Als wilt dat hij nog een beetje toonbaar is na een paar krassen .... neem de wittequote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:07 schreef MJay1 het volgende:
Damn ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil een DS lite. Dat staat vast. Maar waarom moeten ze hem nou weer in 2 kleuren uitbrengen! De witte is super mooi, evenals de zwarte! Welke moet ik nemen! Ik denk dat het maar de witte wordt. Die zwarte is niet echt glimmend toch?
Blijf dat maar gewoon denken...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:31 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Als wilt dat hij nog een beetje toonbaar is na een paar krassen .... neem de witte
Koop zwartquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:48 schreef Maaark het volgende:
[..]
Blijf dat maar gewoon denken...![]()
Mijn mening is zwart!![]()
Maarja, oneindige discussie...![]()
Ik zit daar ook vast. Dat spel is best frustrerend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:15 schreef nogal het volgende:
Zit nu vast in operatie 1 van Chapter 2 met Trauma Center, kom gewoon echt niet verder. Je moet zo snel werken om die bubbeltjes zichtbaar temaken, dan met je pincet pakken en dan weg snijden, en dan nog gel erop, en dan door naar de volgende. Is hier een aparte manier voor ofzo?
Chii is ook zo leuk hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:11 schreef Kill_em_all het volgende:
Offtopic: Sinaasappelsapje om een of andere reden wil ik iedere keer Chiiiiiiiii posten als ik je avatar zie :x
Daar heb ik ook opgegeven. Fuck die shitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:35 schreef NrSiX het volgende:
Ben een beetje zat van princess peach, sta voor de deur van bowsers castle, moet ik eerst alle toads hebben gehaald. Sommige kom ik echt niet bijfuck this
Yep, maar liever beperkte gameplay dan helemaal niet, zeg ik altijd maarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:18 schreef __Saviour__ het volgende:
singlecard downloadplay is beperkt vanwege het beperkte geheugen van de DS.
met een vervangende oplader ben je bijna net zo duur uit! lijkt mij.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef Cleverkidr het volgende:
Vraagje:
Ik wil in Amerika wellicht een DS lite kopen. (ik ben er toch, en voordeliger).
Kan ik dan later een vervangende oplader in Nederland kopen voor de juiste aansluiting?
Ik gebruik dan liever geen converter, maar is het voltage een probleem?
Thanks!
(en ik wil dan ook new super mario of course)
Ja maar Mario Kart vind ik geen 'echte' racer waar je hoge snelheden haalt. Het snelheidsgevoel zit 'm totaal niet in Mario Kart en de circuits hebben niet echt een realistische omgeving.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:21 schreef BMH het volgende:
Mariokart heeft single cart multiplayer. Wel gelimiteerd, maar toch super
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook opgegeven. Fuck die shit
realisme kun je niet vinden in een mario game. Als je Mariokart multicart speelt kun je 150 cc kiezen.. Dat gaat zekers wel snel imoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:52 schreef JK het volgende:
[..]
Ja maar Mario Kart vind ik geen 'echte' racer waar je hoge snelheden haalt. Het snelheidsgevoel zit 'm totaal niet in Mario Kart en de circuits hebben niet echt een realistische omgeving.
Ik vind 'm van Mario Kart nog redelijk uitgebreid hoor, je kan ook balloon 'fights' doen enz. Mario 64DS, die is pas gelimiteerd.
Niet nieuw, airship hadden we al gezien toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:19 schreef Sjotime het volgende:
Nieuwe FF screens?
[afbeelding]
Meer: http://www.dstopgames.nl/(...)5BUPDATE%5D_447.html
Geen idee,... vroeg volgens mij niet of het airship nieuw was..... !quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet nieuw, airship hadden we al gezien toch?
Klopt... Scherp opgemerkt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen idee,... vroeg volgens mij niet of het airship nieuw was..... !
same herequote:Op zondag 16 juli 2006 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
AAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGGGGGGG....ik zit te klooien bij missie 24 van Advance Wars![]()
![]()
Ik wil hem.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:19 schreef Sjotime het volgende:
Nieuwe FF screens?
[afbeelding]
Meer: http://www.dstopgames.nl/(...)5BUPDATE%5D_447.html
Erg goedquote:Op zondag 16 juli 2006 13:21 schreef mini-lellan het volgende:
Hoe is Castelvania: Dawn of Soro?
ik heb em gister ff in me hand gehad maar tog teruggezet![]()
Überquote:Op zondag 16 juli 2006 13:21 schreef mini-lellan het volgende:
Hoe is Castelvania: Dawn of Soro?
ik heb em gister ff in me hand gehad maar tog teruggezet![]()
Er zullen nog wel een aantal spellen verschijnen maar deze worden vooral door 3rd-party developers uitgebracht zoals EA. Nintendo richt zich bijna alleen nog maar op de DS en de Wii. Maar als je nooit een GBA hebt gehad zijn er zo 25 titels die absoluut de moeite waard zijn om alsnog te spelenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:06 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik ga de DS Lite kopenHij is toch zooo mooi
Maar, (stomme vraag misschien) stopt Nintendo nou met het maken van spellen voor de GBA?
Aw dan is het goed.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Er zullen nog wel een aantal spellen verschijnen maar deze worden vooral door 3rd-party developers uitgebracht zoals EA. Nintendo richt zich bijna alleen nog maar op de DS en de Wii. Maar als je nooit een GBA hebt gehad zijn er zo 25 titels die absoluut de moeite waard zijn om alsnog te spelen.
Wat snel al! Kickass!quote:
brain age is meer opbouwend. Je hebt dagelijkse training en dat wordt bijgehouden in grafieken. Je kunt zo lang doen over veel oefeningen als je wilt, maar de tijd wordt wel bijgehouden. Ook zit er sudoku in, best geinig.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:00 schreef Sannelie het volgende:
Even een vraagje...
Ik wil een brain spel kopen.. Nu heb je big brain academy en die van dr kawashima (zoiets).
Welke vinden jullie leuker en wat is nou eigenlijk het grote verschil?
quote:If Brain Age is an aerobics instructor, Big Brain Academy is a Boot Camp sergeant - Brain Age is a casual mind workout, but Big Brain Academy tells your mind to Drop and give me fifty
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:23 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwjah, meer data:
October:
27 - Yoshi's Island 2
November:
10 - Mario Basketball 3 on 3
Ohhhh ja ik ookquote:
Dat duurt nog lang!quote:Op zondag 16 juli 2006 20:02 schreef ikookhier het volgende:
Opera DS Browser zal op 29 september in Europa te verkrijgen zijn!![]()
Wifiquote:Op zondag 16 juli 2006 22:48 schreef nlboy het volgende:
Hopelijk komt er ook een Mario Party uit voor de DS.
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario party duurt te lang voor een handheld game.
Die bleek tegen te vallen.quote:
Mwah...lijkt met niet echt een leuke game.quote:
Mario party moet je niet opeen handheld doen en ook niet online. Je gaat niet elke beurt weer 5 mins wachten tot je weer iets kan doen. Mario party moet mer 4 vrienden, een kratje bier en veel plezierquote:Op maandag 17 juli 2006 00:13 schreef nlboy het volgende:
[..]
Die bleek tegen te vallen.Dus hopelijk komt er eentje met idd WiFi.
![]()
Tetris DS is zeer gaf hooorquote:Op maandag 17 juli 2006 02:13 schreef McGilles het volgende:
Is Tetris een beetje leuk om te kopen?
Ik ken trouwens niemand met een DS, dus multiplayer zit er dan niet in!
Koop de Lite.... betere oplaadbare batterij. Verwisselen hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:20 schreef CherryLips het volgende:
hoi, ik ben helemaal n00b hier, maar ik zat eraan te denken om een DS te kopen, ik vraag me alleen af of die batterij echt maar 6 uur meegaat en of je er nog allemaal zooi bij moet kopen die je wel moet hebben voor wifi enzo, maar die niet in het pakket zitten?
/n00b modus
Heerlijk game Gijsquote:Op zondag 16 juli 2006 20:21 schreef Sjotime het volgende:
Ohhhh ja ik ookEn ik ga die Advance Wars ook proberen zodra ik mijn huidige 2 games uit heb.
Idd.. als je toch een DS gaat kopen, koop dan gelijk de DS Litequote:Op maandag 17 juli 2006 01:20 schreef CherryLips het volgende:
hoi, ik ben helemaal n00b hier, maar ik zat eraan te denken om een DS te kopen, ik vraag me alleen af of die batterij echt maar 6 uur meegaat en of je er nog allemaal zooi bij moet kopen die je wel moet hebben voor wifi enzo, maar die niet in het pakket zitten?
/n00b modus
Demo's nee maar wel extra items bijvoorbeeld in animal crossing...quote:Op maandag 17 juli 2006 09:39 schreef nlboy het volgende:
Was het nou mogelijk om met de DS-lite content te downloaden van internet? Zo ja, hoe doe ik dat?
En hoe kom ik achter mijn friendcode?
Als je een leuke prijs vindt, schroom niet om het hier te meldenquote:Op maandag 17 juli 2006 02:11 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
het enige wat je moet kopen voor je DS om online te kunnen is een spel die WiFi ondersteund
Voor de rest zou draadloos internet thuis handig kunnen zijn of je moet gebruik maken van de nintendo WiFi USB stick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |