Hebben we beschikking over een internetverbinding voor 2 keer 26 personen die niet gaat laggen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:36 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
EEN GROTE MEDEDELING: [z]heeft 26 members (ik dacht 15), dus we kunnen - denk ik - allemaal meedoen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()

waar sta ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Mijn selectie:
1.Bouncer Bone (heeft immers voor de clanrace gezorgd)
2.JumperJack (verslaat ze op z'n dooie gemak op [Fok!]banen)
3.Fir3fly (heeft z'n eigen banen en daarmee een voorsprong op de rest)
4.Djoszee (idem)
5.Weebel (heeft haar eigen banen en was een van de eersten die van
de race hoorde)
6.Leroy (een grote waarde voor [Fok!])
7.Evil_Koekje (is goed op bijna alle [Fok!] banen)
8.Maximillian (zorgt vaak voor verrassingen)
9.draakje (kan onder bepaalde omstandigheden beter racen)
10.Loki (is vaak online en kent de tracks goed)
11.Oldbie (heeft z'n kansen op [Fok!] tracks)
12.w00t =D (een snelle racer)
13.!n$@n3 (kent z'n banen ook goed, maar ik was hem vergeten, sorry. Ik had het pas door na de douche)
14.WinIT (een van de besten bij [Fok!] nu)
Edit: ik kan me een maximum van 15 26 spelers permitteren, anders kunnen we niet tegen [z] racen(Als Oldbie en,w00t =D en !n$@n3 zich afvragen waarom ze onderaan staan, ik was jullie vergeten
![]()
![]()
Ach ja, je kunt niet alle [Fok!]racers onthouden
)
muusers, Banaan, Vici, RedFever, Tukkerchamp, AgentSteel, ziggyziggyziggy, TallGuy, Yarisken en Wortel zijn niet zo vaak on en bovendien hebben degenen in mijn selectie een goede rankkunnen wel joinen, hoop ik (ligt aan [z] hoeveel ze er laten racen).
Commentaar is welkom!![]()
![]()
![]()
P.S.: Ik weet dat Tukkerchamp en RedFever derde en vierde van de [Fok!]clan zijn, maar ze zijn niet zo vaak on (verontschuldigingen als ik het mis heb) en bovendien kennen ze de [Fok!]tracks misschien niet even goed als de mensen in mijn selectie?
![]()

welke omstandigheden mogen dat wezen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Mijn selectie:
9.draakje (kan onder bepaalde omstandigheden beter racen)

Ik heb 2 servers met max 20 spelers.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:39 schreef WinIT het volgende:
[..]
Hebben we beschikking over een internetverbinding voor 2 keer 26 personen die niet gaat laggen?

Oh, wil je Fok! joinenquote:

edit3:quote:9.draakje (kan onder bepaalde omstandigheden beter racen Is een van de beste en meest constante (als in zelfde niveau) rijders @ fok)

quote:

quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Mijn verbinding: 20mb down; 1mb up (belangrijk voor serving)

Je las waarschijnlijk over de "quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:49 schreef -tK- het volgende:
[..]
![]()
nee
jij staat wel op de lijst, terwijl je online nick *fir3fly is en je bent niet aangemeld bij het fok! team.
dus hoezo joinen?
hier op het forum aanwezig zijn is genoeg om fokker te zijn ofniet soms![]()
het is gewoon voor de fun![]()

oké danquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je las waarschijnlijk over de "" heen.

dat was als grapquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
edit2:

Maar hoezo sta ik niet bij het Fok!-teamquote:

Heb me weer aangemeld. Vaag dat ik er niet meer in zatquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar hoezo sta ik niet bij het Fok!-team
Ik zal wel even kijken....

quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:52 schreef WinIT het volgende:
Hey luitjes, Leroy hiero, ik bied me wel aan te gaan kijken naar de banen op UK-rounds (toch?)
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:09 schreef e-wok het volgende:
ik heb wat leuks voor jj en de rest. Ik heb op het forum van de uk-rounds server om een zip bestand met daarin alle (tot nu toe op de server verschenen) tracks. Alle toffe techbanen die je daar kunt spelen staan er in.
Ik kan iedereen aanraden om 'chase' 'pro-38-64 (oid)' 'pro orthodox caveman' en alle 'roundsperfect' maps eens te spelen. De url voor de zip:
http://tmnserver.flexvps.(...)_Track_Catalogue.zip

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |