Hij is idd erg zoet,niet te moeilijk lekker snel door lopen van de levels is ook wel; eens lekker.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Princess Peach is best gaaf ja. Wat makkelijker dan NSMB, maar zeker wel leuk. Alleen zo extreem zoetsappig.
Had in eerste instantie ook problemen met mijn router (US Robotics wireless baggerdingquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:38 schreef ASSpirine het volgende:
Stupid router, is echt iets mis mee...
Speelde in het begin ook op de felste stand, maar ben nu overgestapt op stand 3 (overdag) en stand 2 ('s avonds) Maar ook op de felste stand was de battterijduur niet drastisch korter. Ik heb het nog niet precies gemeten, maar een uur of 8 tot 9 gaat ie zeker weten meequote:Op woensdag 12 juli 2006 21:36 schreef netto_m het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de speelduur bij jullie als je de DS op volle licht sterkte speeld?
Ja, het is ook een kras magneet. Ben aan het wachten op mijn eerste grote krassen. Maar ach hoe langer ik hem heb hoe minder het mij uit maakt (maar nu nog ff geen krasjes aub).quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef Roi het volgende:
AAAAAARG OMG, heb net mijn DS Lite met de bovenkant buiten op de tegelgrond laten vallen...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb Princess Peach gered! Nu alleen nog in World 4 en 7 komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[TK] Nintendo DSquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef Roi het volgende:
AAAAAARG OMG, heb net mijn DS Lite met de bovenkant buiten op de tegelgrond laten vallen...
Iemand die heel wanhopig is om een DS te bemachtigen maar geen 150 euro er voor neer wilt leggenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:07 schreef Kill_em_all het volgende:
Lol 80 euro voor een phat DS met een lui pixel. Sowieso, wie gaat er nou een DS met een lui pixel kopen
Groot hoor ik van velen... de meeste die ik ken hebben hun DS ingeruild voor de DS lite.... ingeruild als in weggegeven of in de kast gelegd. Helderheid van het beeld (4 contrast opties), de ligging in de hand en de lange battery duur zijn grote pluspunten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:15 schreef Retarded het volgende:
Hoe groot is het verschil nou tussen de DS en de DS Lite.. wat betreft helderheid van het beeld?
Check het filmpje (iets naar beneden scrollen) ..... !quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:27 schreef Retarded het volgende:
Design kan me niet boeien.. gaat om de games, en niet om hoe het apparaat eruit ziet. Ligging in hand, tja.. ik heb grote handen en heb daarom graag juist wat groter. Alleen het contrast en de langere accuduur zouden voor mij een pluspunt zijn. Morgen ga ik even kijekn hoe groot het verschil nou echt is, want ik kan nu een normale DS voor wel heel weinig kopen!
Nog niet, kon 'm nergens vinden in de stad vorige week en heb toen Kirby gekocht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:20 schreef dvdk het volgende:
Speelt iemand hier dit ook?
Nou, bij de Intertoys in A'dam (ergens in een zijstraatje van de Kalverstraat) hebben ze in zo'n grabbelbak o.a. Zelda 2: The Adventure of Link en Castlevania (NES Classics) voor 10 euro per stuk. En nog wel wat meer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef Lister het volgende:
Ik ben al bijna alle speelgoedzaken in de buurt afgegaan en heb er al een aantal te pakken, dat ze maar rond de 10 euro kosten is ook wel lekker. Maar ik zoek nog steeds met name Zelda 2 The Adventure of Link, Donkey Kong, Pacman en dan ook nog Ice Climber en ExciteBike om het compleet te maken.
Alle verpakkingen zien er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
Dus als iemand nog een winkel weet in Noord Holland of omstreken waar ze een van die spellen hebben dan hoor ik het graag, of bestellen jullie alleen maar via internet?
Ik heb het ook al op een aantal internetshops geprobeerd maar die hebben ze niet meer op voorraad lijkt het![]()
Aan het filmpje te zien wordt het bovenste scherm echt minimaal gebruikt. Jammer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
4 minuten FFIII: http://www.gfdata.de/archiv07-2006-gamefront/1900.html
Let op, dit zijn de eerste vier minuten, dus kunnen spoilers bevatten.
Het doet me pijn om er naar te kijken. Maar wel mooi dat het telkens bij trekt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:01 schreef BMH het volgende:
Screenprotector's zijn useless
Als de DSlite dat overleeft
Hij ziet er nogal klein uit. Tuurlijk ziet het er wel leuk uit, maar ik heb net zoals Retarded erg grote handen en ik zie mijzelf niet comfortabel spelen met zo'n DS lite.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Check het filmpje (iets naar beneden scrollen) ..... !
Veel plezier met je DS
http://www.cabel.name/2006/03/nintendo-ds-lite-first-look.html
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens.... zou te snelle conslusie zijn. Square kennende gaan ze daar juist wel gebruik van maken. Cutscene op het einde deed dat al bv en hij (of zijquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:37 schreef netto_m het volgende:
[..]
Aan het filmpje te zien wordt het bovenste scherm echt minimaal gebruikt. Jammer.
Ziet er leuk uit! Ik hoop wel dat het wat vloeiender gaat dan op het filmpje, maar dat zou wel door de kwaliteit komen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mocht je hem ooit willen verkopenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:54 schreef NrSiX het volgende:
hehe ik heb ook een brain age van 20 nu maar vind het spel lang niet zo interessant meer eigenlijk.. ben er nu wel een beetje op uit gekeken na 3 week
Ik ben nog bezig meer toe te voegen .... alleen tijd.... zucht... Ben net alleen terug van vakantie (2 dagen naar texelquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:34 schreef r0b1n het volgende:
@Mezzin, is het ook mogelijk om meer titels toe te voegen aan je pricecompare (en wllicht meerdere shops?) Ik zag bv Tonyhawk sk8terland voor 24,99 bij bol.com staan
Mjah... In Japan zijn 1 en 2 en 3 op de GBA verschenen... Zou kunnen. Daarnaast heeft NGamer juist weer gezegd dat Mother 3 gewoon op de GBA in Europa verschijnt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:23 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens EGM komt er een Earthbound compilatie op de DS!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
22quote:
Mijn broertje van 13 is in wereld 8. Ook niet echt klein meer mjah toch wat jonger dan 22quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
aha. Ik dacht echt van een klein kindje heeft dat uitgespeeld ofzo
Nu heb je het gejinxed!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk nog steeds dat ze niet komen.
Ik vind dit veel indrukwekkenderquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
aha. Ik dacht echt van een klein kindje heeft dat uitgespeeld ofzo
Je moet em uitspelen en opnieuw beginnenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:59 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb nu New Super Mario Bros 6 uur in mijn bezit en ik zit in wereld 8. Moet ik me nu na laten kijken?
drangbuis meeleveren bij mariokart?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:03 schreef Kill_em_all het volgende:
Ah man mariokart spelen is trouwens wel gevaarlijk voor je gezondheid. Zat net mariokart met mijn pa en broertje te spelen. Maar mijn pa kan dus echt helemaal niet tegen zijn verlies en me broertje werd bijna voor zijn hoofd gemept omdat mijn pa het niet kon winnen :/ en het erge is dat me pa gewoon iedere avond weer dat spelletje gaat spelen en iedere avond is het hetzelfde liedje. Moet nintendo niet een soort lock maken dat je je ouders niet meer kan laten spelen?
ik ben klaar met die serie... sinds ze dat 3D gebeuren gebruiken zijn de games gewoon niet leuk meer. Een game die top-down view wel goed kon combineren met 3D was Ignition voor de pc... dat was toendestijds echt een geweldige goed spel!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:29 schreef dapluiz het volgende:
Vandaag is micro machines uit
Dit weekend ff ophalen denk ik
Gewoon meenemenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:14 schreef Maraca het volgende:
Ik moet zo naar het ziekenhuisMaar goed, daar hebben ze dus de regel dat je geen mobiels aan mag hebben enzo.. mag een DS ook niet aan?
![]()
Probeer het uit in de winkel, staan nu meestal demo pods met brain training erin. Ik vond het ieder geval helemaal niksquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:20 schreef Dickbride het volgende:
Is dat braintraining spel een beetje leuk? Niet te makkelijk zeg maar? Als je die puzzels in de reclame moet geloven kan zelfs een aap die spellen doen
(DISCLAIMER: ik zeg neit dat apen dom zijn... ik stam af van die beesten: ik zeg, respect voor de aap)
Het begint vrij simpel, maar hoe meer je speelt hoe meer puzzels je krijgt. Later komen een aantal van deze puzzels ook nog eens in 'hard' beschikbaar en dan zijn ze echt niet gemakkelijk meer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:20 schreef Dickbride het volgende:
Is dat Dr Kawashima () Braintraining spel een beetje leuk? Niet te makkelijk zeg maar? Als je die puzzels in de reclame moet geloven kan zelfs een aap die puzzels doen,
(DISCLAIMER: ik zeg neit dat apen dom zijn... ik stam af van die beesten: ik zeg, respect voor de aap)
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:25 schreef BMH het volgende:
[..]
drangbuis dwangbuis meeleveren bij mariokart?
Gebruik 2 Stylussen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:15 schreef nogal het volgende:
Zit nu vast in operatie 1 van Chapter 2 met Trauma Center, kom gewoon echt niet verder. Je moet zo snel werken om die bubbeltjes zichtbaar temaken, dan met je pincet pakken en dan weg snijden, en dan nog gel erop, en dan door naar de volgende. Is hier een aparte manier voor ofzo?
Lijkt me echt een erg toffe gamequote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Hoops filmpje waarin getoond wordt hoe de besturing werkt:
http://www.nintendo.co.jp/ds/ab3j/index.html
Qua characters kunnen we Moogles, Cactuars, White Mages, Black Mages en Ninja's verwachten uit de Final Fantasy games
-edit-
Ohw, en check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Consoleshop heeft hem ook. Maar er staat niet bij wanneer hij leverbaar is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:50 schreef Kill_em_all het volgende:
Argh ZP heeft de datum voor die joytech hoes weer veranderd. Is er nog een andere online shop die mij voor dinsdag een carcharger + hoesje kan leveren?
Wel dusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:07 schreef MJay1 het volgende:
Damn ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil een DS lite. Dat staat vast. Maar waarom moeten ze hem nou weer in 2 kleuren uitbrengen! De witte is super mooi, evenals de zwarte! Welke moet ik nemen! Ik denk dat het maar de witte wordt. Die zwarte is niet echt glimmend toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |