er is ook tuig van 60 jaar oud. Dat meen ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:52 schreef Sjibble het volgende:
Tuig word later ook wel later verstandig en gewoner als ze ouder worden, dus ik zie het probleem niet (volwassener)
Idd, dat moet je niet onderschatten. Mensen die op 20 jarige leeftijd eikels zijn en dat rond hun 50ste nog steeds zijn die zijn echt niet rond hun 75ste ineens braaf. Omaatjes automatisch op hun blauwe ogen geloven is over het algemeen dan ook een erg slecht planquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:55 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Echt niet! Er is ook tuig van 60 jaar oud. Dat meen ik.
Ah je weet wel wie ik bedoel. Lui met een IQ onder de 102 en vergaan zijn door mateloos alkoholgebruik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef CannaTime het volgende:
Wat is jouw definitie van tuig?
ongeschoolden werken niet in de zorgquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:55 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Echt niet! Er is ook tuig van 60 jaar oud. Dat meen ik.
Ik bedoel eigenlijk niet jongeren die wel eens lopen te kloten, ik bedoel ongeschoolde aso's uit volkswijken.
Die moet je juist ín de zorg stoppen. Als "clienten" bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:55 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Ah je weet wel wie ik bedoel. Lui met een IQ onder de 102 en vergaan zijn door mateloos alkoholgebruik.
Niet luisteren stinken en hun baard en haar niet afknippen rondrijden in een verroestte dieselbus lopertjes in hun zak hebben vloeken stelen stinken naar drank erge dingen naaktlopen of naaktliepen over hun eikel wrijven en het smegma op hun kleren smeren yak-melk drinkers gasten met een kunstgebit gedragsgestoorden lelijkerds dikkerds vadsigerds inerte dombo's en vliegende oliefantjes.
DIE lui, die bedoel ik.
Die zitten al in de zorg, maar die moeten er juist uit.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:04 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Die moet je juist ín de zorg stoppen. Als "clienten" bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |