Ohhhh ja ik ookquote:
Dat duurt nog lang!quote:Op zondag 16 juli 2006 20:02 schreef ikookhier het volgende:
Opera DS Browser zal op 29 september in Europa te verkrijgen zijn!![]()
Wifiquote:Op zondag 16 juli 2006 22:48 schreef nlboy het volgende:
Hopelijk komt er ook een Mario Party uit voor de DS.
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario party duurt te lang voor een handheld game.
Die bleek tegen te vallen.quote:
Mwah...lijkt met niet echt een leuke game.quote:
Mario party moet je niet opeen handheld doen en ook niet online. Je gaat niet elke beurt weer 5 mins wachten tot je weer iets kan doen. Mario party moet mer 4 vrienden, een kratje bier en veel plezierquote:Op maandag 17 juli 2006 00:13 schreef nlboy het volgende:
[..]
Die bleek tegen te vallen.Dus hopelijk komt er eentje met idd WiFi.
![]()
Tetris DS is zeer gaf hooorquote:Op maandag 17 juli 2006 02:13 schreef McGilles het volgende:
Is Tetris een beetje leuk om te kopen?
Ik ken trouwens niemand met een DS, dus multiplayer zit er dan niet in!
Koop de Lite.... betere oplaadbare batterij. Verwisselen hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:20 schreef CherryLips het volgende:
hoi, ik ben helemaal n00b hier, maar ik zat eraan te denken om een DS te kopen, ik vraag me alleen af of die batterij echt maar 6 uur meegaat en of je er nog allemaal zooi bij moet kopen die je wel moet hebben voor wifi enzo, maar die niet in het pakket zitten?
/n00b modus
Heerlijk game Gijsquote:Op zondag 16 juli 2006 20:21 schreef Sjotime het volgende:
Ohhhh ja ik ookEn ik ga die Advance Wars ook proberen zodra ik mijn huidige 2 games uit heb.
Idd.. als je toch een DS gaat kopen, koop dan gelijk de DS Litequote:Op maandag 17 juli 2006 01:20 schreef CherryLips het volgende:
hoi, ik ben helemaal n00b hier, maar ik zat eraan te denken om een DS te kopen, ik vraag me alleen af of die batterij echt maar 6 uur meegaat en of je er nog allemaal zooi bij moet kopen die je wel moet hebben voor wifi enzo, maar die niet in het pakket zitten?
/n00b modus
Demo's nee maar wel extra items bijvoorbeeld in animal crossing...quote:Op maandag 17 juli 2006 09:39 schreef nlboy het volgende:
Was het nou mogelijk om met de DS-lite content te downloaden van internet? Zo ja, hoe doe ik dat?
En hoe kom ik achter mijn friendcode?
Als je een leuke prijs vindt, schroom niet om het hier te meldenquote:Op maandag 17 juli 2006 02:11 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
het enige wat je moet kopen voor je DS om online te kunnen is een spel die WiFi ondersteund
Voor de rest zou draadloos internet thuis handig kunnen zijn of je moet gebruik maken van de nintendo WiFi USB stick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |