Dat probleem heb ik nou ook. Nouja scheelt me weer veel te veel geld uitgeven. Gelukkig zijn er nog minigames bij mario. Dat overleeft het nog wel ff. Nu nog mensen aan andere games verslavenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga Ouendan weer oppakken bij gebrek aan DS titels. Is het zomer, handheldweer, zijn er geen DS games die me interesseren
Welke typoquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
kan iemand die typo in de TT weghalen <_<;;;;
Idd, die moet ik ook hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fuck, ik moet Mario Hoops toch gaan kopen
Moogle in Mario Hoops
NSMB natuurlijk! Lijkt er niet echt op maar is zeker een aanrader. Of anders Mario & Luigi: Partners in Time.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef nogal het volgende:
Morgen of overmorgen ook een DS lite halen om mee te nemen op vakantie. Ik heb me paps al zover gekregen dat hij Tetris DS voor me gaat kopenNu nog zelf 1 of 2 spelletjes kopen. Zit te denken aan Phoenix Wright (schrijf ik dat goed zo?) en misschien Advanced wars, iemand anders nog andere aanraders anders die redelijk op deze spelletjes lijken?
Ik heb het idee dat de game best tof kan worden, maar aan de andere kant kan ik me na Smash Brothers geen echt leuke Mario games herrinneren. Het doet me niks meerquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fuck, ik moet Mario Hoops toch gaan kopen
Moogle in Mario Hoops
Het is geen mario gamequote:Op woensdag 12 juli 2006 08:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de game best tof kan worden, maar aan de andere kant kan ik me na Smash Brothers geen echt leuke Mario games herrinneren. Het doet me niks meer
Mario & Luigi: Partners in Time.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef nogal het volgende:
Morgen of overmorgen ook een DS lite halen om mee te nemen op vakantie. Ik heb me paps al zover gekregen dat hij Tetris DS voor me gaat kopenNu nog zelf 1 of 2 spelletjes kopen. Zit te denken aan Phoenix Wright (schrijf ik dat goed zo?) en misschien Advanced wars, iemand anders nog andere aanraders anders die redelijk op deze spelletjes lijken?
Game je GBA games op een DS Lite......... Zoooveel beter beeldquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:47 schreef Retarded het volgende:
Ik heb de afgelopen weken goed zitten twijfelen om toch een Lite te halen. Ik heb sowieso nog geen DS, en had er al eerder een willen halen. En toch heb ik het nog NIET gedaan... waarom niet? Gebrek aan games die ik leuk vind. De paar spellen waarvoor ik een DS zou halen: Mario Kart, New Mario Bros en Metroid Prime. De rest van de games trekken me toch niet zo, op een enkeling na.
Ik heb voor het geld Mario vs. Donkey, Mario Advance 4 en Mario Advance 1 gehaald voor de GBA... en ik hield nog 100 euro over.. ik heb Mario Bros 3 vroeger nooit gespeeld, dus voor mij een totaal nieuwe game.. en Mario vs. Donkey ruled helemaal! Advance 1 heb ik nog niet kunnen spelen, maar die game ken ik toch al
Al met al, toch nog een gebrek aan echt leuke Mario games, en goede vechtspellekes (heb Street Fighter Alpha 3 en Final Fight One op de GBA echt helemaal grijs gespeeld!)
ja i know... dat was ook nog een reden om over te stappen, maar ik ga geen 100 euro extra uitgeven voor beter beeld. Ik heb onlangs een GBA SP Nes editie gekocht voor 50 euro nieuw... maandje terug ofzo. Daarvoor had ik een normale GBA, en ik heb nu dus al een flinke verbetering.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Game je GBA games op een DS Lite......... Zoooveel beter beeld
Brillendoekjes bevatten vaak alcohol.. Alcohol tast plastic aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:23 schreef YourMaster het volgende:
Kijk van tevoren even op internet naar de prijsen, scheelt je een loopje.
Ik maak mijn schermpjes schoon met mijn brillendoekje, werkt perfect.
Mijn antwoord: Speel geen EA games op je DS.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:31 schreef outcast_within het volgende:
komt zometeen volgens mij iemand iets vragen over ds'en die vastlopen
Het kan ook gewoon liggen aan de games zelf.. Als een game slecht geprogrammeerd is kan het zijn dat je DS freezed of crasht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je DS vastloopt is het eerste dat je kunt doen ff voorzichtig blazen (zonder spetters) in de cartridge slot en op de game. Blijft ie vastlopen dan moet je er gewoon ff mee terug, want het hoor niet.
Tuurlijk, maar dan moet je met de game teruggaan. Als een game blijft vastlopen is de game niet goed en mag je m terugbrengen. Ik heb echter nog niet gehad dat een game meerdere keren vastliep. Eén keer Ouendan, maar toen zat er een haar in mn DSquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon liggen aan de games zelf.. Als een game slecht geprogrammeerd is kan het zijn dat je DS freezed of crasht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |